صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۱
کد خبر: 7901
گزارشگر: 213
۷۳۱
۰
۰
۲
گران ترین غذای جهان در شرق دور

کاسه سوپ جادویی ۴/۵ میلیون تومانی چه عصاره ای دارد؟+فیلم

کاسه سوپ جادویی ۴/۵ میلیون تومانی چه عصاره ای دارد؟+فیلم
فیلم جالبی درباره درست شدن یک نوع سوپ از لانه پرنده که خواص جادویی دارد بسیار حیرت آور شد؛ یک کارشناس درباره ارزش غذایی این سوپ در یک مصاحبه توضیحاتی داده است.

به گزارش آسیانیوز، فیلم جالب درباره درست شدن یک نوع سوپ از لانه پرنده که خواص جادویی دارد خبر ساز شده است. این سوپ موسوم به سوپ لانه پرنده غذایی است که کاسه‌ای چهار میلیون و پانصد هزار تومان به فروش می رود و گفته شده ماده ضد پیری هم دارد.

یک کارشناس درباره ارزش غذایی این سوپ عجیب در یک مصاحبه توضیحاتی داده است:(صدا و سیما)

 

https://www.asianews.ir/u/572
اخبار مرتبط
کمک یک میلیون پوندی اداره امور خارجه کشورهای مشترک المنافع و توسعه بریتانیا به «برنامه جهانی غذا» (WFP) اجازه می دهد تا برای پناهندگان تازه وارد از افغانستان وعده های غذایی آماده مصرف و سایر جیره ها را تهیه کند.
ماشین‌آلات مورد نیاز صنایع غذایی اکنون در کشور قدیمی و فرسوده است و نمی‌توان با این شیوه به تولید مناسب پرداخت؛ در حالی که از دیگر مشکلات این زمینه، استفاده از نیروی انسانی بیش از حد نیاز در خط تولید است.
افزایش نرخ ارز به شدت حاشیه سود اکثر صنایع کشور را کم کرده و هزینه‌های تولید آنها را افزایش داده است، زیرا رابطه‌ی نرخ ارز با واردات، رابطه‌ی معکوس و منفی است؛ یعنی با افزایش نرخ ارز، قیمت کالاهای وارداتی بالا می‌رود.
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت : معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت از واحدهای تولیدی مواد غذایی یزد در قالب گشت مشترک بازدید و از نزدیک روند قیمت کالاهای این واحدها را بررسی کردند
بر اساس داده‌های سال ۲۰۱۸ وزارت صنعت و تجارت پاکستان، بیش از ۹۰ درصد چلغوز پاکستان در وزیرستان جنوبی حدود پنج هزار تُن در سال تولید می‌شود.
محمد حسن آخوند، مقام طالبان گفت مردم نباید در رابطه با بدتر شدن بحران اقتصادی کشور انگشت اتهام به سوی طالبان نشانه روند؛ باید برای مقابله با قحطی «دعا» بخوانند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید