صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۳
کد خبر: 7927
گزارشگر: 213
۷۷۹
۰
۰
۳
سفر به شهرهای کرونایی با جریمه های سنگین همراه است

آغاز محدودیت های جاده ای با جریمه های یک میلیون تومانی!

آغاز محدودیت های جاده ای با جریمه های یک میلیون تومانی!
جانشین پلیس راهور ناجا با توجه به وضعیت جدید قرمز و نارنجی شهرها گفت: اعمال جریمه خودروهای شخصی «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی بدون تاییدیه واکسن و یا نداشتن پی سی آر مثبت در هر ۲۴ ساعت مبلغ یک میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش آسیانیوز، جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی با توجه به وضعیت تزریق واکسن و تست کرونا خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا با توجه به قرار گرفتن ۹ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی به فارس گفت: تردد خودروهای شخصی پلاک غیر بومی «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی با داشتن تاییدیه تزریق واکسن در سامانه و در وضعیت «قرنطینه بیماری نبودن» فرد امکان پذیر است.

-------------

بیشتر بخوانید

«قوانین جدید کرونایی» مسافرت به ترکیه
----------------------------------
وی گفت: در این مرحله برای تردد خودروهای شخصی پلاک غیربومی «از» و «به» شهرهای زرد و آبی صرفاً با تایید در وضعیت بیماری قرار نداشتن در سامانه امکانپذیر است.

سردار حسینی اعلام کرد: اعمال جریمه خودروهای شخصی «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی بدون تاییدیه واکسن و یا نداشتن پی سی آر مثبت در هر ۲۴ ساعت مبلغ ۱ میلیون تومان خواهد بود.

وی گفت: در تردد خودروهای شخصی به شهرهای زرد بدون داشتن پی سی آر منفی( در وضعیت قرنطینه و بیماری نبودن) مبلغ ۵۰۰ هزار تومان در هر ۲۴ ساعت جریمه اعمال خواهد شد.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تردد حمل و نقل عمومی برون شهری با استفاده از اتوبوس، قطار، هواپیما و وسایل نقلیه دریایی با داشتن تاییدیه تزریق واکسن در سامانه و در وضعیت قرنطینه بیماری نبودن امکان پذیر است.

وی خاطر نشان کرد: تردد درون شهری خودروهای شخصی نیز به صورتی امکان پذیر است که مالکین آنها در وضعیت بیماری قرار نداشته باشند./

https://www.asianews.ir/u/57s
اخبار مرتبط
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه عادی انگاری کرونا در کشور زیاد شده است، گفت: محدودیت‌های هوشمند کرونایی از هفته آینده در کشور اجرا می‌شود.
غیر از اعلام محدودیت های جدید در خصوص جزییات واکسیناسیون ایرانی ها در سفر به کشور ترکیه، براساس آخرین اعلام ترکیه، تمام مسافران بالای ۱۲ سال در پروازهای ورودی به این کشور باید در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز، در یکی از مراکز تاییدشده وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی ایران تست PCR داده باشند.
یزد - بزودی برای افرادی که واکسن دریافت کرده اند تسهیلاتی برای تردد ها و مواردی دیگر که هنوز جزئیات آن از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ نشده در نظر گرفته خواهد شد
با اجرای قرنطینه هوشمند برخی از افراد از یک سری فعالیت ها و تعاملات اجتماعی دچار محدودیت می‌شوند.
همزمان با شدت گرفتن واردات واکسن و افزایش ظرفیت واکسیناسیون در برخی مناطق تهران و برخی شهرستان‌ها تزریق واکسن بدون محدودیت سنی در حال انجام است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید