صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۱
کد خبر: 7946
گزارشگر: 213
۵۹۲
۰
۰
۴
اظهارات شالبافیان درباره برپایی نمایشگاه بین الملی وصنایع وابسته

آغاز دوباره رونق گردشگری؟

آغاز دوباره رونق گردشگری؟
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در حالی از 9 تا 12 بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود که به گفته علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، بعد از شیوع کرونا این نمایشگاه آغازی دوباره برای صنعت گردشگری در ایران است.

به گزارش آسیانیوز ، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که از 9 تا 12 بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، تمامی ظرفیت های گردشگری، میراث فرهنگی، طبیعی و موزه ها، غرفه های ویژه خوراک استان ها و غرفه های سلامت حضور دارند.

----------------

بیشتر بخوانید

«کرونا» با کسب و کارها چه کرد؟

--------------------------------------------------

به گزارش خبرنگار آسیانیوز، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست خبری  این رویداد گفت: با شیوع کرونا، به دو حوزه گردشگری و صنایع دستی کشور آسیب های فراوانی وارد شده است. اکنون با بهبود اوضاع با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری همزمان با نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی با رویکرد حمایتی و تخصصی صنعت گردشگری برگزار می شود.

آغاز دوباره رونق گردشگری؟ asainews

وی افزود: نمایشگاه گردشگری امسال مکان دیدار فعالان گردشگری کشور است و با حضور جامعه گردشگری از همه استان های کشور با برنامه ریزی های انجام شده حتی از کشورهایی مانند ترکیه، عمان، پاکستان، عراق، تاجیکستان و عمان هیئت های تجاری به این نمایشگاه دعوت شده اند. همچنین حضور شهرداری ها و اتاق بازرگانی استان ها در این نمایشگاه به رونق کسب و کار فعالان این صنعت یاری می کند.

شالبافیان گفت: رونمایی از بسته های سرمایه گذاری، برگزاری کارگاه های آموزشی، نشست های تشریک مساعی و پنل های تخصصی با رویکرد بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی از برنامه های پانزدهمین نمایشگاه گردشگری است./

گزارشگر:حمید دهقان

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/58b
اخبار مرتبط
بسیاری از کسب و کارها در ایران به علت تعطیلی های سراسری در اثر شیوع کرونا با تهدیداتی نظیر؛ کاهش فروش وکاهش سود، تعدیل نیرو، کوچک شدن کسب و کار و یا با خطر تعطیلی آن مواجه شده و از طرفی تعداد محدودی از کسب و کارها هم افزایش فروش را در این بحران تجربه کردند.
حمید دهقان، روزنامه نگار در سفرنامه خود تونس را این گونه توصیف کرده است: تونس کشوری در شاخ آفریقای شمالی با سواحلی به طول ١٢٠٠ کیلومتر در دریای مدیترانه و خلیج تونس، کشوری با 160 هزار و 600 کیلومتر مربع مساحت و ١٢ میلیون جمعیت که نشانه های بسیاری از فراوانی تمدن های باستانی در این سرزمین به یادگار مانده است.
آیا می دانستید که کشور تونس دارای اغلب جاذبه های گردشگری است و علاوه بر 1200 کیلومتر ساحل در کنار دریای مدیترانه با شن های نرم و سفید، امکانات و خدمات توریستی پیشرفته ای برابر با استانداردهای جهانی به گردشگران ارایه می کند.؛ سفیر این کشور در گفت و گو با آسیانیوز به گوشه ای از مظاهر گردشگری آن اشاره کرده است.
یزد - حقیرالسادات، عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به جایگاه یزد در زمینه فعالیت های گردشگری باید صنعت گردشگری به فرهنگ گردشگری تبدیل شود
یزد - مدیر امور آبفا شهرستان اشکذر از اصلاح وبازسازی شبکه اصلی میدان گردشگری شهر رضوانشهر خبرداد
در راستای نقش ایران در جاده ابریشم، ایران بر سر چهار راه ترانزیتی دنیا قرار دارد، اما در سال‌های اخیر به این مقوله بی‌توجهی شده است.
در روز های که صنعت گردشگری بعد از گذارندن روزهای تیره کرونایی، به روز های پررونق خود بر می گردد، آمار و ارقامی در مورد سفر به ایران ارائه شده که واکنش های زیادی را به همراه داشته است. در این امار اشاره شده که عراقی ها تنها با ۲۰ دلار و عمانی ها با ۲۵ ریال می توانند به ایران سفر کنند، در حالی که مسافرت از سبد خانواده های ایرانی در حال حذف شدن است.
نقش ایران و بخصوص بندر چابهار به عنوان یک شاهراه و گذرگاه مهم و بندر دریایی برای راه ابریشم و مرتبط ساختن خطوط دریایی به یکدیگر نقشی حیاتی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید