صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۱
کد خبر: 7987
گزارشگر: 213
۷۱۲
۰
۰
۴
از روز سه شنبه

سرما در تهران؛ ورود سامانه برف و بارش

سرما در تهران؛ ورود سامانه برف و بارش
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که آسمان تهران از روز سه‌شنبه؛ ۱۲ بهمن‌ برفی و بارانی خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا دوشنبه (۹ تا ۱۱ بهمن‌ماه) آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در روز سه‌شنبه (۱۲ بهمن‌ماه) بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی امروز(۹ بهمن‌ماه) تا روز دوشنبه (۱۱ بهمن‌ماه) آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

-----------------

بیشتر بخوانید

روباه در شب سرد به میهمانی رفت!+فیلم
--------------------------------------------

برای عصر یکشنبه (۱۰ بهمن‌ماه) تا صبح سه‌شنبه (۱۲ بهمن‌ماه) در بعضی ساعات در مناطق پرتردد شهری و صنعتی همراه با غبار محلی مورد انتظار است.

در روز دوشنبه (۱۱ بهمن‌ماه) با توجه به ورود سامانه بارشی از غرب کشور از بعد از ظهر افزایش ابر و برای روز سه‌شنبه(۱۲ بهمن‌ماه) در بعضی ساعات بارش باران و در اواخر وقت در برخی مناطق همراه با مه و در ارتفاعات بارش برف، کولاک برف و در اواخر وقت مه آلود پیش‌بینی می‌شود.

برای روز چهارشنبه (۱۳ بهمن‌ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری و از بعد ازظهر همراه با غبار محلی مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) با دمای ۱۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

به نقل از خبرآنلاین، آسمان تهران فردا (۱۰ بهمن‌ماه) صاف و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۸ و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین برای دوشنبه (۱۱ بهمن‌ماه) آسمان پایتخت صاف و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر به‌تدریج ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با غبارمحلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۹ و ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد./

https://www.asianews.ir/u/59e
اخبار مرتبط
براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، با گذر متناوب امواج تراز میانی جو از غرب کشور بعد از ظهر چهارشنبه در نوار غربی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش رخ خواهد داد.
یک روباه در پی بارش برف و یخبندان به منزل یکی از اهالی روستای صایین شهرستان اردبیل پناه برد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ۱۷ حادثه برف و کولاک جاده‌ای و کوهستانی در ایام برف و بارش اخیر رخ داده و ۱۵۰۰ خانوار نیز در این مناطق دچار حوادث شده‌اند.
صبح امروز کمینه دمای 340 شهر و ایستگاه هواشناسی در 28 استان کشور به زیر صفر درجه رسید و به این ترتیب یکی از فراگیرترین یخبندان های امسال را رقم زده شد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد به زودی سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود.
آخر هفته جاری با نفوذ جریانات شمالی بارش در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و چندین استان دیگر آغاز می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید