صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۱
کد خبر: 7996
گزارشگر: 213
۴۹۵
۰
۰
۳
رشد شاخص کل

بورس صعود کرد+جدول نمادها

بورس صعود کرد+جدول نمادها
بازار سهام امروز دومین روز هفته را با رشد آغاز کرد و شاخص کل بورس با رشد 19 هزار و 346 واحدی در سطح یک میلیون و 278 هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش آسیانیوز، بورس امروز یکشنبه با رشد بیش از 19 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 278 هزار واحد قرار گرفت.

بورس امروز یکشنبه 10بهمن ماه تا این لحظه با رشد آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از 19 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 278 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز هم مثبت شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با رشد بیش از 2 هزار واحدی مواجه شد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

بورس صعود کرد+جدول نمادها

بورس امروز دومین روز هفته را با رشد شدید آغاز کرد. شاخص کل بورس با رشد 19 هزار و 346 واحدی در سطح یک میلیون و 278 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز مثبت شد و با رشد 2 هزار و 690 واحدی، در کانال 327 هزار و 825 واحدی قرار گرفت.

بورس صعود کرد+جدول نمادها

نمادهای آریا، زاگرس و شگویا بیشترین اثر مثبت بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند./(رکنا)


https://www.asianews.ir/u/59n
اخبار مرتبط
جلسه امروز هیات دولت به منظور حمایت از بورس برگزار شد و گفته شده احسان خاندوزی وزیر اقتصاد توضیحات و اخبار خوبی را درباره این نشست مطرح کرده است.
در حالی که هشتگ «بازی بورس با روح و روان» سهامداران به دلیل وضع بحرانی بازار بورس، در شبکه های اجتماعی داغ شده است، در ویدئوهایی که از نشست مجمع عمومی فوق‌العاده‌ بانک دی در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک در تهران منتشر شده، یکی از سهامداران با پرتاب اشیایی به سمت سخنرانان، به آنها اعتراض می‌کند.
در حالی که نبود نقدینگی سبب بهم ریختگی بازار سرمایه شده است، بازار سهام امروز در ادامه روند منفی روزهای گذشته با شدت بیشتری افت کرد.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از 3 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 314 هزار واحد قرار گرفت؛ در حالی که شاخص کل هم وزن بورس امروز هم مثبت شد.
کارشناس بازار سهام گفت: بورس به شدت تهی از فروشنده شده است ولی از طرف دیگر خریدار هم نیست؛ در حالی که بازار در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد و خریدار منتظر اخبار برجام و بودجه است.
رییس سازمان بورس در حالی از پرداخت سود ۲۳۰ شرکت سخن گفت که وعده داد تا پایان سال ۷۰ شرکت دیگر نیز سود خود را پرداخت خواهند کرد.
بورس امروز با افت آغاز به کار کرد و شاخص کل هم‌وزن همراستا با شاخص کل در جهت منفی در حال حرکت است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید