صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۱
کد خبر: 8008
گزارشگر: 213
۱۱۰۳
۰
۰
۲
جان باختن یک شهروند در اثر حمله حیوان باغ وحش

چرا مرد جوان ۳۸ ساله طعمه شیرها شد؟+فیلم روایت حادثه تلخ

چرا مرد جوان ۳۸ ساله طعمه شیرها شد؟+فیلم روایت حادثه تلخ
جوان ۳۸ ساله ای مورد حمله دو قلاده شیر قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

به گزارش آسیانیوز، شیر باغ وحش اراک بعد از خوردن یک نفر از قفس فرار کرد.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نیروی خدماتی شهرداری که برای تامین غذای دو شیر در قفس باغ وحش اراک وارد محوطه نگهداری آنها شد با حمله شیرها مصدوم و متاسفانه جان باخت.

 

شاهدان عینی می گویند شیرها از قفس بیرون آمده و در محوطه باغ وحش متواری هستند.


فرد کشته شده، متاسفانه جوانی ۳۸ ساله است که هنگام غذا دادن به شیرها نتوانست به موقع از محوطه مورد نظر خارج شود و طعمه شیرها شد.

میرداودی مدیر روابط عمومی شهرداری اراک که در صحنه حادثه حضور دارد گفت: جوان ۳۸ ساله ای هنگام غذا دادن به شیرها مورد حمله دو قلاده شیر قرار گرفت و متاسفانه جان خود را از دست داد.

ایلنا هم در این باره نوشت رضا صیاد حق‌شمار، مسئول پارک وحش اراک، بعدازظهر یکشنبه اعلام کرده بود که شیرها در محوطه پارک هستند.با این‌حال، شهرداری اراک ساعاتی بعد خبر داد که عملیات زنده‌گیری شیرها با موفقیت انجام شده و آن‌ها به قفس بازگردانده شده‌اند.

به‌گفته وی، کارگر کشته شده، نصرالله اسفندانی، ۳۸ ساله بوده و دو شیر نر و ماده با حمله به وی، از قفس بیرون آمده‌ بودند.

علیرضا کریمی شهردار اراک درباره جزئیات این حادثه گفته است «قفس شیرها از ایمنی کافی برخوردار است، اما متاسفانه شیر موفق به باز کردن یکی از درهای مخصوص غذادهی شد و نگهبان را کشت»./

https://www.asianews.ir/u/59z
اخبار مرتبط
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ۱۷ حادثه برف و کولاک جاده‌ای و کوهستانی در ایام برف و بارش اخیر رخ داده و ۱۵۰۰ خانوار نیز در این مناطق دچار حوادث شده‌اند.
شرکت متروی تهران؛ در یک بیانیه عدم ارتقای نیروی کار و فشار مضاعف کاری بر کارکنان، فرسودگی و عدم اُوِرهال زیرساخت‌ها در طی سال های متمادی را دلیل حادثه برخورد دو قطار در مترو تهران کرج اعلام کرد.
براساس برخی گزارش ها بدلیل علت انسانی قطار عادی خط ۵ مترو تهران-کرج زودتر از موعد وارد ریل اصلی و باعث برخورد ۲ قطار عادی و سریع السیر شده است.
علت حادثه برخورد دو قطار/صبح امروز دو رام قطار متروی تهران-کرج در ایستگاه چیتگر با یکدیگر برخورد کردند که در پی این حادثه حدود بیست نفر از مسافران مجروح شدند یا بد حال هستند.
شب گذشته در پردیس سینمایی کوروش، در مراسم اکران یک فیلم سینمایی طرفداران «آرش و مسیح» خوانندگان مطرح پاپ حضور داشتند و ظاهرا اغلب آنها دهه هفتاد و هشتادی بودند که این مراسم با درگیری هایی همراه شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید