صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۴
کد خبر: 8031
گزارشگر: 213
۹۹۷
۰
۰
۲
امروز در سراوان رخ داد

جزییات حمله مسلحانه به ستاد اطلاعات سپاه

جزییات حمله مسلحانه به ستاد اطلاعات سپاه
روابط عمومی قرارگاه قدس سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که به ستاد خبری اداره اطلاعات و سپاه در شهر سروان استان سیستان و بلوچستان حمله مسلحانه شده است.
به گزارش آسیانیوز، قرار‌گاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه، ۱۱ بهمن از حمله مسلحانه به ستاد خبری اداره اطلاعات سپاه در شهر سراوان و کشته شدن «عامل این حمله» خبر داده است.

روابط عمومی این قرارگاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که فرد مسلحی روز دوشنبه «قصد تعرض مسلحانه» به ستاد خبری اداره اطلاعات و سپاه در شهر سروان استان سیستان و بلوچستان را داشته است.

در این اطلاعیه هم‌چنین آمده است که این فرد مسلح در پی «عکس‌العمل به‌موقع مراقبین» کشته شده و یک شهروند دیگر نیز در این حادثه مجروح شده است.

تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

در ویدیویی که در ارتباط با این حمله در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، یک فرد جوان زخمی در حال تیراندازی مشاهده می‌شود. این فرد در پی شلیک‌های مکرر طرف‌های مقابل کشته می‌شود.

برخی منابع تعداد کشته‌شدگان این حمله را دو نفر اعلام و شهروند مجروح را کارمند ستاد خبر اطلاعات سراوان معرفی کرده‌اند./
https://www.asianews.ir/u/5al
اخبار مرتبط
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران اعلام کرد که شامگاه شنبه، نیروهای این قرارگاه در منطقه زاهدان با افراد مسلح درگیر شدند که بر اثر آن دو نیروی سپاهی جان خود را از دست داده‌اند.
در حالی که کارشناسان ترس خارجی ها از سرمایه گذاری و نبود روابط بین المللی اقتصادی را از دلایل محقق نشدن بودجه سال آینده بیان می کنند، اساس لایحه بودجه، علاوه بر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، موارد دیگری نیز گنجانده شده است که از جمله آن می‌توان به افزایش چشمگیر بودجه سپاه پاسداران و صداوسیما اشاره کرد.
ائتلاف نظامی بین‌المللی به رهبری عربستان سعودی امروز سه‌شنبه، ۹ آذر، اعلام کرد که یک «سایت مخفی» متعلق به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی را بمباران کرده است.
همچنانکه برخی از مشتریان شرکت هواپیمایی ماهان پیامکی درباره «حمله سایبری» دریافت کرده‌اند و سایت این شرکت نیز از دسترس خارج شد؛ ضمن آنکه اعلام شده است این حمله به کنترل در آمده؛ گروهی در شبکه های اجتماعی آن را با ادعای عملیات تروریستی ماهان در حمل سلاح بر عهده گرفته اند.
در حالی که بارها آتش‌سوزی و انفجار در مراکز هسته‌ای، امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران رخ داده است، عصر روز گذشته نیز درپی آتش‌سوزی در یک مرکز تحقیقاتی سپاه پاسداران دو نفر کشته شدند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید