صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۳:۰۴
کد خبر: 8053
گزارشگر: 213
۸۹۷۷
۰
۰
۵
ادعای گروه های هکری

پشت پرده حمله سایبری دوباره به صداو سیما

پشت پرده حمله سایبری دوباره به صداو سیما
صدا و سیما بار دیگر هدف حمله سایبری قرار گرفت و امروز، سه شنبه در حالی که برنامه‌های عادی شبکه‌های رادیو و تلویزیون در حال پخش بود، برنامه‌ شبکه یک سیما قطع و سپس صحنه‌هایی از برخی تجمع ها همراه با شعار پخش شد.

به گزارش آسیانیوز، گروه سایبری «عدالت علی» مدعی شده است که پخش زنده چند شبکه تلویزیونی را در تلوبیون هک کرده است.

برخی رسانه ها نوشتند تلوبیون، پلتفرم پخش زنده و آرشیو شبکه‌های صدا و سیما، روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن از سوی گروه سایبری «عدالت علی» هک شد و این گروه بر روی برنامه‌های برخی از شبکه‌های دولتی که از این طریق پخش می‌شد، محتوای سیاسی پخش کرد و فردی با نقاب پیام هایی را قرائت کرد.

--------------

بیشتر بخوانید

حمله هکری به صدا و سیما
----------------------------------------
تلوبیون در این مورد نوشت که «زیرساخت تلوبیون روز ۱۱ بهمن از ۲ بامداد تا ۲۳ دچار اختلال شد و برنامه‌های چندین شبکه در این بازه زمانی، به شکل ناقص آرشیو شده است».

گروه سایبری موسوم به «عدالت علی» فروردین امسال نیز ویدئوهایی را درباره زندانیان پخش کردند.

هک تلوبیون از سوی این گروه در حالی صورت می‌گیرد که یک هفته پیش از آن نیز برخی شبکه‌های رادیو و تلویزیون، از جمله شبکه یک سیما، شبکه قرآن، رادیو پیام و رادیو جوان برای لحظاتی هک شدند.

مسئولان فنی سازمان صداوسیما هفته پیش گفتند که احتمالاً سِرور هدف حمله هکری قرار گرفته‌ و این حمله را «کار فوق‌العاده پیچیده» توصیف کردند.

همچنین به نقل از گزارش خبرگزاری موج، ویدئویی از اختلال تلوبیون ناشی از حملات سایبری ساعتی پیش در شبکه‌های اجتماعی در حال گردش است که نشان می‌دهد تلوبیون با مشکلاتی در پخش برنامه‌هایش مواجه شده است.تلوبیون در توییتر خود حملات سایبری را تایید کرده است.

پشت پرده حمله سایبری به شبکه یک سیما

 

 

 

https://www.asianews.ir/u/5b7
اخبار مرتبط
جمعی از هنرمندان کشورمان در نامه ای به رییس صداوسیما خواستار دعوت از صاحب‌نظران معتبر و متخصص در مباحث هنر و اقتصاد هنر شدند تا در برخی برنامه ها از تهمت‌پراکنی و اشاعه سخنان بی‌اساس به هنرمندان زحمتکش کشور جلوگیری شود.
عصر امروز پنجشنبه چند شبکه رادیویی و تلویزیونی، از جمله شبکه اول تلویزیون جمهوری اسلامی ایران، رادیو پیام، رادیو جوان و رادیو قرآن، هک و تصاویری از رهبران سازمان مجاهدین خلق و چند شعار پخش شد.
یزد - معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به برخی از چالش های پیش روی استان بر لزوم تقویت نگاه بومی در تولیدات صدا و سیما مرکز استان تاکید کرد
رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام و اعتراض کرد مجری برنامه فوتبال برتر که به پخش مستقیم و زنده رقابت‌های فوتبال لیگ ایران اختصاص دارد در جریان پخش بازی‌ پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهارنظرهای عجیب و شائبه برانگیزی داشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید