صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۲
کد خبر: 8054
گزارشگر: 213
۱۴۳۹
۰
۰
۳
برتری تیم ملی کشورمان با ۱۰ بازیکن

صدرنشینی فوتبال ایران با شکست امارات

صدرنشینی فوتبال ایران با شکست امارات
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار خانگی مقابل امارات به برتری یک بر هیچ دست یافت تا با صدرنشینی در گروه خود به نمایش مقتدرانه خود در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ ادامه ده
به گزارش آسیانیوز، کره جنوبی پس از ایران و قطرِ میزبان، سومین تیم قاره آسیا شد که به جام جهانی ۲۰۲۲ راه پیدا کرد. صعود تیم ایران پیشتر با پیروزی بر عراق قطعی شده بود. 
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار خانگی مقابل امارات به برتری یک بر هیچ دست یافت تا با صدرنشینی در گروه خود به نمایش مقتدرانه خود در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ ادامه دهد. این دیدار عصر سه‌شنبه در هفته هشتم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه نخست قاره آسیا برگزار شد.

تیم ایران هفته گذشته با برتری مقابل عراق، صعودش را به جام جهانی قطر قطعی کرده بود اما امارات برای رسیدن به پلی‌آف نیاز مبرمی به کسب امتیاز داشت.

بازی ایران و امارات در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در دقیقه ۲۵ سعید عزت‌اللهی با کارت زرد داور عمانی جریمه شد تا دیدار بعدی تیم ملی فوتبال ایران برابر کره‌جنوبی را از دست بدهد.

در دقیقه ۴۴ حملات شاگردان دراگان اسکوچیچ نتیجه داد و سانتر علیرضا جهانبخش با ضربه سر علی قلی‌زاده به تیرک دروازه امارات خورد، اما در برگشت، مهدی طارمی دروازه امارات را باز کرد و چهار دقیقه بعد، صادق محرمی دومین کارت زرد خود را دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا تیم ایران با ۱۰ نفر بازی را ادامه دهد، اما امارات حریف تیم ده نفره ایران نشد و در نهایت تیم ایران با یک گل صدرنشینی خود را مستحکم کرد.

پیش از این دیدار، تیم ملی فوتبال کره جنوبی با شکست سوریه برای دهمین بار متوالی به جام جهانی صعود کرد. کره جنوبی پس از ایران و قطرِ میزبان، سومین تیم قاره آسیا شد که به جام جهانی ۲۰۲۲ راه پیدا کرد.

دو تیم روز سه‌شنبه در ورزشگاه رشیدِ دبی، در هفته هشتم دور نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان پائولو بنتو به برتری ۲ بر صفر دست پیدا کردند./
https://www.asianews.ir/u/5b8
اخبار مرتبط
یک پیشکسوت فوتبال در آستانه ورود ایران به جام جهانی درباره نقاط ضعف تیم ملی ایران توضیحاتی داده است.
علی کریمی، ستاره فوتبال ایران در مراسم یادبود مهرداد میناوند؛ فوتبالیستی که سال گذشته در اثر ابتلا به کرونا درگذشت، شرکت کرد.
تیم‌ ملی فوتبال ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل عراق به عنوان نخستین تیم آسیایی راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد؛ این در حالی است که بازی ایران با عراق در ورزشگاه آزادی و با حضور محدود تماشاگران مرد و حضور گزینش شده تماشاگران زن برگزار شد.
ایران با کسب امتیازهای این دو بازی، می‌تواند جشن صعود به جام جهانی را برگزار کند اما ابتلای احمد نوراللهی، سردار آزمون، احسان حاج‌صفی و مجید حسینی، چهار بازیکن تیم ملی، به کرونا و مشکل لژیونرهای دیگر برای سفر به تهران، دراگان اسکوچیچ را در مخمصه‌ای غیرمنتظره‌ قرار داده است.
سارق گردن‌بند علی دایی با شکایت این فوتبالیست سابق و شمار دیگری از مال‌باختگان محکوم به جزا شد؛ این در حالی است که این فوتبالیست نخواست بخششی در خصوص این سارق داشته باشد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در یک مصاحبه درباره حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابت های جام جهانی توضیحاتی داده است.
کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای جدید درباره شکایات از پرسپولیس و استقلال صادر کرد.
روبرت لواندفسکی، ملی‌پوش لهستانی بایرن مونیخ توانست در مراسم فدراسیون جهانی فوتبال گوی سبقت را از دیگر ستارگان برباید و عنوان بهترین فوتبالیست سال ۲۰۲۱ را از آن خود کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید