صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۸
کد خبر: 8058
گزارشگر: 2
۱۱۲۳
۰
۰
۲
بهترین فیلم ترسناک ۲۰۲۱

معرفی ترسناک ترین فیلم های ژانر وحشت در سال ۲۰۲۱

معرفی ترسناک ترین فیلم های ژانر وحشت در سال ۲۰۲۱
به نظر شما بهترین فیلم ترسناک ۲۰۲۱ کدام عنوان است؟ ژانر وحشت سال‌هاست طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده است و سینمای جهان نیز در این زمینه موفق عمل می‌کند. ترسناک ترین فیلم های ۲۰۲۱ مانند بهترین‌ها در سایر ژانرها، مخاطبان بسیاری را جذب کرده‌اند. در این مقاله با لیستی از جدیدترین فیلم های ۲۰۲۱ آشنا می‌شوید.

اگنس

 

 به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ فیلم سینمایی "اگنس" با نام انگلیسی Agnes به کارگردانی میکی ریس است که توسط سه کمپانی Divide/Conquer و Perm Machine و QWGmire تولید و منتشر شد. بازیگرانی چون مولی سی کوین، شان گان، کریس سولیوان، هیلی مک فارلند، بن هال، کریس براونینگ، ریچل ترو، جیک هوروویتس و در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. "اگنس" پس از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی موفق به دریافت ۲ جایزه برای بهترین بازیگر مرد و بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت ۲ جایزه دیگر برای بهترین فیلم سینمایی و بهترین کارگردانی نیز شده است.

 در این فیلم خواهید دید زمانی که شایعه می‌شود یک صومعه توسط شیطان تسخیر شده، دو کشیش برای انجام تحقیقات درباره اتفاقات عجیبی که در این صومعه رخ می‌دهد، به این مکان سفر می‌کنند. اما کشیش و همکار تازه کارش با ورود به این صومعه خود را در مقابل وسوسه، کشتار و آزمون ایمان می‌بینند.

 

بهترین فیلم ترسناک

 

دره مرگ

 

فیلم سینمایی دره مرگ با نام انگلیسی Death Valley به کارگردانی متیو نینابر است که توسط سه کمپانی Black Fawn Films و Breakthrough Entertainment و High Rise Studio تولید و منتشر شد. بازیگرانی چون جرمی نینابر، اتان میچل، کریستن کستر، ملیسا جوی بورگر، مت داسیو، دن سیسوانتو و جیکوب فورتین در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم اولین بار در تاریخ ۹ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی توسط Breakthrough Entertainment در کشور کانادا و توسط Epic Pictures و Shudder در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد.

در "دره مرگ" خواهید دید گروهی از مزدوران که در زندگی خود چیزی برای از دست دادن ندارند برای نجات مهندسی که در یک پناهگاه متعلق به دوران جنگ سرد زندانی شده، استخدام می‌شوند. اما آن‌ها به محض ورود به این پناهگاه ترسناک، مورد حمله موجودی ناشناخته و مرگبار قرار گرفته و باید برای زنده ماندن و نجات جان خود مبارزه کنند.

 

بهترین فیلم های ترسناک

 

مسیر جان‌باختگان

 

فیلم سینمایی شهدای لین یا مسیر جان‌باختگان با نام انگلیسی Martyrs Lane به کارگردانی و نویسندگی روث پلات نویسنده و کارگردان بریتانیایی است.

ستارگانی چون دنیس گاف، استیون کری، حنا ری، آناستازیا هیل، کیرا تامپسون، سینا سیر، لیان هاروی، چارلی ریکس، جولی بارکلی، کترین تریس، جو بولاند، دونا بانیا، کلاد استارلینگ و راب پرستون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"مسیر جانباختگان" در جشنواره فیلم Fantasia 2021 برنده جایزه بهترین بازیگر و کاندیدای جایزه بهترین فیلم شده است.

قصه درباره دختری ۱۰ ساله به ‌نام لیا است که در یک خانه بزرگ زندگی می‌کند. لیا کابوس‌های ترسناکی می‌بیند که خیلی زود یک نفر باعث می‌شود تا لیا از طریق او آرامش داشته باشد، اما به زودی لیا متوجه می‌شود که این شخص اطلاعاتی دارد که ممکن است بسیار خطرناک باشد.

 

در فیلیمو ببینید: آرشیو کامل بهترین های فیلم ترسناک قدیمی و جدید

 

 شب خاموش

 

فیلم سینمایی "شب خاموش" یا "شب آرام" با نام انگلیسی Silent Night به نویسندگی کارگردانی کامیل گریفین است که توسط دو کمپانی Maven Screen Media و Marv Films تولید و منتشر شد.

بازیگرانی چون کیرا نایتلی، رومن گریفین دیویس، متیو گود، آنابل والیس، لیلی رز ملودی دپ، کربی هوول باپتست، سوپ دیریسو، روفوس جونز و لوسی پانچ در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۱۶ سپتامبر سال 2021 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در کشور کانادا به نمایش درآمد. سپس در ۳ دسامبر نیز توسطAMC+I و RLJE Films در کشور آمریکا و توسط Altitude Film Entertainment در کشور انگلستان منتشر شد.

فیلم شب خاموش پس از حضور در جشنواره‌ بین‌المللی Sitges – Catalonian International Film Festival موفق شد برنده ۲ جایزه برای بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی شود و نامزد دریافت جایزه برای بهترین فیلم سینمایی نیز شد.

این فیلم درباره زن و شوهری به نام نل و سایمون است که از نزدیکترین دوستان خود دعوت کرده‌اند تا برای شام کریسمس به خانه‌ آن‌ها در حومه شهر بیایند. اما پشت همه خنده‌ها و شادی‌های آن‌ها، واقعیتی نهفته است که همه چیز را تغییر خواهد داد. دنیای بیرون با عذابی قریب‌الوقوع دست و پنجه نرم می‌کند و هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی نابودی بشریت و فرا رسیدن آخرالزمان را بگیرد.

 

بهترین فیلم های قدیمی

 

خانه‌ای در خلیج

 

فیلم سینمایی "خانه‌ای در خلیج" با نام انگلیسی A House on the Bayou به نویسندگی و کارگردانی الکس مک‌آولای است.

بازیگرانی چون آنجلا سارافیان، پل اشنایدر، لیا مک هیو، جیکوب لافلند، داگ ون لیو، روندا جانسون دنتز و لورن ریچاردز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"خانه‌ای در خلیج" قصه‌ی زوجی است که به همراه تنها دختر خود به امید یک زندگی بهتر و تحکیم روابطشان به یک عمارت دورافتاده در خلیج لوئیزیانا نقل مکان می‌کنند. اما زمانی که همسایه‌هایی مشکوک، بدون دعوت به عمارت آن‌ها قدم می‌گذارند، همه چیز به طرز وحشتناکی تغییر کرده و آشکار شدن رازهایی تاریک، پیوند شکننده این خانواده را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/5bc
اخبار مرتبط
بی‌پدر و مادر و در رنج بزرگ شد و سال‌های طولانی نه والدینش را دید و نه حتی خبری از آنان داشت؛. بعدها که مشهور شده بود، گویا بی‌سروصدا دنبال‌شان گشت و می‌گویند فهمید که هر دو، هم پدر و هم مادرش قاچاقچی و خلافکار فراری بودند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید