صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۶
کد خبر: 8091
گزارشگر: 2
۷۱۸
۰
۰
۲
پیدا کردن اقامتگاه در سفر

سفر بدون اضطراب، با میهمان شو

سفر بدون اضطراب، با میهمان شو
یکی از بخش‌های مهم سفر تعیین محل اقامت در مقصد است. پیدا کردن اقامتگاه در شهری دیگر اصلا آسان نیست. در ایام تعطیل و نوروز در بسیاری از شهرها اقامتگاه‌ها پر شده و مسافران چاره‌ای ندارند جز اینکه شب را در ماشین و پارک و چادر بخوابند. همه این‌ها برنامه‌ریزی برای سفر را سخت‌تر می‌کنند، مخصوصا هنگامی که قصد داشته باشید در یک سفر در چند شهر مختلف اقامت کنید.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ میهمان شو پلتفرمی است که با ایجاد ارتباط بین میزبانان (مالکان اقامتگاه‌ها) و مسافران فرایند رزرو و اجاره اقامتگاه‌ها را آسان کرده است.

تهران پایتخت ایران و قطب اقتصادی، آموزشی و گرشگری کشور ماست. خیلی‌ها برای شرکت در یک همایش یا انجام کار اداری به تهران سفر می‌کنند. وجود بناهای تاریخی و تفرجگاه‌های متعدد تهران را به یکی از مقاصد تفریحی محبوب تبدیل کرده است. هتل‌های بسیاری در تهران وجود دارند اما یکجا دیدن و بررسی کردن آنها و مقایسه قیمت‌هایشان به این راحتی نیست. اطلاعات بسیاری از هتل‌های تهران در میهمان شو قرار دارد و علاوه بر آن سوئیت‌ها و آپارتمان‌های بسیاری نیز در این وبسایت قرار دارند.

 

هتل‌های تهران

 

چرا میهمان شو؟

 

 اقامتگاه‌هایی از سراسر ایران در میهمان شو قرار دارند و این وبسایت در اکثر شهرهای کشور فعالیت دارد. در شهرهای بزرگ و توریستی تنوع سوئیت‌ها و هتل‌ها بسیار بالاست و برای هر کسی با هر شرایطی می‌توان اقامتگاهی پیدا کرد. در شهر تهران نزدیک به ۷۵۰ اقامتگاه در میهمان شو ثبت شده که در بین وبسایت‌های مشابه کم‌نظیر است. اجاره آپارتمان مبله در تهران در میهمان شو اصلا کار سختی نیست و با توجه به تنوع زیاد این سوئیت‌ها در تهران برای هر نیازی و هر سلیقه‌ای سوئیتی پیدا می‌شود.

برای پیدا کردن اقامتگاه کافیست به وبسایت میهمان شو مراجعه کرده و شهر و تاریخ موردنظر را انتخاب کنید. سپس میهمان شو تمامی گزینه‌های ممکن را به شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای مختلف گزینه‌های موردنظر را محدودتر کرده و کار خود را برای انتخاب اقامتگاه موردنظر راحت‌تر کنید.

 

کردان پردیس گم شده البرز

 

 مشغله فراوان و مشکلات روزمره فرصت سفرهای طولانی را از مردم گرفته و به همین دلیل بسیاری سفرهای کوتاه دو سه روزه را به سفرهای طولانی‌تر ترجیح می‌دهند. با توجه به زمان کوتاه سفر، نزدیکی مقصد نیز اهمیت دارد. یکی از مناطق بسیار خوش آب‌وهوا که نزدیک تهران است کردان است. کردان روستایی در پانزده کیلومتری کرج است و در استان البرز قرار دارد. کوه‌هایی که در اطراف این روستای سرسبز قرار دارند همواره میزبان کوهنوردان بسیاری هستند. آب‌وهوای ییلاقی این روستا یکی دیگر از دلایل گردشگری بودن آن است. در فصل تابستان که آب‌وهوای تهران بسیار گرم می‌شود خنکی کردان مورد توجه اهالی تهران قرار می‌گیرد و در زمستان هم که هوای آلوده نفس کشیدن را برای تهرانی‌ها سخت می‌کند هوای تمیز کردان مانند جان تازه‌ای برای ریه‌های مملو از آلودگی اهالی پایتخت است.

توریستی بودن این روستا کار را برای پیدا کردن ویلا کردان سخت می‌کند. اکثر این ویلاها در ایام تعطیل پر بوده و همین موضوع استرس مسافران را بیشتر نیز می‌کند. با استفاده از وبسایت میهمان شو به راحتی می‌توان در این روستا اقامتگاهی مناسب پیدا کرد.

با میهمان شو می‌توانید از مدت‌ها قبل اقامتگاه رزرو کنید و به راحتی برای سفر خود که حتی ممکن است چند ماه بعد باشد نیز برنامه‌ریزی کنید و بدون استرس و با آمادگی کامل به سفر بروید.

 

میزبانی با میهمان شو

 

 شاید شما هم اقامتگاهی داشته باشید ولی اجاره دادن آن برایتان کار ساده‌ای نبوده باشد. در این صورت میهمان شو به کمک شما می‌آید. شما می‌توانید با ثبت اقامتگاه خود در میهمان شو از دایره وسیع مشتریان این وبسایت استفاده کرده و اقامتگاه خود را در معرض دید هزاران نفر قرار دهید. با میهمان شو هیچ وقت اقامتگاه شما خالی نمی‌ماند.

یکی دیگر از قابلیت‌های فوق‌العاده میهمان شو برای میزبانان خواندن نظرات دیگران درباره مسافران است. در وبسایت‌های مشابه فقط برعکس این موضوع مشاهده می‌شود و مسافران درباره اقامتگاه نظر می‌دهند اما در میهمان شو میزبانان نیز می‌توانند درباره مسافران خود نظر دهند. به این صورت شما می‌توانید درخواست اقامت مسافرانی که سابقه خوبی ندارند را رد کنید.

 

چرا به میهمان شو اعتماد کنیم؟

 

 میهمان شو دارای نماد اعتماد الکترونیک با دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و به همین دلیل موقع پرداخت برای رزرو اتاق نباید نگران چیزی باشید. همچنین این وبسایت پشتیبانی تلفنی دارد که هر روز (حتی روزهای تعطیل) از ساعت ۹ تا ۲۳ پاسخگوی تماس تلفنی مشتریان است.

در این مقاله سعی کردیم وبسایت میهمان شو را به شما معرفی کرده و شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های آن آشنا کنیم. هدف میهمان شو این است که بخشی از فشار و نگرانی سفر را از دوش مسافران بردارد. اگر قصد سفر به هر نقطه‌ای از ایران را دارید حتما روی کمک میهمان شو حساب کنید. اگر هم می‌خواهید با دیگر قابلیت‌های این وبسایت جذاب و حرفه‌ای آشنا شوید حتما به آن سر بزنید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/5c7
اخبار مرتبط
بخش بزرگی از کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شنگن دُزهای واکسن غیر از مواردی را که از سوی آژانس دارویی اروپا تایید شده است، به رسمیت نمی‌شناسند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید