صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۷
کد خبر: 8142
گزارشگر: 306
۴۶۶
۰
۰
۰

اقدام خداپسندانه خیر بافقی با وقف یک معدن برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند

اقدام خداپسندانه خیر بافقی با وقف یک معدن برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
یزد - جلسه بررسی وضعیت بنگاه‌های اقتصادی انجمن حمایت زندانیان یزد با حضور دادستان عمومی و انقلاب و مدیر عامل انجمن برگزار شد
آسیانیوز / یزد ؛ آرمین کاظمی‌نژاد در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت بنگاه های اقتصادی انجمن اعلام کرد:  یک خیر بافقی در اقدامی خداپسندانه 50 درصد از درآمدهای حاصل از یک معدن در این شهرستان را نیز وقف انجمن کرده است.
وی با بیان این که درآمد بنگاه های اقتصادی انجمن نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۲ درصد افزایش داشته است ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته زیرساخت‌های فنی و قانونی آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت انجمن به پایان رسیده و در آینده نزدیک این آموزشگاه نیز راه اندازی خواهد شد.
کاظمی‌نژاد با اشاره به افزایش بیش از 125 درصدی خانوارهای تحت پوشش انجمن در 10 ماهه نخست امسال افزود: با توجه به افزایش روز افزون تعداد خانوارهای تحت پوشش و افزایش هزینه های حمایتی انجمن ضروری است مراکز درآمدی انجمن نیز افزایش یابند تا بتوان آنچنان که شایسته است به این خانواده ها خدمت‌رسانی کرد.
وی با اشاره به نظارت های صورت گرفته بر این بنگاه ها اذعان داشت: تمامی درآمدهای حاصل از بنگاه های اقتصادی صرف خانواده های تحت پوشش انجمن می شود و همواره تلاش بر آن بوده که هزینه های این مراکز در حداقل ممکن باشد.
کاظمی‌نژاد ادامه داد: در فرصت های شغلی موجود در بنگاه های اقتصادی انجمن نیز سعی شده اعضای خانواده های تحت پوشش به کار گیری شوند تا به نوعی چرخه جرم در این خانواده ها کاهش یابد.

سید محمد جواد عرفانفر

اقدام خداپسندانه خیر بافقی با وقف یک معدن برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند , آرمین کاظمی‌نژاد مدیر عامل انجمن

https://www.asianews.ir/u/5dn
اخبار مرتبط
یزد - نیکوکار تفتی همزمان با سالروز میلاد پنجمین نور ولایت امام محمد باقر (ع) مبلغ ۶۰ میلیون ریال را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به همراه رئیس حراست اداره کل با حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با آقای حق جو سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در خصوص رسیدگی به بررسی پرونده های آموزشگاه های بررسی شده پرداختند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید