صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۶
کد خبر: 8152
گزارشگر: 213
۱۹۴۶
۰
۰
۲
در معارفه و تکریم دو مدیرکل ورزشی استان تهران مطرح شد

ساختار اداره ورزش و جوانان تهران قدیمی است

ساختار اداره ورزش و جوانان تهران قدیمی است
مدیرکل پیشین اداره ورزش و جوانان استان تهران، یکی از مشکلات اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را قدیمی بودن ساختار آن عنوان کرد و گفت: ساختار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مربوط به ۳۰ سال پیش است که دیگر جوابگو نیست و نیاز به اصلاح ساختار داریم.

به گزارش آسیانیوز، علی جوادی بعنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران معارفه شد.

مراسم تکریم نصرالله پریچهره و معارفه علی جوادی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران، امروز شنبه با حضور شکوه فر معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در محل این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم که در حضور خسرو قمری مدیرکل دفترهماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، آخوندی عضو شورای شهر تهران، طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، محمد نبی، برخی از مسئولان ورزشی، معاونین اداره کل، روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها، روسای هیات های ورزشی، مدیران ستادی و کارمندان اداره کل برگزار شد، ابتدا نصرالله پریچهره گفت: به دلیل کرونا بسیاری از برنامه‌های خود را نتوانستیم به درستی انجام دهیم، البته یکی از اتفاقات خوبی که در دوره مدیریت من افتاد، تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مجموعه ورزشی تختی بود که امیدوارم با بازسازی هر چه سریعتر این مجموعه، سال آینده شاهد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در این مجموعه بعد از سال‌ها شویم.

وی یکی از مشکلات اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را قدیمی بودن ساختار آن عنوان کرد و افزود: ساختار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مربوط به ۳۰ سال پیش است که دیگر جوابگو نیست و نیاز به اصلاح ساختار داریم.

وی گفت: اگر بخواهیم در اداره کل، کارها به سرعت انجام شود، باید این اداره کل به سازمان ورزش و جوانان تبدیل شود، با شرایط کنونی روند کارها به کندی پیش می‌رود، البته برای بهبود کارها سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم، هر چند هنوز کارهای نیمه کاره زیادی داریم.

پریچهره ادامه داد: در شروع کارم به عنوان مدیرکل با شرایط شیوع بیماری کرونا روبرو بودیم و محدودیت‌های کرونایی وجود داشت. مراحل واگذاری اماکن ورزشی و اجرای مزایده‌ها به سرعت در حال اجراست و شرایط خوبی محقق خواهد شد. باید از ورود سرمایه‌گذار در حوزه ورزش حمایت شود که این رویکرد توسعه زیرساخت های ورزشی را به همراه دارد. در بحث پروژه‌های عمرانی به دنبال واگذاری پروژه ها به شهرداری و دهیاری ها بودیم تا به افزایش سرانه ورزشی کمک کنند.

در ادامه این مراسم، آخوندی، عضو شورای شهر تهران در سخنان کوتاهی گفت: آقای جوادی در حوزه های جهادی اقدامات بسیار بزرگی را اجرایی کرده اند و در حوزه ورزش به ویژه مناطق محروم نیز خدمات ارزشمندی داشته اند.

وی افزود: تهران را می توان یک کشور ورزشی قلمداد کرد و کار در این وسعت، تلاش زیادی را می طلبد و ما در حوزه مدیریت شهری، آمادگی داریم تعامل خوبی را در راستای پیشرفت ورزش تهران و کمک به رفع مشکلات داشته باشیم.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران هم در این مراسم گفت: کرونا سبب شد تا پریچهره تا در بدترین شرایط کاری برنامه‌های اداره کل را پیش ببرد. من نگرانی‌های او را از وضعیت ورزش استان تهران درک می‌کنم‌ و تلاش خواهم کرد تا ورزش تهران را به جایگاه اصلی اش برگردانم و اگر خلاهایی در حوزه‌های ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه ای وجود دارد، مرتفع کنیم.

علی جوادی عنوان کرد: از همه همکاران ستادی می‌خواهم همچون گذشته برای تعالی ورزش استان تهران با تمام توان تلاش کنند. در موضوع استعدادیابی باید هیات‌ها را فعال‌تر و شرایط شناسایی استعدادهای ورزشی استان تهران را بیش از گذشته فراهم کنی، ضمن آنکه توجه ویژه به حوزه ورزش همگانی و قهرمانی با تشکیل کارگروه ویژه برای شناسایی ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت، ضروری است.

پیشرو ورزش نوشت: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان هم در این مراسم تاکید کرد: امیدوارم با حضور علی جوادی شاهد تحول خوبی در ورزش و جوانان استان تهران باشیم و تجربه جدیدی که به اداره کل تزریق می کند، روند کار در ورزش و جوانان استان تهران با سرعت بیشتری پیش برود.

شکوه‌فر گفت: پریچهره در دوران مدیریتی سال‌ها در جهت خدمت به ورزش کشور با تمام توان تلاش کرده است. ادامه راه و حل مشکلات و پیگیری موضوعات برای ارتقای ورزش استان تهران به جناب علی جوادی سپرده شده و او نیز با همت جهادی موفق خواهد بود.

وی افزود: استان تهران از گستردگی بالایی برخوردار است و برنامه محوری باید در دستور کار باشد و جوادی با روحیه انقلابی و جهادی که دارد، می‌تواند در آینده‌ای نزدیک تحول خوبی را در استان تهران رقم بزند. جوادی در بنیاد برکت احسان اقدامات جهادی و ورزشی خوبی را اجرایی کرد و منشاء خدمات ماندگاری شد.

پایان بخش مراسم امروز، اعطای حکم علی جوادی و تقدیر از نصرالله پریچهره توسط معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان بود که با حضور دیگر مسئولان حاضر در این مراسم انجام شد./

https://www.asianews.ir/u/5dx
اخبار مرتبط
در دیدار رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق با مدیر تربیت بدنی شرکت مترو تهران این شرکت آمادگی خود را در گسترش رشته های اسکواشی اعلام کرد.
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار خانگی مقابل امارات به برتری یک بر هیچ دست یافت تا با صدرنشینی در گروه خود به نمایش مقتدرانه خود در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ ادامه ده
تیم‌ ملی فوتبال ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل عراق به عنوان نخستین تیم آسیایی راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد؛ این در حالی است که بازی ایران با عراق در ورزشگاه آزادی و با حضور محدود تماشاگران مرد و حضور گزینش شده تماشاگران زن برگزار شد.
ایران با کسب امتیازهای این دو بازی، می‌تواند جشن صعود به جام جهانی را برگزار کند اما ابتلای احمد نوراللهی، سردار آزمون، احسان حاج‌صفی و مجید حسینی، چهار بازیکن تیم ملی، به کرونا و مشکل لژیونرهای دیگر برای سفر به تهران، دراگان اسکوچیچ را در مخمصه‌ای غیرمنتظره‌ قرار داده است.
به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان رئیس هیئت هاکی جنوب شرق تهران منصوب شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید