صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۷
کد خبر: 8174
گزارشگر: 2
۱۸۶۸
۱
۰
۳
ارز دیجیتال تتر

خرید تتر با کمترین کارمزد از صرافی ارز دیجیتال کیف پول من

خرید تتر با کمترین کارمزد از صرافی ارز دیجیتال کیف پول من
افرادی که با خرید تتر سرمایه دیجیتالی به دست می آورند می توانند مستقیماً در سایت های مختلف اقدام به فروش بیت کوین و گرفتن تتر کنند.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ تتر یک نوع ارز دیجیتال بوده و می‌ توان گفت تمام پلتفرم ها از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌ کنند و همین موضوع باعث محبوبیت بیش از پیش تتر شده است. به همین دلیل خرید تتر، بدون هیچ گونه محدودیت و مشکلی انجام می‌ گیرد. افرادی که با خرید تتر سرمایه دیجیتالی به دست می آورند می توانند مستقیماً در سایت های مختلف اقدام به فروش بیت کوین و گرفتن تتر کنند. در حقیقت ارز دیجیتال تتر با دیگر ارزهای موجود در بازار ارز دیجیتال فرق دارد. از ویژگی‌ های مثبت تتر که باعث افزایش خرید تتر یا فروش تتر شده است، ثابت بودن ارزش آن است.

ارز دیجیتال تتر بعد از بیت کوین و اتریوم جزو بزرگترین ارزهای دیجیتال است. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال بسیار بالا بوده به همین دلیل نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال در رده بالای قرار دارد. ارز دیجیتال تتر بر خلاف بیت کوین و اتریوم یک ارز مناسب برای خرید روزانه و تبادلات مالی است. همانطور که می دانیم در گذشته برای فعالیت‌ های مانند معاملات غیرقانونی و و فروش مواد مخدر در بازارهای سیاه از ارز دیجیتال بیت کوین استفاده می شده است.

معامله گران برای نگهداری تتر می توانند از کیف پول من استفاده کنند. چیزی که بر ایمنی در شبکه بیت کوین ترجیح داده شده است زنده بودن است. به همین دلیل است که شما در هنگام انجام تراکنش باید به اندازه کافی صبر کنید تا از تایید شدن تراکنش خود مطمئن شوید، چرا که این احتمال وجود دارد که تراکنش شما مورد تایید همه نود ها قرار نگرفته باشد. بعد از دوره ای که بیت کوین جزو بهترین ارزهای دیجیتال شناخته شد یک دوره نوسان و روند نزولی داشت و وجود همچین نوسانی بود که باعث استفاده از بیت کوین در پرداخت ها و معامله ها کاهش پیدا کرد.

 

مبادلات در شبکه ارز دیجیتال تتر

 

شما می توانید در شبکه ارز دیجیتال تتر مانند همه ارزهای دیجیتال دیگر اقدام به خرید تتر یا فروش تتر کنید. توسط تتر مرکزی تراکنش ها تایید می شوند. در حقیقت در ابتدا ارز دیجیتال تتر تنها برای مبادلات مالی معمولی در دنیا تولید شد اما دلایل متعددی در این امر دخیل شدند تا ارز دیجیتال تتر پیشرفت کند‌ و حالا این ارز دیجیتال در سایت‌ های معامله ارزهای دیجیتال به عنوان یک پایه معاملاتی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌ گیرد. روند کار به این صورت است که کاربران و معامله گران بعد از خرید تتر، از طریق وب سایت ارز دیجیتال تتر اقدام به واریز این ارز دیجیتال به کیف پول دیجیتال می کنند و سپس با استفاده از همین ارز می توانند اقدام به خرید ارز های دیجیتال دیگر مانند بیت کوین کنند. در حقیقت معامله‌ گران و کاربران در خرید و فروش تتر کاملا آزادانه عمل کرده و می توانند بعد از خرید ارزهای دیجیتال آنها را بفروشند و در مقابل دیگر ارزهای دیجیتال تتر دریافت کنند. البته امکان واریز کردن ارزهای دیجیتال دیگر در حساب سایتها وجود دارد و در این صورت کاربران می‌ توانند در صورتی که لازم بود ارز های گوناگون را فروخته و به جای آنها تتر بخرند. خرید تتر یا فروش تتر بسیار راحت است چرا که امکان معامله همه ارزهای دیجیتال با ارز دیجیتال تتر در تمامی سایت ها و وب سایت های که در حوزه معاملات ارز های دیجیتال فعالیت می کنند، وجود دارد. به همین دلیل می‌ توانیم بگوییم که ارز دیجیتال مذکور در این سایت‌ ها و وب سایت‌ ها به عنوان یک ارز پایه شناخته شده است. در این صورت اگر در یکی از این سایت ها دارای ارز های دیجیتال بیت کوین یا اتریوم هستید می توانید اقدام به تبدیل آنها به تتر کنید و از آنجا که تتر ثابت است لذا هیچ گونه نگرانی در مورد نوسانات قیمت برای شما وجود نداشته و دارایی شما حفظ می شود.

 

 تبدیل ارز دیجیتال به تتر با کارمزد جزئی

 

خرید تتر

 

در قسمت قبل اشاره کردیم که خرید تتر یا تبدیل آن بسیار راحت است. کارمزد تبدیل این ارز دیجیتال به طور بسیار کم و جزئی است. به عنوان مثال فرض کنید که شما دارای دارایی دیجیتال مانند بیت کوین یا اتریوم هستید و قصد تبدیل کردن آنها را به ریال دارید. برای این کار شما باید، اقدام به واریز آنها از حساب پلتفرم معاملاتی به حساب کیف پول دیجیتالی خود کنید در این صورت شما باید با استفاده از سایت‌های ایرانی که خرید و فروش بیت کوین یا اتریوم را انجام می دهند ارزهای خود را بفروشید و حداقل درصد کارمزد در این سایت تا دو درصد است.

اما تبدیل بیت کوین به ارز دیجیتال تتر دارای کارمزد بسیار کمتری بوده و کارمزد آن تنها ۰٫۰۱ درصد است. اگر قصد خرید دوباره بیت‌ کوین را دارید مجدد باید دو درصد کارمزد واریز کنید. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم تقریباً تمامی پلتفرم های مالیاتی از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌ کنند، به همین دلیل کاربران می‌ توانند به صورت مستقیم در این سایت‌ ها اقدام به فروش بیت کوین کرده و به جای آن تتر بگیرند. این موضوع باعث محبوبیت بیش از پیش ارز دیجیتال تتر شده است.

در حقیقت شما با استفاده از این ارز دیجیتال می‌ توانید بدون داشتن دلار پول خودتان را به دلار تبدیل کنید، البته با کارمزد بسیار کم. از دیگر ویژگی های مربوط به ارز دیجیتال تتر باید اشاره کنیم که شما می‌ توانید بدون هیچ گونه محدودیتی بین جفت ارزها معامله کنید‌. به عنوان مثال شما می توانید بیت کوین _ اتریوم را معامله کنید. خوشبختانه کاربران داخلی نیز می‌ توانند بدون هیچ گونه محدودیتی از این ارز دیجیتال استفاده کنند. چرا که سایت ایرانی خرید و فروش تتر، نیز از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند و کاربران می توانند با استفاده از همین سایت اقدام به خرید تتر کنند.

 

آیا ارز دیجیتال تتر امن است؟

 

البته باید اشاره کنیم که کلیه تتر هایی که در دنیا وجود دارند پشتوانه آنها دلار آمریکا نیست و این موضوع به این معنی می باشد که تعدادی تتر در دنیا وجود دارند که از دارایی دلاری شرکت تتر بیشتر هستند. علت این موضوع مربوط به شرکت تتر و پلتفرم بیت فاینکس است. باید اشاره کنیم که در مدیریت Bitfinex تعدادی از مدیرانی که در شرکت تتر وجود دارند نیز فعالیت می کنند. شرکت مذکور بخشی از دارایی های شرکت Bitfinex را به عنوان مسئول پرداخت، در اختیار دارد. اما مبلغ زیادی از این دارایی ها به دلایل گوناگون مانند درگیری‌ های حقوقی از طرف یک دادگاه در آمریکا مسدود شد.

به همین دلیل دارایی بیت فاینکس که در اختیار این شرکت بود از بین رفت. در این زمان شرکت تتر مبلغ همان دارایی مسدود شده را به عنوان وام به شرکت بیت فاینکس ارائه داد و به این دلیل است که بعضی از تتر ها در بازار دارای پشتوانه دلار نیستند . البته بسیاری از دعوای حقوقی در مورد ارز دیجیتال تتر وجود دارد. همین دعوا ها موجب شد تا بانکی که پشتوانه دلاری ارز دیجیتال تتر در آن نگهداری می شود با بانک های آمریکایی قطع همکاری کند، به همین دلیل است که شهروندان آمریکایی در خرید تتر مشکل داشته و نمی‌ توانند مستقیم آن را خریداری کنند.

البته در مورد خرید تتر باید بگوییم که حجم معاملات روزانه تتر بسیار بالا است و این موضوع که تتر به صورت ۱۰۰% پشتوانه دلاری ندارد برای بسیاری از کاربران اهمیت آنچنانی نداشته و همچنان اقدام به خرید و فروش تتر می‌ کنند. در حقیقت باید اشاره کنیم که تتر به عنوان یک دلار تا زمانی ارزش دارد که کاربران و سرمایه‌ گذاران آن را ارزشمند بدانند و با توجه به این موضوع که امروز این ارز دیجیتال جزو سومین ارز دیجیتال بزرگ در جهان است ، می‌ توان گفت در حال حاضر ارزش زیادی دارد.

 

خرید تتر با کمترین کارمزد از صرافی ارز دیجیتال کیف پول من

فروش بیت کوین

 

صرافی ارزهای دیجیتال کیف پول من از جمله صرافی های ایرانی می باشد که اقدام به دادن خدمات در زمینه ارزهای دیجیتال می کند. از جمله خدمات این سامانه ، ارائه کیف پول جامع برای نگهداری ارزهای دیجیتال مانند تتر است. این کیف پول دیجیتال از بیشتر ارزهای دیجیتال پشتیبانی کرده و می‌ تواند یک محیط امن برای نگهداری انواع ارزهای دیجیتال باشد. علاوه بر این از دیگر خدمات این سامانه فراهم کردن زمینه برای خرید و فروش ارز دیجیتال تتر با کارمزد کم است.

همانطور که اشاره کردیم خرید تتر با کمترین کارمزد ها امکان پذیر است، لذا کاربران ایرانی می‌ توانند با استفاده از صرافی کیف پول من، اقدام به خرید خرید تتر با کمترین کارمزد و هزینه کنند.‌ در سامانه کیف پول من کاربران می توانند با استفاده از خدمات این سامانه به صورت امن به نگهداری تتر بپردازند. چرا که سامانه کیف پول من، یک کیف پول ایرانی را با استفاده از پیشرفته ترین سیستم های امنیتی تولید کرده است. لذا کاربران می توانند با استفاده از این کیف پول از نگهداری تتر اطمینان خاطر حاصل کنند.

این سامانه یک بستر امن برای نگهداری یا فروش تتر، است . امکان ثبت نام برای کاربران وجود دارد و کاربران با استفاده از خدمات این سامانه هیچ گونه نگرانی بابت از بین رفتن دارای دیجیتال خود نداشته باشند. از آنجا که خرید تتر با کارمزد پایین برای همه کاربران امکان پذیر است لذا سود بسیار زیادی برای این کاربران به همراه دارد. علاوه بر این موضوع در این سامانه امکان خرید یا فروش انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و دوج کوین و شیبا و دیگر ارزهای دیجیتال دیگر وجود دارد و کاربران ایرانی می‌ توانند در یک فضای امن اقدام به انجام معامله با ارزهای دیجیتال کنند.

 

ویژگی های مثبت Tether

 

از جمله ویژگی‌ های مثبت ارز دیجیتال تتر می توان به مدت زمان کم انجام تراکنش ها اشاره کرد. زمان انجام تراکنش از جمله مزیت های ارز دیجیتال تتر نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال است. در حالت عادی اگر فقط قصد واریز یا برداشت موجودی خودتان در صرافی ها داشته باشید باید وقت بسیار زیادی برای انجام چنین کاری صرف کنید. اما چنین وضعیتی برای این ارز دیجیتال وجود نداشته و کاربران می‌ توانند تنها با چند دقیقه تاخیر اقدام به برداشت و واریز تتر در صرافی ها کنند. از آنجایی که سرمایه‌ گذاران در بازارهای ارز دیجیتال تمایل به انتقال سریع یا واریز سریع دارایی شان برای جلوگیری از نوسانات قیمتی دارند، این مزیت تتر می‌ تواند برای آنها عالی باشد.

از دیگر مزایای می‌ توان به کارمزد تراکنش تتر اشاره کرد. برای خرید ارزهای دیجیتال نیاز به پول دارید. اگر پولی که به همراه دارید توسط صرافی ها پشتیبانی نشود شما متقبل به پرداخت کارمزد های سنگین به صرافی و بانک می شوید. اما ارز دیجیتال دارای کارمزد بسیار پایین است. همچنین کاربران برای انتقال ارز بین کیف پول ها هیچگونه کارمزدی پرداخت نمی کنند، به همین دلیل ارز دیجیتال تتر مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار دارد. ارز دیجیتال تتر دارای نوسانات قیمتی نیست. همانطور که در قسمت های قبلی اشاره کردیم ارز دیجیتال تتر کاملاً ثبات قیمتی داشته و به همین دلیل باعث شده است به یک رمز ارز یونیک تبدیل شود. ارزهای دیجیتال بسیار زیادی در بازار وجود دارد که نوسانات قیمت زیادی دارند، اما رمز ارز تتر کاملاً ثابت بوده و نوسانات قیمتی ندارد.

https://kifpool.me/

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/5ei
اخبار مرتبط
بازار «رمزارز» مقصد جدید سرمایه‌گذاران در کشور است و برآورد می‌شود که حدود ۱۲ میلیون ایرانی صاحب رمزارز باشند؛ به این معنی که هر حساب کاربری در صرافی‌های دیجیتال نماینده ۴ الی ۵ نفر است؛ چراکه افراد به‌دلیل پیچیدگی‌های بازار رمزارز ترجیح می‌دهند نماینده‌ای را که آشنا با این بازار است انتحاب کنند و از این رو ممکن است در موجودی یک حساب کاربری ۴ الی ۵ نفر سهم داشته باشند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
حمیدرضا
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
5
0
1

سلام کیف پول من یک صرافی رمز ارز ایرانی که با تبلیغات اطرافیان و بازخورد های مثبت آن تازه با آن آشنا شدم بافضای کاربردی عالی وکارمزدهای مناسب ومحیط امن به همراه مقالات کاربردی مناسب


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید