صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۶
کد خبر: 8192
گزارشگر: 306
۴۱۲
۰
۰
۱
مدیرکل زندان‌های یزد خبر داد

اشتغال90درصدی مددجویان زندانی استان/کاهش محسوس جمعیت زنان زندانی

اشتغال90درصدی مددجویان زندانی استان/کاهش محسوس جمعیت زنان زندانی
یزد - مدیرکل زندان‌های گفت: اشتغال 90 درصدی زندانیان استان با کمک بنیاد تعاون و مجموعه دادسراها و جلب همکاری اربابان صنایع و صاحبان حِرف محقق شد
آسیانیوز/ یزد ؛ حسین سبزواری از ایجاد اشتغال بالای 90درصدی مددجویان زندانی در استان یزد خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته و با کمک بنیاد تعاون و انجمن حمایت زندانیان مجموعه دادسراها و جلب همکاری اربابان صنایع و صاحبان حِرف، اشتغال 90 درصدی مددجویان زندانی در استان رقم خورده است.
 
وی با اشاره به تلاش‌های جهادی مسئولین و کارکنان زندان‌ها و مجموعه‌های تابعه در تحقق کاهش جمعیت کیفری استان که یکی از مهم‌ترین سیاست‌های سازمان زندان‌ها است از کاهش 55 درصدی جمعیت زنان زندان مرکزی خبر داد و گفت : تلاش این مجموعه متعهد نشان از پویایی مسیر انقلاب دارد و خود گواه این است که این مسیر دچار رکود نگشته و مسئولین در جهت تحقق گام دوم انقلاب قدم برمی‌دارند .
 
سبزواری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت کاهش جمعیت کیفری در کشور، گفت: با انجام اقداماتی چون اخذ رضایت شاکی و اجرای طرح پابند الکترونیکی، استفاده از ظرفیت خیرین و ظرفیت‌های قانونی  نظیر مجازات جایگزین حبس و آزادی‌های مشروط در مجموعه قضایی استان، شاهد کاهش جمعیت کیفری در سطح زندان‌های استان‌ بوده ایم.
وی ادامه داد: در همین راستا با پیگیری های صورت گرفته جمعیت زنان زندانی در زندان مرکزی نسبت به سال گذشته 55 درصد کاهش داشته است.
رئیس‌کل دادگستری استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از این اقدامات تصریح کرد:  چشم‌انداز ایجاد اشتغال استان در ابتدای سال 80درصد اعلام‌شده بود که استان یزد با ثبت 10 تا 12 درصد بالاتر از آن باید در تدارک جشن اشتغال مددجویان با حضور مسئولان امر و مشارکت‌کنندگان در این امر خیر باشد.
 
وی با یادآوری این مطلب که هدف استفاده از مجازات حبس، اصلاح مجرم و باز اجتماعی شدن آنان است، ابراز داشت: وقتی به فردی که درگیر جرم و بزه بوده یک هنر آموزش داده شود و یا با ارائه یک شغل و حداقل درآمد به آنان کرامت داده شود، بدون تردید در تحقق اهداف اصلاحی نیز اثرگذار است.

سید محمد جواد عرفانفر

اشتغال90درصدی مددجویان زندانی استان/کاهش محسوس جمعیت زنان  , حسین سبزواری زندانی مدیرکل زندان‌های یزد

https://www.asianews.ir/u/5f0
اخبار مرتبط
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف انبار احتکار کالاهای اساسی در حاشیه شهر یزد با هوشیاری پلیس اماکن نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی خبر داد
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت: نفرت پراکنی، ایجاد یأس و ناامیدی و بی ثبات سازی حربه دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است که پای جریان نفاق در همه این زمینه ها در میان است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید