صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۱
کد خبر: 8202
گزارشگر: 213
۱۰۷۴
۰
۰
۰
میزبان جشنواره فیلم فجر در خراسان

شبهای رویایی در پردیس سینمایی پارک‌بازار مشهد

شبهای رویایی در پردیس سینمایی پارک‌بازار مشهد
پردیس سینمایی پارک‌بازار در فضایی مدرن و امروزی در محیطی بالغ بر ۳‌هزار ‌و ‌۴۰۰‌متر و دارای شش سالن و با ظرفیت ۸۰۰ صندلی است که برای بازدید علاقمندان سینما آماده شده است.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز، جواد لگزیان: برای دیدن یک فیلم زیبا حتما پردیس سینمایی پارک بازار مشهد را به خاطر داشته باشید. پردیس سینمایی پارک‌بازار در فضایی مدرن و امروزی در محیطی بالغ بر ۳‌هزار ‌و ‌۴۰۰‌متر و دارای شش سالن و با ظرفیت ۸۰۰ صندلی است که برای بازدید علاقمندان سینما آماده شده است.

این پردیس رویایی در خیابان شهید مفتح ۳۳ مشهد اکنون میزبان جشنواره فیلم فجر است و دوست‌داران فیلم و سینما می‌توانند برنامه‌های خاص این رویداد را در این پردیس دنبال کنند.

پردیس سینمایی پارک بازار، شنبه ۱۶ آبان با اکران فیلم های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر فعالیت خود را آغاز کرد و در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ دو فیلم «بدون قرار قبلی» و «بیرو» از سری فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد را به نمایش گذاشت.

محیط روشن و امروزی و کادر حرفه‌ای از ویژگی‌های این پردیس سینمایی رویایی است که حتما اتفاقهای خوبی را به امید خدا در آینده برای سینمای مشهد رقم خواهد زد./

https://www.asianews.ir/u/5fb
اخبار مرتبط
مراسم اکران و نشست رسانه ای فیلم «خائن کشی» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» با حضور برخی عوامل فیلم در خانه جشنواره برگزار شد.
در مجموعه داستانی تازه منتشر شده اثر احمد اخلاقی می خوانیم: صدایش بلند است؛ با کت گشاد سبزرنگ، عینک ذره بینی و قدی به اندازه یک سر و گردن بلندتر از بقیه؛ وسط پیاده روی بلوار مدرس فریاد میزند: «بدو، بدو حراجه. یک حراج باورنکردنی، داستان ارزون شد!
«مارتین ایدن» رمانی از جک لندن با ترجمه محمد تقی فرامرزی به چاپ دوم رسید؛ گفته شده این نویسنده طبیعتی در آرزوی عشق داشت و در این راه سخت و آبدیده شد.
این روزها گالری بن‌بست در مشهد نمایشگاه میزبان آثار نقاشی لیلی بیدرام است؛ تصاویری با رنگهایی تند که مخاطب را به ژرفای درون می‌برد و او را معرفت و غنایی درونی می‌بخشد.
آلکسی آرکادیویچ استاریکوف، پژوهشگر روس در کتاب "فردوسی و شاهنامه" بر این باور است که هرچند تمایلات اشرافی به‌ طرزی کاملاً معین، درخشان و گوناگون در تمام منظومه‌ی فردوسی بیان شده است، این تمایل همراه با مبارزه‌ی نیکی با بدی، اولین چیزی است که هنگام مطالعه‌ی آن به چشم می‌خورد اما اساس شاهنامه، تاریخ ایران و ملت آن، که در حقیقت با سلسله‌ی شهریاران «قانونی» آن معرفی می‌شود، ملی است.
سعید تشکری، داستان نویس، در کتاب «کافه داش آقا« یک نوستالژی زیبا را تصویر می‌کند و با مهارت یک نمایشنامه‌نویس حرفه‌ای صحنه‌آرایی جالبی از زندگانی در دهه پنجاه با لوکیشن‌های سینمایی به یاد ماندنی را ارائه می‌دهد.
تنهایی یک حس آزاردهنده نیست که باید سریع از دست آن خلاص شویم؛ بلکه فضیلتی شایان توجه است؛ در حالی که برای تامل و رستگاری و در این روزگار آنلاین آدم های بسیاری در گریز از تنهایی در شبکه‌هایی اجتماعی غرق می‌شوند و این موضوعات مورد توجه نویسنده کتاب «در ستایش زمان تلف شده» قرار گرفته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید