صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۲
کد خبر: 8257
گزارشگر: 213
۱۹۱۷
۰
۰
۲
پرداختی های سهام عدالت از اول اسفند

جزییات واریز عیدی برای سهام عدالتی‌ها

جزییات واریز عیدی برای سهام عدالتی‌ها
سود سهام عدالت از ابتدای اسفندماه همانند سال گذشته از طریق شماره حساب‌های اعلام شده در سیستم سهام عدالت پرداخت خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز، سهام عدالت طی روزهای آینده واریز می شود.

قرار است سود سهام عدالت از ابتدای اسفندماه همانند سال گذشته از طریق شماره حساب‌های اعلام شده در سیستم سهام عدالت پرداخت شود.

-----------

بیشتر بخوانید

خبر خوب درباره بورس ۲۵ بهمن و روزهای بعد؟/تاثیر جنگ اوکراین و مذاکرات وین بر بازار سرمایه
------------------------------------

با توجه به این که در سال ۹۹ برخی از سهام‌داران بخشی از سهام خود حدود ۳۰ و برخی نیز در مجموع ۶۰ درصد از سهام عدالت خود را به فروش رسانده‌اند، سود سهام یک میلیون تومانی، یک‌میلیون و ۲۰۰هزار تومان و سود سهام ۵۳۲ هزار تومان حدود ۶۰۰ هزار تومان است که این افراد میزان سودشان برابر سهمی است که در تاریخ برگزاری مجمع آن را داشته‌اند؛ بنابر این میزان سود دریافتی افراد به میزان فروش تا تاریخ مجمع شرکت‌ها بستگی دارد.

این در حالی است که برخی افراد سودجو وارد میدان شدند که لازم است سهام‌داران فریب سودجویان را نخورند و از فروش سهام عدالت به‌صورت جدی پرهیز کنند تا بازار تثبیت شود./ 


https://www.asianews.ir/u/5gt
اخبار مرتبط
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد فشار فروش در معاملات فردا کاهش یابد و بازار به تعادل برسد؛ همچنین بنا بر انتظار بورس در هفته آینده وضعیت بهتری خواهد داشت.
وزیر اقتصاد در جلسه شورای‌عالی بورس و اوراق‌بهادار، دستور این شورا را مختص به موضوع سود سهام عدالت و جمعیت حدود ۵۰ میلیون نفری سهامداران مستقیم و غیرمستقیم آن عنوان و مهم‌ترین مصوبه آن را مربوط به پرداخت سود سهام عدالت سال۱۳۹۹ به سهامداران اعلام کرد.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی جاماندگان سهام عدالت را مشخص کرده و لیستی را به وزارت اقتصاد برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت فرستاده است.
به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی سود سهام عدالت که ۶۰۰ هزار تومان محاسبه شده تا پایان سال جاری به حساب سهامداران پرداخت می‌شود.
سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۹۹ تا پایان سال جاری برای مشمولان سهام عدالت پرداخت می‌شود.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: زیرساخت‌های لازم فراهم شده است تا سود سهام عدالت همه شرکت‌ها به صورت متمرکز واریز شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: کارگروه تعیین باقیمانده سود سهام عدالت و نحوه پرداخت این سود تشکیل شده است.
وعده واریز سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تا پایان امسال داده شده این در حالی است که هنوز سود سال ۱۳۹۸ تمام و کمال به حساب مشمولان نیامده است.
مقدار سود سهام عدالت/سود نقدی سال مالی 99 با توجه به برگزاری مجامع شرکت‌های داخل سبد سهام عدالت و سود سهامداران عدالت به تدریج از این شرکت‌های سرمایه‌پذیر دریافت و در ماه‌های آینده به حساب سهامداران عدالت واریز خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید