صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۰
کد خبر: 8259
گزارشگر: 213
۱۳۹۶
۰
۰
۴
امروز رخ داد

«علت» آتش سوزی گسترده در پایگاه نظامی سپاه

«علت» آتش سوزی گسترده در پایگاه نظامی سپاه
مقر پشتیبانی نیروهای مسلح در ماهیدشت امروز دچار آتش سوزی گسترده شد.

به گزارش آسیانیوز، رسانه وابسته به شورای عالی امنیت ملی محل آتش‌سوزی را مقر پشتیبانی نیروهای مسلح در ماهیدشت اعلام کرد

نورنیوز از وقوع آتش‌سوزی در یک مقر نظامی در غرب ایران خبر داد. گزارش این رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران حاکی از آن است که این آتش‌سوزی در یکی از مقرهای پشتیبانی مربوط به نیروهای مسلح در استان کرمانشاه به وقوع پیوسته است.

نورنیوز مدعی شده است که «انبار محل نگهداری روغن موتور و مواد قابل اشتعال» در منطقه ماهیدشت دچار حریق شده است و یک سوله آسیب دیده است. این گزاش می‌افزاید که آتش‌سوزی تلفات جانی نداشته و آتش مهار شده است.

نورنیوز از دلایل این آتش‌سوزی اطلاعاتی ارایه نداده است.

این گزارش به‌روز رسانی خواهد شد...

https://www.asianews.ir/u/5gv
اخبار مرتبط
در حالی که امروز براساس گزارش ها بیش از ۳۰ مغازه در بازار تهران طعمه آتش شد، سخنگوی آتش‌نشانی تهران، سخنگوی آتش‌نشانی درباره این حریق توضیح داد: بسیاری از دیوارها و شیشه‌ها تخریب شد و نیز شیشه های تیمچه حاجب‌الدوله بازار تهران که از سراهای قدیمی بازار است در لحظات اولیه شکست.
روابط عمومی قرارگاه قدس سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که به ستاد خبری اداره اطلاعات و سپاه در شهر سروان استان سیستان و بلوچستان حمله مسلحانه شده است.
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران اعلام کرد که شامگاه شنبه، نیروهای این قرارگاه در منطقه زاهدان با افراد مسلح درگیر شدند که بر اثر آن دو نیروی سپاهی جان خود را از دست داده‌اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت بعدازظهر امروز یک مورد حادثه انفجار و آتش سوزی در بازار گل محلاتی، در خیابان زمزم، تقاطع بزرگراه شهید محلاتی رخ داد و مرگ دو نفر تایید شده است.
ائتلاف نظامی بین‌المللی به رهبری عربستان سعودی امروز سه‌شنبه، ۹ آذر، اعلام کرد که یک «سایت مخفی» متعلق به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی را بمباران کرده است.
همچنانکه برخی از مشتریان شرکت هواپیمایی ماهان پیامکی درباره «حمله سایبری» دریافت کرده‌اند و سایت این شرکت نیز از دسترس خارج شد؛ ضمن آنکه اعلام شده است این حمله به کنترل در آمده؛ گروهی در شبکه های اجتماعی آن را با ادعای عملیات تروریستی ماهان در حمل سلاح بر عهده گرفته اند.
انفجار در پمپ بنزین جان ۲ جوان موتورسوار را گرفت.
در حالی که بارها آتش‌سوزی و انفجار در مراکز هسته‌ای، امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران رخ داده است، عصر روز گذشته نیز درپی آتش‌سوزی در یک مرکز تحقیقاتی سپاه پاسداران دو نفر کشته شدند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید