صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۴
کد خبر: 8261
گزارشگر: 213
۱۰۳۷
۰
۰
۲
فتوای عجیب برای زنان و مردان در روز عشق

زوج های بازداشت شده در ولنتاین باید ازدواج رسمی کنند

زوج های بازداشت شده در ولنتاین باید ازدواج رسمی کنند
هر دختر و پسری که در این روز بازداشت شود نکاح آنان شرعاً توسط منسوبین امارت صورت خواهد گرفت.

به گزارش آسیانیوز، طالبان با انتشار فرامینی اعلام کرد که هر دختر و پسر که در این روز بازداشت شود نکاح آنان شرعاً توسط منسوبین امارت صورت خواهد گرفت.

--------

بیشتر بخوانید

با من روی فرش قرمز ازدواج کن!

---------------------------------

زوج های بازداشت شده در ولنتاین باید ازدواج رسمی کنند asianews

 


طالبان با انتشار فرامینی اعلام کرد که هر دختر و پسر که در این روز بازداشت شود نکاح آنان شرعاً توسط منسوبین امارت صورت خواهد گرفت./اقتصاد نیوز

https://www.asianews.ir/u/5gx
اخبار مرتبط
فرش قرمز فیلم «با من ازدواج کن» (Marry Me) در لس‌آنجلس بار دیگر صحنه ابراز محبت صمیمانه بن افلک و جنیفر لوپز شد و در یک صحنه بسیار پراحساس افلک، جنیفر را در آغوش گرفت و سر او را بوسید.
به عقیده روانشناسان مردان اصلا دوست ندارند که همسرشان در برابر دیگران از آنها ایراد گرفته و انتقاد کند.
«مارتین ایدن» رمانی از جک لندن با ترجمه محمد تقی فرامرزی به چاپ دوم رسید؛ گفته شده این نویسنده طبیعتی در آرزوی عشق داشت و در این راه سخت و آبدیده شد.
براساس تحقیقات جهانی ۵۰ درصد افراد مجرد آماده‌اند تا سال ۲۰۲۲ را با شروع رابطه‌ای پرشور و عاشقانه آغاز کنند و به اصطلاح از پیله بیرون بیایند؛ چرا که روندهای آغاز روابط امسال خوب به نظر می‌رسند.
در طلاق عاطفی، زوج ها با اینکه زیر یک سقف زندگی می کنند؛ اما پیوند عاطفی آنها متزلزل و ناپایدار است یعنی مشکلات و افکار دیگری برایشان اهمیتی ندارد؛ در حالی که مسایل نگران کننده دیگری نیز قبل از طلاق عاطفی رخ می دهد که اغلب از آن بی اطلاعیم.
«در پناه تو» به گارگردانی حمید لبخنده نخستین سریال بعد از انقلاب بود که به دلایل بسیاری ساختار شکن و سد شکن محسوب شد و روایت عشق سه مرد به یک دختر را بیان می‌کرد که پس از سانسورهای گسترده، بالاخره در سال ۱۳۷۴ از شبکه ۲ پخش شد.
سکوت و حرف نزدن در روابط زوج ها یک رفتار اشتباه آسیب زا است که از آن به عنوان قاتل خاموش هم یاد می شود؛ ولی راهکارهایی برای حل این موضوع ارایه شده است.
نیکی کریمی، هنرمند سینمای ایران درباره کار در سینمای ایران گفت: وقتی در سینما مستقل کار کنی و زن هم باشی قطعا سختی می کشی و «عشق و کاهگل» مهم ترین ایده من بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید