صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبير بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۳
کد خبر: 8283
گزارشگر: 213
۳۲۷۴
۰
۲
۹
در هند

تجاوز مرد ۳۰ ساله به زن ۸۷ ساله

تجاوز مرد ۳۰ ساله به زن ۸۷ ساله
در پی حمله و تجاوز جنسی به زنی ۸۷ ساله، پلیس دهلی روز سه‌شنبه ۱۴ فوریه، یک نظافتچی ۳۰ ساله را دستگیر کرد.

به گزارش آسیانیوز، در پی حمله و تجاوز جنسی به زنی ۸۷ ساله، پلیس دهلی روز سه‌شنبه ۱۴ فوریه، یک نظافتچی ۳۰ ساله را دستگیر کرد.

در صفحه توییتر پلیس دهلی آمده است: «پرونده تجاوز به زنی سالخورده در منطقه تیلک ناگار حل شد. متهم ظرف ۱۶ ساعت دستگیر شد. تلفن همراه قربانی کشف شد. متهم ساکن منطقه‌‌ای در همان نزدیکی و کار نظافت مشغول است.»

--------------------

بیشتر بخوانید

روایت تکان دهنده «شاهدان» درباره زندگی و قتل مونا حیدری
------------------------------------

پلیس برای پیگیری و تحقیق در مورد این موضوع یک تیم ویژه تشکیل داده بود.

این حادثه بعدازظهر روز یکشنبه رخ داد. این زن بیمار و در بستر بود و دختر ۶۵ ساله‌اش برای دیدار دوستی، از منزل خارج شده بود. به گزارش رسانه‌های هند، متهم ۳۰ ساله به این زن ۸۷ ساله حمله و تجاوز کرده و سپس، تلفن همراهش را برداشته و از محل گریخته بود.

خانواده این زن مدعی‌اند پلیس در رسیدگی به این موضوع تعلل کرده و همان ابتدا، شکایتشان را ثبت نکرده بود، اتهامی که مقام‌های پلیس دهلی رد می‌کنند.

 

-------------------

بیشتر بخوانید

مجازات مادر بابک خرمدین
---------------------------------------
بر اساس گزارش سال گذشته اداره ملی ثبت جرایم هند، در سال ۲۰۲۰، روزانه به‌طور میانگین ۷۷ مورد تجاوز جنسی‌ در این کشور ثبت شده بود‌ که این رقم در یک سال در مجموع ۲۸ هزار و ۴۶ مورد بوده است./

SAJJAD HUSSAIN

https://www.asianews.ir/u/5hj
اخبار مرتبط
از سال ۲۰۱۳ و در پی راه‌اندازی کمپین One Billion Rising روز ولنتاین به روزی برای آگاه‌سازی درباره خشونت جنسیتی تبدیل شده است.
اهالی محله ناصر خسرو اهواز روایت های تکان دهنده ای درباره زندگی و قتل مونا(غزل) حیدری بیان کرده اند.
در حالی که بسیاری از مسوولان خواستار اشد مجازات برای شوهر همسرکودک مونا حیدری شده اند، در اغلب تریبون‌های رسمی مردانی که به زنان خود اجازه می‌دهند بی‌توجه به پوشش استاندارد قوانین جمهوری اسلامی ایران از منزل خارج شوند، «بی‌غیرت» خوانده می‌شوند.
شوهر یک کودک‌همسر اهوازی پس از کشتن او، سرش را برید و دقایقی بعد به خیابان آورد.
مادر زنده یاد بابک خرمدین آخرین دفاعیاتش را ارایه داده است و در این راستا وکیل پرونده اکبر خرمدین درباره روند دادگاهی و قضایی و چگونگی مجازات او توضیحاتی را بیان کرده است.
در حالی که سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، اعلام کرد که ایران موسوی، مادر زنده یاد بابک خرمدین، فیلمساز جوان، در قتل فرزندان تحت فشار همسرش نبوده و از تمام ماجراها باخبر بوده‌ است، او گفته است که از ترس در قتل فزندانش مشارکت می کرده است!همچنانکه روانشناسان نیز مسوولیت اعمال موسوی را در ارتکاب قتل ها(با وجود تشخیص کند ذهنی در وی) بر عهده وی اعلام کرده اند.
طالبان به تازگی به خشونتی دیگر مانند بریدن سر مانکن ها روی آورده اند.
عفو بین‌الملل گفت زنان و دخترانی که پیشتر در خانه‌های امن نگهداری می‌شدند و کارکنان این مراکز و وکلا و قضایی که در این حوزه فعالیت داشتند، پس از تسلط طالبان با تهدیدهای جدی از جمله مرگ مواجه هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید