صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۹
کد خبر: 8298
گزارشگر: 2
۶۴۳۲
۰
۰
۸
از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید

روش تشخیص ادکلن اصل از تقلبی را بدانید

روش تشخیص ادکلن اصل از تقلبی را بدانید
خرید عطر و ادکلن بسیار لذت‌بخش است و داشتن یک ادکلن با رایحه عالی، می‌تواند تاثیر زیادی در اعتماد به‌نفس شما داشته باشد. فرقی نمی‌کند که برای چه فصلی می‌خواهید ادکلن بخرید، هنگام تهیه ادکلن‌های گران قیمت، مهم است که از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید. بنابراین باید روش تشخیص ادکلن اصلی از تقلبی را بدانید.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ ادکلن‌های تقلبی به راحتی تولید می‌شوند اما کیفیت یا رایحه مشابهی با عطر اصلی ندارند. به همین دلیل هیچکس نمی‌خواهد پول خود را برای تهیه این محصول هدر دهد. شناخت نشانه‌های ادکلن تقلبی می‌تواند به شما در انتخاب آگاهانه کمک کند. یکی از مهم‌ترین فاکتورها، قیمت عطر جیبی است که معمولا ادکلن تقلبی قیمت ارزان‌تری دارد.

بهتر است بدانید که ادکلن قرار است چه نوع نت‌هایی داشته باشد. هنگام تحقیق در مورد ادکلنی که قصد خرید آن را دارید، مهم است که بدانید قرار است رایحه تک نت یا پیچیده داشته باشد. عطرهای تک نت فقط حاوی نت‌های بالایی بسیار قوی هستند، بنابراین فقدان نت میانی و پایه همیشه نشان‌دهنده تقلبی بودن این محصول نیست.

هنگام بررسی اصالت عطر تک نت، توجه داشته باشید که آیا رایحه، بوی عجیبی دارد و رایحه با توضیحات ذکر شده در وب‌سایت سازنده مطابقت دارد یا خیر. روش تشخیص اصل بودن ادکلن می‌تواند به شما در داشتن یک خرید مطمئن کمک کند. بهتر است همیشه به سراغ ادکلن‌های اصل بروید، زیرا مدل‌های فیک اغلب می‌توانند باعث ایجاد حساسیت ناخواسته روی پوست شما شوند.

هنگامی که تمام جنبه‌های ادکلن را به طور کامل بررسی کردید، آن را روی پوست خود بمالید و به بوی آن در طول روز توجه کنید. اگر این عطر پیچیده اصل است، باید در طول روز متوجه کاهش نت‌های بالایی شوید در حالی که نت‌های میانی و پایه خود را نشان می‌دهند. یک عطر تقلبی اغلب فقط برای چند ساعت بوی نت‌های بالای خود را حفظ می‌کند.

 

روش تشخیص اصل بودن ادکلن

 

یک روش آسان تشخیص عطر اصل از تقلبی و تهیه آن، خرید از فروشگاه‌های معتبر است. در این فروشگاه‌ها محصولات اورجینال عرضه می‌شوند و شما می‌توانید با خیال راحت خریدتان را انجام دهید. فروشگاه‌های شناخته شده و نمایندگی‌ها همیشه امن‌ترین راه برای خرید ادکلن هستند. بنابراین اگر به دنبال عطر و ادکلن اصل هستید، به سراغ این فروشگاه‌ها بروید.

هنگام خرید آنلاین از طریق سایت‌های معتبر، مهم است که محصول و فروشنده را مورد بررسی قرار دهید. مطمئن شوید که فروشنده تایید شده توسط خود سایت باشد. این بدان معناست که آن‌ها اطلاعات تماس خود را به صاحب سایت ارائه کرده‌اند. همچنین ببینید که در صورت اصل نبودن محصول، امکان بازگشت کالا وجود دارد یا خیر.

هنگام خرید عطر یا ادکلن به قیمت آن توجه کنید. اگرچه این فاکتورهمیشه نشان‌دهنده کیفیت محصول نیست، اما اگر ادکلن از برند معروفی باشد که کیفیت بالایی دارد، ارزان بودن آن نشان‌دهنده تقلبی بودن است. در مقابل در صورتی که فروشگاه‌ها روی ادکلن‌های اورجینال خود تخفیف بگذارند، قیمت پایین آن، نشانه فیک بودن کالا نیست.

روش تشخیص ادکلن اصلی از تقلبی بسیار ساده است و با چند راهکار به راحتی می‌توانید محصول اصل را تهیه نمایید. بهتر است از قبل در مورد ادکلن مورد نظر خود تحقیق کنید. وب‌سایت سازنده را بررسی کرده تا ببینید آیا اطلاعات کافی در مورد بسته‌بندی، شیشه ادکلن و محل قرارگیری بارکد ارائه کرده‌اند یا خیر. با این اطلاعات می‌توانید خرید مطمئنی داشته باشید.

برای تهیه ادکلن اورجینال بسته‌بندی را بررسی نمایید، زیرا ادکلن‌های اصل سلفون محکمی دور جعبه بسته‌بندی خود دارند. ببینید که سلفون ضعیف پیچیده شده و جعبه به راحتی در آن حرکت می‌کند یا خیر. سلفون بسته‌بندی نامناسب نشانه تقلبی بودن عطر یا ادکلن است. همچنین اگر بر روی جعبه طراحی غیرحرفه‌ای وجود داشته باشد، آن عطر اورجینال نیست.

متن پشت بسته‌بندی را با دقت بررسی کرده و به دنبال اشتباهات گرامری، غلط املایی، اطلاعات نامناسب و غیره باشید. بسته‌بندی واقعی یک ادکلن اصل، باید از نظر گرامری صحیح باشد. اشتباهات املایی یا دستوری می‌تواند نشان‌دهنده تقلبی بودن آن باشد. بسته‌بندی واقعی از مقوا با کیفیت بالا ساخته شده است.

جعبه‌های ساخته شده از مواد نازک و سست اغلب فیک هستند. بهترین روش تشخیص اصل بودن ادکلن ، بررسی بارکد است که باید ببینید روی بسته‌بندی قرار دارد یا خیر. معمولا بارکد باید در پایین‌ترین قسمت پشت جعبه قرار گیرد نه در طرفین. بررسی کنید که آیا چسب یا نوار اضافی وجود دارد یا خیر. ادکلن اورجینال نباید هیچ گونه چسب اضافی در داخل یا خارج از جعبه داشته باشد.

 

ادکلن اصل

 

 شناخت ادکلن‌های اورجینال

 

 روش تشخیص ادکلن اصلی از تقلبی شامل موارد ساده‌ای می‌شود که با توجه به آن‌ها به راحتی محصول اورجینال را می‌شناسید. شماره سریال از دیگر مواردی است که باید بررسی شود. عطر اصل تمام این اعداد را روی بسته‌بندی خود دارد که می‌توان از آن‌ها برای تایید اورجینال بودن آن استفاده کرد. این اعداد را می‌توانید با شماره سریال داخل سایت محصول مقایسه کنید.

 معمولا ادکلن‌های اصل شیشه‌های صافی دارند در حالی که محصول فیک اغلب بد ساخته شده و گاهی اوقات به جای شیشه از پلاستیک تولید می‌شوند. شیشه‌های ادکلن با کیفیت، دارای درپوش‌های محکمی هستند که ضد ریزش است. پیچیدگی‌های ادکلن واقعی را درک کنید؛ رایحه عطرهای اصیل پیچیده است، البته بو می‌تواند معیار دشواری برای اصالت باشد.

 کسانی که رایحه عطر را می‌شناسند، اغلب می‌توانند عطر تقلبی را تشخیص دهند. ادکلن‌های اورجینال دارای سه لایه رایحه هستند که به مرور زمان خود را نشان می‌دهند؛ این رایحه‌ها شامل نت‌های بالایی، میانی و پایه هستند. این پیچیدگی، تنوع و چند بعدی بودن رایحه را تضمین می‌کند و اجازه می‌دهد رایحه از استفاده اولیه تا جذب کامل پوست تغییر کند.

 ادکلن تقلبی دارای یک لایه رایحه یک بعدی خواهند بود و اغلب پس از مدت کوتاهی از استفاده از بین می‌روند. ساده‌ترین روش تشخیص اصل بودن ادکلن ، ماندگاری آن است؛ ادکلن‌های تقلبی در ابتدا بوی مشابهی خواهند داشت، اما معمولا متوجه خواهید شد که عطرهای معتبر از نظر ماندگاری و اثربخشی بیشتر از عطرهای فیک دوام می‌آورند.

 

ادکلن اورجینال

 

عطرهای معتبر نت‌های مختلف و رایحه‌ای دلنشین و لذت‌بخش دارند. برای تولید این عطرها ترکیبی از رایحه‌های مختلف از محصولات طبیعی و مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. عطرهای ارزان کاملا مصنوعی هستند و پیچیدگی عطرهای لایه‌ای ایجاد شده با مواد طبیعی را ارائه نمی‌دهند.

ادکلن‌های اصل پس از باز شدن باید بوی خود را از شش تا ۱۸ ماه حفظ کنند. عطرهای مرکباتی در حدود شش ماه باقی می‌مانند، در حالی که رایحه‌های مبتنی بر گل باید تا ۱۸ ماه دوام داشته باشند. شیشه‌های ادکلن ارزان قیمت عطر در عرض چند هفته یا چند ماه بوی خود را از دست می‌دهند. در خرید اینترنتی عطر بهتر است به این موارد توجه داشته باشید. همچنین می توانید برای خرید عطر و ادکلن های جدید و باکیفیت به سایت معتبر فروشگاه اینترنتی الانزا https://elanza.com مراجعه نمایید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/5hy
اخبار مرتبط
سوالی که این روزها بیش از هر زمان دیگری ذهن مردم جوامع مختلف و مخصوصا تهران خودمان را مشغول کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید