صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۵
کد خبر: 8308
گزارشگر: 213
۱۹۵۶
۰
۰
۱
قواعد عاشقی شاه بریتانیا چیست

هدیه خاص شاهزاده ویلیام به «کیت» در روز ولنتاین

هدیه خاص شاهزاده ویلیام به «کیت» در روز ولنتاین
شاهزادهر ویلیام در روز ولنتاین «کیت» را با جعبه‌ای بزرگ و پر از ۵۰ گل رز غافلگیر کرد.

به گزارش آسیانیوز،  ویلیام در روز ولنتاین کیت را با جعبه‌ای بزرگ از ۵۰ گل رز غافلگیر کرد.

مهم نیست که چقدر از ازدواج شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون گذشته باشد، دوک کمبریج همیشه می‌خواهد عشقش را به همسرش نشان دهد. به گفته یکی از نزدیکان خانواده سلطنتی، او در روز ولنتاین شاهزاده سنگ تمام گذاشت.

خانواده سلطنتی روز دوشنبه روز ولنتاین را با هم جشن گرفتند.

ویلیام و کیت در آوریل ۲۰۱۱ ازدواج کردند و اکنون سه فرزند دارند: شاهزاده جورج، شاهدخت شارلوت و شاهزاده لوئیس؛ اما پدر سه فرزند هنوز هم می‌تواند یک رویداد عاشقانه را جشن بگیرد. درواقع شاهزاده ویلیام راه خوبی برای غافلگیر کردن کیت پیدا کرد.

 بحران سلامت و همه‌گیری کرونا همچنان در بریتانیا ادامه دارد و روز ولنتاین برای کمبریج‌ها مانند میلیون‌ها زوج عاشق دیگر بسیار متفاوت به نظر می‌رسید؛ اما این بدان معنا نیست که آن‌ها تمام تلاش خود را برای غافلگیر و خوشحال کردن همدیگر انجام ندهند.

یکی از نزدیکان خانواده سلطنتی گفت: «ویلیام در روز ولنتاین کیت را با جعبه‌ای بزرگ از ۵۰ گل رز غافلگیر کرد. او عاشقانه‌ترین پیام ممکن را با دستخط خودش روی کارت نوشت و کیت را به خاطر اینکه چنین همسر و مادر فوق‌العاده‌ای است تحسین کرد.»

بچه‌ها نیز نمی‌خواستند از پدر عزیز خود عقب بمانند. هر سه فرزند ویلیام و کیت برای هدایای خود به تهیه کاردستی پرداختند و «کارت‌های دست‌ساز ولنتاین» را برای والدین خود درست کردند. گاهی اوقات این کاردستی‌های کوچک از دوران خردسالی بچه‌ها بیشترین معنا و اهمیت را برای والدین دارد.

شاید ویلیام نتوانسته باشد کیت را به شام و شراب در یک رستوران دعوت کند، اما به نظر می‌رسد که بااین‌وجود او همچنان کارش را خوب انجام داده است.

البته تجربه نشان داده این زوج خیلی دلشان برای رفتن به شام‌های شیک در رستوران تنگ نمی‌شود. نزدیکان خانواده سلطنتی می‌گویند زوج «ویلیام و کیت هر دو خانگی و علاقه‌مند به در خانه ماندن هستند.»

البته در آینده زمان زیادی برای جشن گرفتن وجود خواهد داشت.

ویلیام و کیت توانستند یک جشن خانوادگی بی‌سروصدا و خانوادگی در روز ولنتاین داشته باشند اما امسال فرصت‌های زیادی برای جشن گرفتن وجود خواهد داشت.

تابستان امسال برای خانواده سلطنتی پرمشغله خواهد بود. درحالی‌که موعد جشن سالگرد هفتادسالگی سلطنت ملکه الیزابت در حال نزدیک شدن است، مهمانی‌ها و رویدادهای زیادی در پیش خواهد بود که کیت و ویلیام باید در آن‌ها شرکت کنند. شاید بتوان گفت که آن‌ها فقط دارند از آرامش قبل از طوفان لذت می‌برند./

Independent
https://www.asianews.ir/u/5i8
اخبار مرتبط
از سال ۲۰۱۳ و در پی راه‌اندازی کمپین One Billion Rising روز ولنتاین به روزی برای آگاه‌سازی درباره خشونت جنسیتی تبدیل شده است.
هر دختر و پسری که در این روز بازداشت شود نکاح آنان شرعاً توسط منسوبین امارت صورت خواهد گرفت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید