صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۱:۱۴
کد خبر: 8315
گزارشگر: 213
۸۳۳
۰
۰
۴
در واکنش به برخی تحرکات اخیر در ایالات متحده و کانادا

آمریکا درباره احمدی‌نژاد چه گفت؟

آمریکا درباره احمدی‌نژاد چه گفت؟
حمایت محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین ایران، از اعتراض‌ کامیون‌داران در کانادا به واکسیناسیون اجباری کرونا و اظهارنظر او درباره مسابقات فوتبال آمریکایی با واکنش‌هایی در آمریکا روبه‌رو شد.

به گزارش آسیانیوز، حمایت محمود احمدی‌نژاد، از اعتراض‌ کامیون‌داران در کانادا و اظهارنظر او درباره مسابقات فوتبال آمریکایی با واکنش‌هایی در آمریکا روبه‌رو شد.

-------------

بیشتر بخوانید

نظر عاطفی احمدی نژاد درباره فردین و دیگران!
----------------------------------------------------------
حمایت محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین ایران، از اعتراض‌ کامیون‌داران در کانادا به واکسیناسیون اجباری کرونا و اظهارنظر او درباره مسابقات فوتبال آمریکایی با واکنش‌هایی در آمریکا روبه‌رو شد.

احمدی‌نژاد روز پنجشبنه در توییتر نوشت: «سرکوب خشونت‌آمیز کاروان آزادی ۲۰۲۲ هیچ ارتباطی با آزادی بیان و حقوق بشر ندارد. چطور زورگویی می‌تواند با آزادی و حق انتخاب ارتباط داشته باشد؟»

درن بیتی، یکی از مقام‌های سابق دولت آمریکا در زمان ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ که ژانویه ۲۰۲۱ برکنار شد، توییت احمدی‌نژاد را از اظهارات سناتورهای جمهوری‌خواه که تاکنون شنیده است، «محکم‌تر» دانست.

 

------------

بیشتر بخوانید:

تبریک کریسمسی احمدی نژاد به زبان انگلیسی+فیلم

--------------------------------------------

احمدی‌نژاد در توییتی دیگر، با اشاره به آغاز لیگ ملی فوتبال آمریکایی در ایالات متحده نوشت: «متاسفانه دوباره (کالین) کپرنیک در فهرست بازیکنان ان‌اف‌ال نیست. هرچند او یکی از بهترین مدافعان لیگ است.»

تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه، در واکنش به این توییت مدعی شد: «وقتی یک ضدیهود و یک ضدآمریکایی ایرانی با قوت با شما موافقت می‌کند، شاید نشانه‌ای باشد که بتو، ان‌اف‌ال و نایکی همه در طرف اشتباه ایستاده‌اند.»/

https://www.asianews.ir/u/5ie
اخبار مرتبط
محمود احمدی نژاد، رییس جمهور پیشین ایران درباره فردین و بهروز وثوقی عواطفش را بیان کرده است.
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری پیشین ایران در پیامی به زبان انگلیسی، سال نوی میلادی را تبریک گفت.
محمود احمدی نژاد درباره حاشیه سازی های سفرش به دبی گفت: چقدر داستان سازی کردند! برخی هم در داخل که دوستان شیطان هستند، با پول بیت المال این کار را می کنند و حرف هایشان لایق خودشان و نوچه هایشان است.
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم در بازدید از از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی کنار خانم ها قالیبافی کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید