صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۲
کد خبر: 8322
گزارشگر: 213
۷۳۴
۰
۰
۲
جدایی جنجالی زوج میلیاردر

عاقبت عجیب یک طلاق هنری

عاقبت عجیب یک طلاق هنری
ماجرای عاقبت طلاق یک زوج، هنرمندان را شوکه کرد.

به گزارش آسیانیوز، مجموعه «مکلو» که تویسط «هری مکلو» و «لیندا برگ» جمع‌آوری شده است، در جریان طلاق این زوج میلیاردر به فروش می‌رسد.

شاهکار دیده‌نشده‌ای از «مارک روتکو» و یکی از آخرین خودنگاره‌های «اندی وارهول» از جمله آثار هنری مجموعه بزرگ و ارزشمند «مکلو» خواهند بود که به زودی از حراجی سر درمی آورند.

آثار «مارک روتکو» نقاش نامدار اکسپرسیونیست انتزاعی و «اندی وارهول» هنرمند مشهور آمریکایی و ده‌ها اثر هنریی دیگر مجموعه «مکلو»، یکی از بزرگترین مجموعه آثار هنر مدرن و معاصر جهان، در بهار پیش رو به مزایده گذاشته خواهند شد.

مجموعه «مکلو» که تویسط «هری مکلو» و «لیندا برگ» جمع‌آوری شده است، در جریان طلاق این زوج میلیاردر به فروش می‌رسد.

نوامبر سال گذشته میلادی، بیش از ۶۷۶ میلیون پوند برای نیمی از آثار این مجموعه پرداخت شد تا رکورد ارزشمندترین حراجی یک مجموعه هنری شکسته شود.

به نقل از ایسنا، روز جمعه، حراجی ساتبیز از ۳۰ اثر دیگر مجموعه «مکلو» رونمایی کرد که قرار است در ماه مه در نیویورک به مزایده گذاشته شوند.

از جمله آثار قابل‌توجه این مجموعه می‌توان به تابلو نقاشی «بدون عنوان» اثر «روتکو» که در سال ۱۹۶۰خلق شده است اشاره کرد که با ارزش تقریبی ۳۵ میلیون الی ۵۰ میلیون دلار به مزایده گذاشته خواهد شد. این اثر به دوره‌ای از فعالیت «روتکو» تعلق دارد که هنرمند طی آن از رنگ‌های روشن به سراغ رنگ‌های تیره رفت.

زوج «مکلو» این مجموعه را در طول حدود شش دهه زندگی مشترک جمع‌آوری کرده بودند. زمانی که این دو تصمیم به جدایی گرفتند با توجه به غیرممکن بودن ارزش گذاری مجموعه آثار هنری «مکلو» توسط وکلایشان، دادگاه دستور داد این آثار فروخته شوند./

https://www.asianews.ir/u/5ik
اخبار مرتبط
براساس تحقیقات جهانی ۵۰ درصد افراد مجرد آماده‌اند تا سال ۲۰۲۲ را با شروع رابطه‌ای پرشور و عاشقانه آغاز کنند و به اصطلاح از پیله بیرون بیایند؛ چرا که روندهای آغاز روابط امسال خوب به نظر می‌رسند.
در طلاق عاطفی، زوج ها با اینکه زیر یک سقف زندگی می کنند؛ اما پیوند عاطفی آنها متزلزل و ناپایدار است یعنی مشکلات و افکار دیگری برایشان اهمیتی ندارد؛ در حالی که مسایل نگران کننده دیگری نیز قبل از طلاق عاطفی رخ می دهد که اغلب از آن بی اطلاعیم.
بهاره رهنما درباره اتفاقات و حواشی اخیر و موضوع طلاقش در یک ویدیو توضیحاتی داده است.
یکی از بازیگران زن با انتشار عکس هایی در اینستاگرام درباره جدایی حدیث فولادوند از رامبد شکرآبی نوشت.
همچنانکه متقاضیان از سنگ اندازی بانک ها در پرداخت وام گله مند هستند، چنانچه متقاضی وام ازدواج قبلا از وام ازدواج استفاده نکرده باشد، در صورت ازدواج دوم یا بیشتر باز هم می‌تواند تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت کند.
در حالی که امیرخسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما عکس تنها از خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، موضوع طلاق واقعی این دو از مدت ها پیش مطرح شده است.
به تازگی عکس جدیدی از چهره جدید و احیانا جراحی شده بهاره رهنما همراه با بازیگر مرد سینما منتشر شده است.
بهنوش بختیاری با پست یک عکس به گونه ای از ماجرای جدایی اش سخن گفته است.
چندی پیش اخباری مبنی بر طلاق بهاره رهنما بازیگر زن از همسر دومش خبر ساز شد که به دنبال این حاشیه ها، بخشی از حرف های همسر اول امیر خسرو عباسی در قالب ویدیو منتشر شد و در ادامه گفت و گویی با وی صورت گرفته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید