صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۲
کد خبر: 8335
گزارشگر: 213
۱۲۵۲
۰
۰
۱۱
خبر تکان دهنده مدیر عامل ماکروسافت درباره کووید۱۹ و اومیکرن

اظهار نظر جنجالی بیل گیتس درباره ماهیت کرونا

اظهار نظر جنجالی بیل گیتس درباره ماهیت کرونا
بیل گیتس، مدیر عامل ماکروسافت گفت: ما یک بیماری جدید و همه‌گیر دیگر خواهیم داشت و دفعه بعد یک "پاتوژن" ـ عامل بیماری‌زا ـ متفاوت خواهد بود.

به گزارش آسیانیوز، روز جمعه بیل گیتس در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با بیان اینکه سویه اومیکرون نوعی واکسن قوی کرونا محسوب می‌شود، گفت: "ما یک بیماری همه‌گیر جدید خواهیم داشت و دفعه بعد یک "پاتوژن" متفاوت خواهد بود؛ ما ابزاری برای ریشه‌کنی این پاتوژن نداریم.

------------

بیشتر بخوانید

شعار معترضان لندنی: کرونا دروغی بزرگ و سازماندهی بیل گیتس است
--------------------------------------

"بیل گیتس" مدیر عامل شرکت ماکروسافت روز جمعه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ سخنانی را درباره ویروس اومیکرون و آینده ویروس کرونا داشته و ویروس اومیکرون را نوعی واکسن دانست که مصونیت گسترده‌ای ایجاد خواهد کرد.

 در این نشست گفت: "خود ویروس، به‌ویژه گونه‌ای به نام «اومیکرون»، نوعی واکسن است یعنی هم ایمنی سلول B و هم سلول T در بدن مبتلایان ایجاد می‌کند و نسبت به ما و واکسن‌ها، مصونیت بهتری در جمعیت مردم جهان ایجاد کرده است. "

بیل گیتس همچنین درباره راه‌های درمانی انجام شده تصریح کرد: مایه تاسف است که ما در زمینه درمانی کار بزرگی انجام ندادیم؛ فقط دو سال بعد درمان خوبی داریم؛ واکسن‌ها دو سال طول کشید تا به مازاد عرضه برسد؛ امروزه تعداد واکسن‌ها بیشتر از تقاضا برای واکسن است و این مناسب نیست.

 

----------

بیشتر بخوانید

بیل‌گیتس آینده کرونا را پیش بینی کرد/ویروس فلج کننده جهان هشدار داده شد
----------------------------------

وی در مورد به وجود آمدن همه‌گیری دیگر گفت: ما یک بیماری همه‌گیر دیگر (جدید) خواهیم داشت و دفعه بعد یک "پاتوژن" ـ عامل بیماری‌زا ـ متفاوت خواهد بود؛ ما ابزاری برای ریشه‌کنی این پاتوژن نداریم و می‌خواهیم نسل جدیدی از واکسن‌های مناسب داشته باشیم؛ در حالت ایده‌آل، ما از شر خانواده ویروس‌های تنفسی از جمله خانواده آنفلوآنزا و خانواده کرونا خلاص می‌شویم.

بیل گیتس یادآور شد: بنابراین ما بازگشت‌هایی خواهیم داشت، اما آن‌ها سطوح معمولی‌تری از آنفوآنزای فصلی خواهند بود که البته معمولاً همه چیز را تعطیل نمی‌کنیم؛ اگرچه در آینده احتمالاً درجاتی از پوشیدن ماسک را داشته باشیم، اما ما سطح مرگ و میر را در سطح حاد امروزی نخواهیم داشت./انتخاب


https://www.asianews.ir/u/5ix
اخبار مرتبط
با ورود شهرهای پرجمعیت ایران به موج ششم کرونا، رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر از افزایش موارد ابتلای کودکان، نوجوانان و حتی نوزادان به سویه اومیکرون خبر داد.
در حالی که ظهور سویه جدیدی از کرونای اُمیکرون امیدهایی را نسبت به پایان همه‌گیری به وجود آورده است، بر اساس اطلاعات منتشرشده از سوی مقامات بهداشتی بریتانیا سویه جدیدی که از کرونای اُمیکرون شناسایی شد که حتی نسبت به نسخه اولیه این سویه از ویروس کرونا سریع‌تر منتقل می‌شود.
یک اپیدمیولوژیست گفت: مطالعات جدید نشان داده است که ماندگاری اُمیکرون بر روی پوست و سطوح چند برابر وارایانت دلتا و واریانت‌های قبلی است، در آستانه پیک ششم جامعه دارد عادی برخورد می کند و ویروس هم در حال شیوع و کشنده است.
یک پزشک درباه افرادی که آمادگی ابتلا به سویه اومیکرون را دارند، توضیحاتی ارایه کرد که در یک ویدیو آمده است.
جمعیت عظیم ضد واکسن به رهبری David Icke در لندن تاکید کردند ویروس کرونا دروغی بزرگ بوده و به صورت جهانی توسط بیل گیتس سازماندهی شده است.
بیل گیتس در گفت‌و‌گو با اکونومیست به آینده کرونا و احتمال کشف واکسن آن پرداخته و گفته است: ما می‌توانیم ایمنی لازم را در برابر کرونا در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ ایجاد کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید