صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۲
کد خبر: 8338
گزارشگر: 213
۱۵۵۸
۰
۰
۲
آخرین وضعیت کمک معیشتی ها در ماه پایانی سال

جزییات افزایش یارانه های اسفند+واریزی جدید و سهام عدالت

جزییات افزایش یارانه های اسفند+واریزی جدید و سهام عدالت
در ماه پایانی سال آخرین یارانه‌های امسال واریز می‌شود؛ همچنانکه در دو دهه اول و سوم اسفند یک واریزی جدید اضافه خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز، به پرداختی‌های یارانه در اسفند ماه امسال دو واریزی دیگر اضافه می‌شود، یکی عیدی و دیگری سود سهام عدالت است.

--------

بیشتر بخوانید:

افزایش یارانه های نقدی تا پایان سال؟
-----------------------------------------------------
زمان واریز آخرین یارانه های ۱۴۰۰
در ماه پایانی سال آخرین یارانه‌های امسال واریز می‌شود، همچنین قرار است دو دهه اول و سوم اسفند یک واریزی جدید اضافه شود.

 در اسفند ماه آخرین یارانه معیشتی و نقدی امسال واریز می‌شود، زمان واریز این دو یارانه به ترتیب دهم و بیستم ماه پیش‌رو است.

مبلغ یارانه معیشتی متناسب با تعداد اعضای خانوار تعیین شود. همانند دوره‌های پیشین، واریزی‌ها یارانه معیشتی به حساب خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

مبلغ یارانه نقدی نیز همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر نفر است. در این ماه قسط دو مرحله وام یک میلیون تومانی کرونا از خانوارهایی که آن را دریافت کردند کسر می‌شود.

عیدی شاغلان و بازنشستگان
با توجه به این که میزان عیدی بازنشستگان و شاغلان دولتی دیر اعلام شد، واریز آن به اسفند ماه موکول شد. پیگیری‌ها از سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد که عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در دهه اول اسفند ماه واریز می‌شود.

با توجه به این که میزان عیدی بازنشستگان و شاغلان دولتی دیر اعلام شد، واریز آن به اسفند ماه موکول شد. پیگیری‌ها از سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد که عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در دهه اول اسفند ماه واریز می‌شود.

معمولا واریز عیدی کارگران نیز در ماه پایانی سال انجام می‌شود.

واریز سود سهام عدالت

  بنا بر اظهارات مدیرعامل این شرکت، سود منتهی به اسفند ۹۹ مشمولانی که ۵۳۲ هزار تومان در سبد سهام خود دارند، حدود ۵۵۰ هزار تومان خواهد بود که به حساب مشمولان واریز می‌شود. قرار است این سود در دهه سوم اسفند ماه واریز شود.

اگر هر یک از اعضای یک خانواده چهار نفره سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی داشته باشند، در پایان اسفند امسال در مجموع دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سود سهام دریافت می‌کنند.

همچنین میزان سود برای خانواده چهار نفره‌ای که برگه سهامشان یک میلیون تومانی است حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود./(تجارت نیوز)

https://www.asianews.ir/u/5j0
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران صبح امروز گفت: تخصیص سهمیه بنزین به افراد در حال بررسی است و معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت زمان اجرای طرح توزیع سهمیه بنزین به همه افراد را اواخر دی یا اوایل بهمن اعلام کرد.
به گفته مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها قرار بود یارانه ۱۰۰ هزار تومانی ۲۲ بهمن ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن واریز شود، اما برخی هنوز آن را دریافت نکردند که عدم واریز به دلیل تصمیم بانک عامل است و امروز این واریزی آنها انجام شود.
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد از ۲۴ ساعت روز گذشته پنجشنبه، یارانه ۱۰۰ هزار تومانی ۲۲ بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
یزد - به دلیل عدم پرداخت سهم دولت در بخش حمل و نقل همگانی، شهرداری مجبور به افزایش یارانه پرداختی به این حوزه است
در حالی که کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی موافقت نکرد و به تبع آن موضوع افزایش یارانه ها به تصویب در صحن علنی مجلس مربوط می شود.
در حالی که هفته آینده یارانه نقدی بهمن ماه واریز خواهد شد؛ گمانه زنی ها بر سر افزایش مبلغ یارانه ها تا پایان سال ادامه دارد.
به گفته معاون وزیر اقتصاد بخشی از یارانه های جدید در قالب کارت اعتباری و بخشی تا پایان سال در قالب نقدی به مردم پرداخت می شود.
بیست و هفتمین مرحله یارانه معیشتی، به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
خودروسازی‌ها در حالی به فروش خودروهای خود به قیمتی کمتر از بازار ادامه می‌دهند که کیفیت خودروهای ساخته شده در چند هفته اخیر انتقادات بسیاری را به همراه داشته است؛ همچنانکه در حادثه تصادف زنجیره‌ای در جاده بهبهان-رامهرمز، حدود ۶۰ خودرو آسیب دیدند و رئیس پلیس راهور کشور، به دلیل باز نشدن خودرها برای مسوولان خط و نشان کشید.
بنا بر تصمیم دولت، افزایش یارانه های نقدی و معیشتی پس از سال ها پرداخت و با حدف حذف ارز 4200 تومانی به زودی قرار است محقق شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید