صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۲
کد خبر: 8385
گزارشگر: 213
۸۷۹
۰
۰
۳
رییس جمهور پیشین گفت فیلترینگ در ایران شکست می خورد

صحبت های بسیار جنجالی احمدی‌نژاد/مسدود کردن اینترنت القای شیطان است+ویدیو

صحبت های بسیار جنجالی احمدی‌نژاد/مسدود کردن اینترنت القای شیطان است+ویدیو
محمود احمدی‌نژاد در انتقاد از تصویب طرح صیانت گفت: مسدود کردن اینترنت کار شیطانی است و چطور مردم برای شما اعتبار قایل شوند؟

به گزارش آسیانیوز، محمود احمدی‌نژاد در انتقاد از تصویب طرح صیانت گفت: مسدود کردن اینترنت کار شیطانی است مردم دیگر به شما اعتماد ندارند چون دیگر حقی برایشان قایل نیستید.

واکنش تند رییس جمهور پیشین را نسبت به طرح صیانت از فضای مجازی را در ادامه ببینید: 

 

 

 

 

 


https://www.asianews.ir/u/5ka
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت گفت: معاونت قوانین مجلس در نامه‌ای به رئیس کمیسیون ویژه ‎طرح حمایت از حقوق کاربران، رای‌گیری امروز کمیسیون ویژه و تصویب کلیات طرح صیانت را غیرقانونی دانسته است.
پروفسور علی اکبر جلالی فوق دکترای برق و متخصص آی تی از ویرجینای آمریکا و پدر IT ایران برای آینده کشوری با نبود اینترنت گریه کرد و از زحمت هایش برای اینترنت روستاهای ایران سخن به میان آورد و گفت: از اینترنت هراس وجود دارد؛ در حالی که جوانان بیکارند!
کلیات طرح «صیانت از فضای مجازی» در حالی امروز در مجلس تصویب شد که مخالفان آن هشدار داده‌اند که موضوع محدود به تحدید پیام‌‌رسان‌های خارجی مهم مانند اینستاگرام نیست و در صورت تصویب این طرح، محدودیت شدید در زمینه دسترسی به اینترنت ایجاد خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید