صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۹
کد خبر: 8396
گزارشگر: 213
۱۴۷۶۲
۱
۳
۷
حمله روسیه و جنگ تمام عیار در یک کارتون

پیش بینی عاقبت جنگ روسیه و اوکراین توسط کارتون سیمپسون‌ها+ویدئو

پیش بینی عاقبت جنگ روسیه و اوکراین توسط کارتون سیمپسون‌ها+ویدئو
مصادف با حمله‌ی روسیه به اوکراین، ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد سیمپسون‌ها حمله‌ی روسیه به اوکراین را نیز پیش‌بینی کرده بودند!

به گزارش آسیانیوز، «سیمپسون‌ها» نام یک مجموعه تلویزیونی کارتونی آمریکایی است که توسط «مت گرینیگ» برای شبکه رسانه‌ای فاکس ساخته می‌شود.

-----------

بیشتر بخوانید

«تصمیم جهان» برای روسیه/نشست اضطراری ۳۰ قدرت دنیا درباره حمله به اوکراین

------------------------------------------

این کارتون که نمایشی طنز از سبک زندگی خانواده‌ای پنج نفره به نام سیمپسون‌ها است، در شهری خیالی به نام «اسپرینگفیلد» رخ می‌دهد که فرهنگ آمریکایی، ارتباطات تلویزیونی و دیگر رفتار‌های انسانی را به تصویر می‌کشد. آغاز پخش مستقل این مجموعه در ۱۷ دسامبر ۱۹۸۹ آغاز شد. این مجموعه، طولانی‌ترین مجموعه کمدی است که تاکنون در آمریکا به نمایش درآمده است.

ارجاع به فرهنگ عامه، شوخی‌های جذاب و همچنین همزمانی داستان فیلم با رویداد‌های زمان، یکی از ویژگی‌های بارز این سریال به شمار می‌رود. اما آنچه این مجموعه را به شهرت رسانده است، رشته‌ای از وقایع به نمایش درآمده در این سریال است که به باور بسیاری از طرفداران سیمپسون ها، پیشگویی‌هایی کاملاً دقیق است.

حتی رسانه‌های بزرگی مانند «تایم» و «هالیوودریپورتر» هم گزارش‌هایی درباره پیشگویی این مجموعه و قدرت عجیب نویسندگان این برنامه منتشر کرده‌اند.

 امروز مصادف با حمله‌ی روسیه به اوکراین، کاربران فضای مجازی ویدئویی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد سیمپسون‌ها حمله‌ی روسیه به اوکراین را نیز پیش‌بینی کرده بودند!

این ویدئو را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

 

55online
https://www.asianews.ir/u/5kl
اخبار مرتبط
نمایندگان ۳۰ عضو ناتو درباره حمله روسیه به اوکراین نشست اضطراری برگزار می‌کنند. شولتس از "روزی سیاه" برای اروپا سخن گفت. آمریکا، بریتانیا و کانادا روسیه را به شدت محکوم کردند و نسبت به عواقب سنگین این حمله هشدار دادند.
با آغاز حمله روسیه به اوکراین بازارهای سهام در سراسر دنیا همگی افتی شدید را تجربه کردند و وضعیت طلا و نفت نیز شوکه کننده شد.
در این مطلب، هر آنچه باید در مورد بازار کار ترجمه روسی در ایران بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید!
در حالی که خبر عرضه اولیه در هفته آینده زمزمه شده است، بازار سرمایه جزو اولین بازارهایی است که از مذاکرات وین تاثیر می گیرد و تمامی اخبار مثبت و منفی بر معاملات تاثیر گذار است.
ولادیمیر پوتین شامگاه دیروز، فرمانی مبنی بر شناسایی استقلال دو منطقه جدایی‌طلب لوهانسک و دونتسک را که تحت کنترل شورشیان شرق اوکراین است، امضاء کرد و گفت: ناتو به طور کامل خواسته‌های امنیتی روسیه را نادیده گرفته است و غرب را متهم کرد که در صدد است نگرانی‌های امنیتی روسیه را نادیده بگیرد.‎
سخنگوی وزارت خارجه امروز در نشست خبری هفتگی خود رسیدن به توافق را موکول به اقدام‌های آمریکا و اروپا کرد و گفت: «هنوز اراده‌ای از سوی اروپا و آمریکا ندیده ایم که تصمیمات اصلی گرفته شود.»
بازارهای مالی به اخبار جنگ روسیه واکنش نشان داده‌اند؛ به گونه‌ای که اونس جهانی افزایشی است و نفت نیز گران شد.
براساس یک گزارش و فیلمی که امروز از خارج ساختمان سفارت روسیه در کی‌یف گرفته شده است، دود سفیدی از دودکش ساختمان سفارت روسیه بر می‌خیزد و طبق این خبر دیپلمات‌های روسی در حال سوزاندن اسناد حساس و محرمانه و اقدامی برای تخلیه سفارت هستند؛ این در حالی است که جو بایدن امروز درباره وقوع جنگ پیامی داده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
کرامت سلیمی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
0
0

همیشه در رسانه ها گفته میشد که روسیه دومین ابرقدرت جهان و دومین صادر کننده اسلحه در جهان می باشد. اما حالا می بینیم که روسیه برای تامین اسلحه محتاج کشورهای جهان سومی ایران ، کره شمالی و .... است .َ ایا رسانه ها ملتها را به تمسخر نگرفته اند. ایا این توهین به شعور ملتها نبوده است. ایا وقت ان نرسیده است که رسانه ها عقل و خرد را جایگزین تعصبات و باورهای کهنه و خاک گرفته کنند.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید