صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۳:۰۹
کد خبر: 8411
گزارشگر: 213
۵۵۴
۰
۰
۲
پیام توئیتری وزیر راه درباره بازگرداندن هموطنان از اوکراین

ایرانیان چگونه از اوکراین بازمی گردند؟

ایرانیان چگونه از اوکراین بازمی گردند؟
رستم قاسمی، وزیر راه در پیامی توئیتری نوشت: در سریع‌ترین زمان ممکن، برای حفظ امنیت و انتقال هموطنان عزیزِ مقیم ‎اوکراین ازطریق پرواز هواپیمایی هما اقدام خواهیم کرد.

به گزارش آسیانیوز، وزیر راه و شهرسازی از اقدام فوری برای انتقال هموطنان مقیم ‎اوکراین به کشور خبر داد.

------------

بیشتر بخوانید

آغاز جنگ جهانی سوم؟/بایدن گفت با هم پیمانان به روسیه پاسخ قاطع می دهیم!
--------------------------------------

رستم قاسمی در پیامی توئیتری نوشت: در سریع‌ترین زمان ممکن، برای حفظ امنیت و انتقال هموطنان عزیزِ مقیم ‎اوکراین ازطریق پرواز هواپیمایی هما اقدام خواهیم کرد

وزیر راه و شهرسازی گفت: باهمکاری وزارت امورخارجه در حال رایزنی با همتایان خود در کشورها روسیه و اوکراین هستیم. صیانت از جان و امنیت ایران عزیز در اولویت دولت مردمی است.

قاسمی: در سریع‌ترین زمان برای انتقال هموطنان مقیم ‎اوکراین اقدام می‌کنیم

در پی بروز تنش بین روسیه و اوکراین بسیاری از دانشجویان و افراد مقیم اوکراین خواستار بازگشت به کشور شده اند.

 

----------

بیشتر بخوانید

آمریکا از آغاز «جنگ جهانی» خبر داد

------------------------------

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هم برای انجام پرواز فوق العاده از ایران به اوکراین در صورت صدور مجوز پرواز اعلام آمادگی کرده است./(خبرآنلاین)


https://www.asianews.ir/u/5l0
اخبار مرتبط
در حالی که جو بایدن از حمله روسیه به اوکراین اطمینان داشت و این حمله را آغاز جنگ جهانی توصیف کرده بود، گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش به شکلی یکپارچه و قاطعانه به حمله روسیه به اوکراین پاسخ خواهند داد.
مصادف با حمله‌ی روسیه به اوکراین، ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد سیمپسون‌ها حمله‌ی روسیه به اوکراین را نیز پیش‌بینی کرده بودند!
نمایندگان ۳۰ عضو ناتو درباره حمله روسیه به اوکراین نشست اضطراری برگزار می‌کنند. شولتس از "روزی سیاه" برای اروپا سخن گفت. آمریکا، بریتانیا و کانادا روسیه را به شدت محکوم کردند و نسبت به عواقب سنگین این حمله هشدار دادند.
با آغاز حمله روسیه به اوکراین بازارهای سهام در سراسر دنیا همگی افتی شدید را تجربه کردند و وضعیت طلا و نفت نیز شوکه کننده شد.
در این مطلب، هر آنچه باید در مورد بازار کار ترجمه روسی در ایران بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید!
در حالی که خبر عرضه اولیه در هفته آینده زمزمه شده است، بازار سرمایه جزو اولین بازارهایی است که از مذاکرات وین تاثیر می گیرد و تمامی اخبار مثبت و منفی بر معاملات تاثیر گذار است.
ولادیمیر پوتین شامگاه دیروز، فرمانی مبنی بر شناسایی استقلال دو منطقه جدایی‌طلب لوهانسک و دونتسک را که تحت کنترل شورشیان شرق اوکراین است، امضاء کرد و گفت: ناتو به طور کامل خواسته‌های امنیتی روسیه را نادیده گرفته است و غرب را متهم کرد که در صدد است نگرانی‌های امنیتی روسیه را نادیده بگیرد.‎
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید