صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۲:۴۹
کد خبر: 8428
گزارشگر: 213
۱۴۴۸
۰
۰
۵
با مشارکت نیروی دریایی ارتش

برپایی چهارمین دوره مسابقات بین المللی اسکواش

برپایی چهارمین دوره مسابقات بین المللی اسکواش
چهارمین دوره مسابقات بین المللی اسکواش با مشارکت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۷ تا ۱۰ اسفندماه سال جاری در مجموعه اسکواش حیدرنیا هیأت استان تهران برگزار می شود.

به گزارش آسیانیوز، چهارمین دوره مسابقات بین المللی اسکواش با مشارکت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۷ تا ۱۰ اسفندماه سال جاری در مجموعه اسکواش حیدرنیا هیأت استان تهران برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی هیات اسکواش استان تهران، چهارمین دوره مسابقات بین المللی اسکواش با همکاری و مشارکت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون اسکواش، هیات اسکواش استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور تیم های ایران ، هند، پاکستان، عراق و مصر با جایزه 3 هزار دلاری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است فینال این دوره از مسابقات دهم اسفند از شبکه ورزش سیما و با حمایت فدراسیون برگزار می شود.

محمد آران، رئیس هیات استان تهران و میزبان این دوره از مسابقات در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات گفت: در چهارمین دوره مسابقات که همکاری نیروی دریایی ارتش برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه نیروی دریایی ارتش تنها نیروی نظامی نیروی های مسلح است که زمین اسکواش و در لیگ برتر تیم دارد و سه دوره قهرمانی لیگ برتر کشور را دارد و نسبت به جذب سربازان قهرمان اقدام می کند تا رشته حرفه ای خودشان را در دوران خدمت سربازی ادامه دهند.

محمد آران در خصوص هدف هیات استان تهران در برگزاری مسابقات با رنکینگ جهانی گفت: در حال حاضر توانستیم هشت دوره مسابقه را با رنکینگ جهانی برگزار کنیم که مسابقات با حمایت بخش خصوصی و نیروی دریایی ارتش به منظور بالابردن رنکینگ بازیکنان تهرانی و ایرانی در سازمان حرفه ای اسکواش بازان جهان و بالابردن پرچم کشورمان در سطح جهان انجام شد.

رئیس هیات استان تهران گفت قصد داریم رنکینگ کمتر از صد را برای ارتقا و اعتلای ورزش ایران کسب کنیم. در پایان جا دارد از حامیان مالی هیات استان هتل آراز و موسسه مهرسان تشکر کنیم که در تمامی رویداد ها همراه و همگام هیات در جهت رشد و ارتقا ورزشکاران هستند./

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/5lf
اخبار مرتبط
در دیدار رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق با مدیر تربیت بدنی شرکت مترو تهران این شرکت آمادگی خود را در گسترش رشته های اسکواشی اعلام کرد.
به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان رئیس هیئت هاکی جنوب شرق تهران منصوب شد.
رئیس هیات اسکواش جنوب شرق تهران در دیدار با رئیس اداره ورزش جنوب شرق، مهم ترین برنامه های هیئت را معرفی استعداد در رشته های اسکواش، پدل و راکتبال به جامعه بیان کرد.
تمرینات رشته اسکواش بانوان هیئت جنوب شرق تهران رسماً آغاز به کار کرد.
هیئت اسکواش جنوب شرق تهران به بهانه روز آتش نشان با حضور در سازمان آتش نشانی تهران با علیرضا زینی وند، از مسئولان ارشد سازمان آتش نشانی تهران دیدار کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید