صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۸
کد خبر: 8438
گزارشگر: 213
۱۸۹۲
۱
۰
۳
واکنش ستاره فوتبال به جنگ اوکراین

انتقاد علی دایی از حمله روسیه+تصویر

انتقاد علی دایی از حمله روسیه+تصویر
علی دایی از حمله روسیه به اوکراین انتقاد کرد و در اینستاگرام واکنش نشان داد.

به گزارش آسیانیوز، علی دایی با انتشار یک تصویری در صفحه اینستاگرام خود نسبت به حمله روسیه به اوکراین انتقاد کرد و واکنش نشان داد.

------------

بیشتر بخوانید

آمریکا برای برای خروج رییس جمهور اوکراین آماده شد/قصد روسیه برای از بین بردن زلنسکی و سقوط کی یف

-----------------------

این تصویر را در ادامه ببینید:

 

نظر علی دایی درباره جنگ روسیه و اوکراین+تصویر asianews

---------

بیشتر بخوانید

پیش بینی عاقبت جنگ روسیه و اوکراین توسط کارتون سیمپسون‌ها+ویدئو

------------------------------------------


https://www.asianews.ir/u/5ln
اخبار مرتبط
حمله روسیه و اوکراین نه‌تنها باعث شوک آنی به بازار نفت شد، بلکه اهمیت مسئله تنوع‌بخشی به منابع انرژی را بیش از بیش مشخص‌ کرد؛ در حالی که تداوم بحران انرژی و کمبود عرضه نفت در کنار حمله روسیه به اوکراین سبب شد تا به مذاکرات هسته‌ای و توافق وین به گونه متفاوت نگریسته شود.
مقامات آمریکایی و اوکراینی از آمادگی دولت جو بایدن برای کمک به خروج ولودیمیر زلینسکی از کی‌یف، پایتخت اوکراین، خبر دادند؛ در حالی که زلنسکی گفت دشمن هدف نابودی من را دارد.
در حالی ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو از فعال کردن برنامه نظامی حفظ قلمرو پیمان [ناتو] در برابر روسیه خبر داد که این پیمان(آتلانتیک شمالی) برای اولین بار در تاریخ خود، برنامه واکنش دفاعی را فعال کرده است.
مدیر آژانس فضایی روسیه، آمریکا و اروپا را به سقوط ایستگاه فضایی بین‌المللی بر روی آمریکا، اروپا، چین یا هند تهدید کرد و گفت: آقایان وقتی در حال برنامه‌ریزی برای تحریم هستید، آلزایمر داشتن فردی که این تحریم‌ها را نوشته نیز بررسی کنند.
در حالی که منتقدان روسیه و جنگ اوکراین می گویند تحریم‌های بانکی از جمله مسدودسازی دارایی‌های یک تریلیون دلاری بانک‌های روسیه از سوی واشینگتن، بدون قطع دسترسی مسکو به سامانه نقل و انتقال بین‌بانکی سوئیفت امکان پذیر نیست، وزیر دفاع بریتانیا در این باره اظهارات قاطعی را بیان کرد.
مصادف با حمله‌ی روسیه به اوکراین، ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد سیمپسون‌ها حمله‌ی روسیه به اوکراین را نیز پیش‌بینی کرده بودند!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ناشناس
۱۴۰۱/۰۱/۰۸
0
0
0

علی دایی بی شرف موقع جنگ یمن که الان هفت ساله کجا بودی جنگ لیبی و سومالی و سوریه کجا بودی سال 82 موقع حمله امریکا به عراق و افغانستان کدوم قبرستونی


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید