صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۲
کد خبر: 8493
گزارشگر: 213
۱۴۴۹
۰
۱
۴
اگر بچه دار شوم نمی گذارم هنرپیشه شود

درگذشت «مبهم» بازیگر زن ایرانی/آخرین پست اینستاگرام زهره فکور+ویدیو

درگذشت «مبهم» بازیگر زن ایرانی/آخرین پست اینستاگرام زهره فکور+ویدیو
زهره فکور صبور بازیگر جوان سینما و تلویزیون ساعت ۸ شب در منزل شخصی خود درگذشت؛ در حالی که هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست، اما بنا بر گفته برخی منابع این بازیگر بر اثر خودکشی شب به بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش آسیانیوز، زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون ساعت ۸ شب در منزل شخصی خود بر اثر خودکشی درگذشت. هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست اما بنا بر گفته منابع کاملا آگاه این بازیگر بر اثر خودکشی با قرص ساعت ۸ شب به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده اند.(انتخاب)

----------------

بیشتر بخوانید

درگذشت چهره پرطرفدار سینمای قبل از انقلاب
------------------------------------------------

آخرین پست اینستاگرام زهره فکور صبور که دیروز بعد از ظهر در صفحه‌اش گذاشته و نوشته: " بسیار روز خوبی داشتم بعد از سالها در کنار عزیزان اصفهان و گروه خووووووب برنامه زنده رود، الهی همیشه خدا هوای دل تک تک دوستان رو داشته باشه"

زهره فکور صبور در ویدیویی می گوید که از بازیگر شدن پشیمان است و اگر دوباره بخواهد انتخاب کند زندگی آرام و دور از حاشیه را انتخاب می کند.

بخشی از این ویدیو را در ادامه ببینید:

 


 





https://www.asianews.ir/u/5n6
اخبار مرتبط
شب گذشته خبر مرگ مشکوک زن جوانی(زهره فکور صبور) در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و ماموران برای پیگیری موضوع این مرگ به سراغ همسر وی رفتند.
منوچهر وثوق، بازیگر پرکار سینمای ایران پیش از انقلاب، روز یکشنبه هشتم اسفند در لندن درگذشت؛ وی در چند ماه گذشته دچار بیماری سرطان شده بود.
فرش قرمز فیلم «با من ازدواج کن» (Marry Me) در لس‌آنجلس بار دیگر صحنه ابراز محبت صمیمانه بن افلک و جنیفر لوپز شد و در یک صحنه بسیار پراحساس افلک، جنیفر را در آغوش گرفت و سر او را بوسید.
مراسم اکران و نشست رسانه ای فیلم «خائن کشی» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» با حضور برخی عوامل فیلم در خانه جشنواره برگزار شد.
واکنش شدید انتقادی و افشاگری سحر زکریا هنرپیشه معروف زن، نسبت به اظهار نظرهای بازیگران مهاجرت کرده مانند پرستو صالحی و موضوعاتی دیگر درباره مافیای سینما، مهران مدیری و غیره تامل برانگیز شده است و او از مقایسه فردین، بازیگر محبوب ایرانی با مهران مدیری نیز ابراز گله مندی کرده است.
بازیگر معروف زن در سن ۶۰ سالگی جوانی و زیبایی قابل توجهی دارد و عکسی هم از او در جمعی از شاعران و هنرمندان با حضور بکتاش آبتین انتشار یافته است.
یکی از بازیگران زن با انتشار عکس هایی در اینستاگرام درباره جدایی حدیث فولادوند از رامبد شکرآبی نوشت.
ماکان بند بیانیه ای در اعتراض به رفتار عجیب بازیگر زن در کنسرت منتشر کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید