صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۱
کد خبر: 8495
گزارشگر: 213
۱۰۸۱۴
۰
۲
۸
اظهاراتی درباره علت واقعی درگذشت بازیگر جوان

افشای جزییات تازه از مرگ زهره فکورصبور به روایت همسرش+ویدیوی آخرین حرف های هنرپیشه زن و سریالی که نیمه تمام ماند!

افشای جزییات تازه از مرگ زهره فکورصبور به روایت همسرش+ویدیوی آخرین حرف های هنرپیشه زن و سریالی که نیمه تمام ماند!
شب گذشته خبر مرگ مشکوک زن جوانی(زهره فکور صبور) در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و ماموران برای پیگیری موضوع این مرگ به سراغ همسر وی رفتند.

به گزارش آسیانیوز، شب گذشته پیکر بی‌جان مرحومه زهره فکور صبور در منزل پیدا شده است.

--------

بیشتر بخوانید

درگذشت «مبهم» بازیگر زن ایرانی/آخرین پست اینستاگرام زهره فکور+ویدیو
-----------------------------------
به نقل از تسنیم حدود ساعت ۲۱ شب گذشته (۱۰ اسفند) خبر مرگ مشکوک زن جوانی در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت مأموران پلیس در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل با پیکر بی‌جان خانم زهره فکور صبور مواجه شدند؛ مأموران در تحقیقات اولیه سراغی فردی رفتند که خود را همسر مرحومه صبور معرفی می‌کرد، وی در تحقیقات به مأموران گفته است: خانم صبور جواب تلفن‌همراهم را نمی‌داد که نگران وی شدم، خانم صبور حتی درِ خانه را به روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود. پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین‌های اورژانس نیز برای احیای خانم فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف ۱۰۰ عدد قرص آرام‌بخش کرده بود، نتیجه نداده است.

----------------

بیشتر بخوانید

درگذشت چهره پرطرفدار سینمای قبل از انقلاب
------------------------------------------------

در نهایت پیکر وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد؛ در حالی که تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

به گزارش آسیانیوز، آخرین پست اینستاگرام زهره فکور صبور عصر دیروز منتشر شده که نوشته است: " بسیار روز خوبی داشتم بعد از سالها در کنار عزیزان اصفهان و گروه خووووووب برنامه زنده رود، الهی همیشه خدا هوای دل تک تک دوستان رو داشته باشه"

زهره فکور صبور در ویدیویی می گوید که از بازیگر شدن پشیمان است و اگر دوباره بخواهد انتخاب کند زندگی آرام و دور از حاشیه را انتخاب می کند و اگر بچه دار شود نمی گذارد به سمت هنرپیشگی برود.

بخشی از آخرین صحبت های او درباره زندگی و حرفه بازیگری را در ویدیوی زیر ببینید:

 

 


این بازیگر جوان در روزهای اخیر مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام بود که با مرگش بازی خود را نیمه تمام گذاشت.

 

آخرین سریالی که زهره فکور صبور در آن در حال ایفای نقش بود asianews

 

https://www.asianews.ir/u/5n8
اخبار مرتبط
زهره فکور صبور بازیگر جوان سینما و تلویزیون ساعت ۸ شب در منزل شخصی خود درگذشت؛ در حالی که هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست، اما بنا بر گفته برخی منابع این بازیگر بر اثر خودکشی شب به بیمارستان منتقل شده است.
منوچهر وثوق، بازیگر پرکار سینمای ایران پیش از انقلاب، روز یکشنبه هشتم اسفند در لندن درگذشت؛ وی در چند ماه گذشته دچار بیماری سرطان شده بود.
چند روز مانده به شروع ماراتن چهلمین دوره جشنواره فجر، خبرها از جابه جایی مکان نمایش فیلم ها برای اهالی رسانه و تغییر نام کاخ جشنواره به خانه جشنواره و مراسم فرش قرمز به رنگی دیگر و سهمیه منتقدان طبق سنوات گذشته حکایت داشتند.
فرش قرمز فیلم «با من ازدواج کن» (Marry Me) در لس‌آنجلس بار دیگر صحنه ابراز محبت صمیمانه بن افلک و جنیفر لوپز شد و در یک صحنه بسیار پراحساس افلک، جنیفر را در آغوش گرفت و سر او را بوسید.
مراسم اکران و نشست رسانه ای فیلم «خائن کشی» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» با حضور برخی عوامل فیلم در خانه جشنواره برگزار شد.
واکنش شدید انتقادی و افشاگری سحر زکریا هنرپیشه معروف زن، نسبت به اظهار نظرهای بازیگران مهاجرت کرده مانند پرستو صالحی و موضوعاتی دیگر درباره مافیای سینما، مهران مدیری و غیره تامل برانگیز شده است و او از مقایسه فردین، بازیگر محبوب ایرانی با مهران مدیری نیز ابراز گله مندی کرده است.
بازیگر معروف زن در سن ۶۰ سالگی جوانی و زیبایی قابل توجهی دارد و عکسی هم از او در جمعی از شاعران و هنرمندان با حضور بکتاش آبتین انتشار یافته است.
یکی از بازیگران زن با انتشار عکس هایی در اینستاگرام درباره جدایی حدیث فولادوند از رامبد شکرآبی نوشت.
ماکان بند بیانیه ای در اعتراض به رفتار عجیب بازیگر زن در کنسرت منتشر کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید