صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۰:۲۷
کد خبر: 8503
گزارشگر: 306
۴۰۱
۰
۰
۱

قوانین مرتبط با شهرداری در آموزش حقوق شهروندی پررنگتر باشد

قوانین مرتبط با شهرداری در آموزش حقوق شهروندی پررنگتر باشد
یزد - عضو شورای شهر گفت: آموزش های حقوق شهروندی بیشتر در رابطه با قوانین مرتبط با شهرداری باشد
آسیانیوز / یزد ؛ فخرالسادات خامسی با اشاره به طرح بخشودگی جریمه ناشی از سد معبر در سال ۱۴۰۰ در یزد و  عودت رایگان وسایل جمع آوری شده اظهار کرد: در منظر عموم مردم تا نامی از سد معبر برده می شود همه اذهان به سمت اصناف کشیده می شود در حالی که طبق ماده 55 قانون شهرداری ها سد معبر انواع و اقسام زیادی دارد.
 
او افزود: اینکه برخورد با سد معبر تنها به اصناف محدود شود درست نیست چراکه بعضا این افراد طبقات پایین جامعه هستند که به مشاغل چون دست فروشی رو می اورند و مورد برخورد قرار می گیرند در حالی که همین تخلف در مناطق مرفه نشین یزد هم در حوزه ساخت و ساز و اصناف و غیره به مراتب بیشتر دیده می شود.
 
خامسی ادامه داد: آموزش های حقوق شهروندی در یزد محدود به تنها برخی مسائل شده است در صورتی که بیشتر چالش مردم در رابطه با قوانین مرتبط با شهرداری است و این موضوعات بارها هم در صحن جلسات شورا مطرح شده است.
 
عضو شورای شهر یزد اضافه کرد: اگر شهروندی با آموزش نقش خودش را در سلامت روانی و زیبایی شهر بداند و درک کند سد معبر چه تاثیری بر سلامت روان جامعه می گذارد و یا اینکه حتی بداند این کار از نظر شرعی هم دارای اشکال است با توجه به فرهنگ دینداری و اصیل یزد بسیاری از این اتفاقات در شهر رقم نمی خورد.
 
وی تاکید کرد: درخواستی که از شهردار یزد داریم این است دامنه آموزش حقوق شهروندی را فراتر و کاربردی تر از آنچه امروز رقم بزنند و برنامه ریزی کنند و این آموزش ها را بر پایه قوانین مرتبط به شهرداری و نااگاهی مردم ازآن ها تدوین کند.

سید محمد جواد عرفانفر

قوانین مرتبط با شهرداری در آموزش حقوق شهروندی پررنگتر باشد ,  فخرالسادات خامسی عضو شورای شهر یزد

https://www.asianews.ir/u/5nf
اخبار مرتبط
یزد - عضو شورای اسلامی شهر بر لزوم اتخاذ تدابیری برای رفع آسیب های اجتماعی در جامعه تاکید کرد ​
یزد - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد در نشست اعضای شورای شهر با دکتر فاطمی استاندار با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر یزد در اجرای طرح ها، نظرات مردم رو مد نظر قرار خواهد داد گفت: شورای ششم خادمان و منتخبین مردم هستند و نظرات مردم در اجرای بسیاری از طرح ها برای ما، در اولویت قرار دارد
یزد - عضو شورای اسلامی شهر بر لزوم تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به شهروندان در شهرداری یزد تاکید کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید