صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۸
کد خبر: 8510
گزارشگر: 306
۴۴۵
۰
۰
۰

به کارگیری آخرین دستاوردهای روز دنیا برای احداث پردیس سینمایی در یزد

به کارگیری آخرین دستاوردهای روز دنیا برای احداث پردیس سینمایی در یزد
یزد - عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: برای احداث پردیس سینمایی در یزد از آخرین فناوری های روز دنیا سبک معماری مطابق با فرهنگ بومی یزد بهره گرفته می شود
آسیانیوز/ یزد ؛ نیکو نژاد گفت: برای احداث پردیس سینمایی پیشتر مذاکراتی با سرمایه گذاران انجام شده بود و به این منظور نیز سفری به شهر مقدس مشهد داشتیم و از احداث و بازپیرایی پروژه های سینمایی بازدید داشتیم.
 
او اضافه کرد: پردیس های سینمایی مشهد از تجربیات خوب کشورهای همسایه بهره برده بودند و نیز مذاکراتی با مدیران حوزه هنری کشور به انجام رساندیم.
 
به گفته عضو شورای اسلامی شهر یزد پس از بازدیدها و مذاکرات مقرر شد تا ماحصل تجربیات این پروژه ها به یزد منتقل شود و قطعه زمینی در بلوار بسیج یزد برای احداث پردیس سینمایی در نظر گرفته شد.
 
او افزود: بر این اساس پروژه مذکور در دستور کار سازمان سرمایه گذاری مشارکتی شهرداری قرار گرفته و از آنجا که نگرش شورای ششم نگاه عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات است احداث فضاهای فرهنگی از جمله سینما در بافت تاریخی در دستور کار قرار گرفت.
 
عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در احداث این پروژه از به روزترین فناوری های روز دنیا بهره گرفته می شود و در عین حال تلاش خواهد شد تا پروژه مذکور با فرهنگ بومی یزد کاملا منطبق و هماهنگ باشد.

سید محمد جواد عرفانفر

به کارگیری آخرین دستاوردهای روز دنیا برای احداث پردیس سینمایی در یزد , نیکو نژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد

https://www.asianews.ir/u/5nm
اخبار مرتبط
یزد - نائب رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه، نوروز امسال شروع آن مصادف با میلاد امام زمان (عج) و اختتامیه آن هم با آغاز ماه مبارک رمضان است، گفت: خوشبختانه برابر اخباری که منتشر می شود وضعیت شیب کرونا پیش بینی می شود در ایام عید کمتر خواهد بود به همین منظور استان یزد باتوجه به اینکه یک شهر تاریخی و ثبت جهانی است و آثار باستانی و گردشگری زیادی دارد و همچنین حضور گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از شهر یزد، باید استقبال خوبی از مهمانان نوروزی داشته باشیم
یزد - عضو شورای شهر گفت: آموزش های حقوق شهروندی بیشتر در رابطه با قوانین مرتبط با شهرداری باشد
یزد - عضو شورای اسلامی شهر بر لزوم اتخاذ تدابیری برای رفع آسیب های اجتماعی در جامعه تاکید کرد ​
یزد - عضو شورای اسلامی شهر بر لزوم تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به شهروندان در شهرداری یزد تاکید کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید