صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۲:۴۷
کد خبر: 8522
گزارشگر: 213
۸۰۱
۰
۰
۳
گمانه زنی هایی درباره سقوط رییس جمهور روسیه مطرح شده است

نظر صدراعظم آلمان درباره برکناری پوتین

نظر صدراعظم آلمان درباره برکناری پوتین
اولاف شولتس، صدر اعظم آلمان درباره تغییر رژیم پوتین برای حل بحران اوکراین توضیحاتی داد.

به گزارش آسیانیوز، صدر اعظم آلمان درباره تغییر رژیم پوتین برای حل بحران اوکراین توضیحاتی داد.

-----------

بیشتر بخوانید 

چرا اهالی خاورمیانه گرسنه می مانند؟/جهان در آستانه جنگ 

-----------------------------------------------------

وی تأکید بر لزوم استقرار هر چه سریع‌تر آتش‌بس برای تنش‌زدایی در اوکراین جلوگیری از درگیری میان ناتو و روسیه را بسیار مهم تلقی کرد.

 اولاف شولتس، صدراعظم آلمان استقرار آتش‌بس در اوکراین را برای کاهش تنش‌ها ضرورتی فوری خواند. او جلوگیری از درگیری میان ناتو و روسیه را بسیار مهم تلقی کرد و گفت، تحریم‌ها علیه روسیه اولین اثرات خود را نشان داده است.

 

---------------

بیشتر بخوانید

مرسی ایلان ‌ماسک!/اینترنت ماهواره ای در ایران؛ بعد از اوکراین؟+عکس

------------------------------------------------------------

به نقل از دویچه وله، شولتس در برنامه "مایبریت ایلنر" کانال دو تلویزیون آلمان (ZDF) همچنین برخی دیدگاه‌ها مبنی بر این که برای پایان دادن به بحران اوکراین باید رژیم ولادیمیر پوتین در روسیه ساقط شود را رد کرد و خاطرنشان ساخت که دموکراسی را نمی‌توان از خارج به کشورها صادر کرد.

او گفت، اکنون بحث در مورد جلوگیری از جنگ است و هدف از مذاکرات نیز باید این باشد که نیروهای روسیه از اوکراین خارج شوند، اگرچه که به باور او، تصور عملی شدن این مسئله در حال حاضر دشوار است./

https://www.asianews.ir/u/5nz
اخبار مرتبط
با حمله روسیه و در صورت توقف صادرات روغن نباتی از اوکراین به کشور، ایران در یکی دیگر از اقلام ضروری و موردنیازش به روسیه وابسته می‌شود که تبعات آن انحصار بازار و گرانی است؛ در حالی که پس از تحریم روسیه و عبور بهای نفت خام از بشکه‌ای ۱۱۷ دلار شوک های جدی در بازارهای غذا و انرژی قابل انتظار است.
جنگ و تحریم در روسیه و اوکراین به راحتی زنجیره تامین مواد غذایی مناطق همسایه را در هم می‌شکند و منطقه خاورمیانه در خطر گرسنگی قرار خواهد گرفت و گفته شده کشورهای ایران و عراق بیش از بقیه همسایگان درگیری با این مساله را تجربه خواهند کرد.
در حالی که فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با انتشار اطلاعیه‌ای در وب‌سایت رسمی خود پخش سرود ملی و اهتزاز پرچم روسیه در بازی‌های بین‌المللی را ممنوع کرده است؛ امیر حاج رضایی، بازیکن و مربی پیش‌کسوت فوتبال در این باره گفت: قوانین فیفا مربوط به دوران صلح است.
ولادیمیر پوتین دلایل حمله به اوکراین را در یک نشست با سخنان جنجالی بیان کرده است.
معاون رئیس‌جمهور اوکراین با انتشار عکس تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک متعلق به شرکت ایلان ماسک نوشت: استارلینک اینجاست. ممنون ایلان ‌ماسک!
​آمریکا و کشورهای اروپایی بر سر قطع دسترسی برخی بانک‌های روسیه به سوئیفت، توافق کردند؛ در حالی که بازارهای طلا، نفت و رمزارز، به تحریم جدید روسیه در رابطه با سوئیفت، واکنش نشان دادند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت اگر ایران در پیشرفتِ مذاکرات برای احیاء برجام از خود ناسازگاری نشان دهد، ایالات متحده رفتار دیگری خواهد داشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید