صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۱
کد خبر: 8528
گزارشگر: 213
۳۵۹۷
۰
۱
۷
شبیه سازی واقعی شروع جنگ جهانی سوم

لحظات «آغاز جنگ هسته‌ای» بر اساس داده‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی+ویدیو

لحظات «آغاز جنگ هسته‌ای» بر اساس داده‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی+ویدیو
چگونگی آغاز جنگ جهانی سوم که جنگ هسته ای لقب دارد، بر اساس داده‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شده است.

به گزارش آسیانیوز، شبیه‌سازی جنگ جهانی سوم که جنگ هسته ای لقب دارد، بر اساس داده‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شده است.

این شبیه سازی نشان می دهد که اگر جنگی هسته‌ای بین روسیه و ناتو شروع بشود؛ حداقل نیم میلیارد نفر کشته خواهند شد و تقریبا هیچ جای کره زمین امن نیست.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

https://www.asianews.ir/u/5o5
اخبار مرتبط
در حالی ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو از فعال کردن برنامه نظامی حفظ قلمرو پیمان [ناتو] در برابر روسیه خبر داد که این پیمان(آتلانتیک شمالی) برای اولین بار در تاریخ خود، برنامه واکنش دفاعی را فعال کرده است.
در حالی که برخی از مسولان اقدامات «تحریک آمیز» ناتو و آمریکا را دلیل حمله روسیه به اوکراین دانسته اند؛ برخی دیگر نیز پوتین را با هیتلر مقایسه و رفتار ایران را مستعمره گونه خطاب کردند؛ همچنانکه به گفته گروهی از کارشناسان در این میان سرنوشت مذاکرات برجامی در خطر بن بست قرار خواهد گرفت.
در حالی که جو بایدن از حمله روسیه به اوکراین اطمینان داشت و این حمله را آغاز جنگ جهانی توصیف کرده بود، گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش به شکلی یکپارچه و قاطعانه به حمله روسیه به اوکراین پاسخ خواهند داد.
مصادف با حمله‌ی روسیه به اوکراین، ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد سیمپسون‌ها حمله‌ی روسیه به اوکراین را نیز پیش‌بینی کرده بودند!
نمایندگان ۳۰ عضو ناتو درباره حمله روسیه به اوکراین نشست اضطراری برگزار می‌کنند. شولتس از "روزی سیاه" برای اروپا سخن گفت. آمریکا، بریتانیا و کانادا روسیه را به شدت محکوم کردند و نسبت به عواقب سنگین این حمله هشدار دادند.
در حالی که رئیس‌جمهوری اوکراین گفته است انتشار اخباری در زمینه زمان حمله روس‌ها برای ترساندن ما است؛ اعلام کرد که روسیه چهارشنبه به اوکراین حمله می‌کند؛ همچنین جو بایدن چند روز گذشته درباره وقوع جنگ جهانی در صورت حمله روسیه به اوکراین سخن گفته بود.
شدت گرفتن بحران اوکراین و به نتیجه نرسیدن گفتگوهای جاری در برلین بر سر اجرایی شدن توافقنامه سال ۲۰۱۵ مینسک، رئیس جمهوری ایالات متحده را بسیار نگران کرده؛ تا جایی که او آغاز جنگ جهانی را محتمل دانست و گفت: با تیراندازی ارتش آمریکایی‌ها و نیروهای روسیه به سمت یکدیگر جنگ جهانی آغاز می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید