صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۰
کد خبر: 8547
گزارشگر: 306
۴۲۳
۰
۰
۰

تکلیف کار دفاتر کارگزاری با شهرداری مشخص شود

تکلیف کار دفاتر کارگزاری با شهرداری مشخص شود
یزد - عضو شورای اسلامی شهر بر ضرورت تعیین تکلیف کار دفاتر کارگزاری با شهرداری تاکید کرد
آسیانیوز/ یزد ؛ مرتضی شایق با اشاره به اینکه مردم به هنگام مراجعه به شهرداری از وضع موجود بسیار گلایه مند هستند گفت:  باید تکلیف کار دفاتر کارگزاری و شهرداری در این موضوع مشخص شود. 
 
او افزود: شهروندان در حال حاضر هم در دفاتر کارگزاری و هم در شهرداری، هزینه را واریز میکنند و با این شرایط نامطلوب اقتصادی، باید این روند اصلاح شود.
 
عضو شورای اسلامی شهر یزد اضافه کرد: در حال حاضر اگر از شهروندان در این زمینه سوال شود مشخص می شود که علاوه بر هدر رفت وقتشان، هم در دفاتر کارگزاری هزینه کرده اند و هم در شهرداری این هزینه را واریز کرده اند.
 
وی تصریح کرد: اگر دفاتر کارگزاری درست کار می کنند و جواب مردم را می دهند پس دیگر نیازی به  امور فنی شهرداری نیست و با این شرایط بهتر است که دفاتر فنی شهرداری بسته شود و دفاتر کارگزاری تمامی مراحل را برای شهروندان انجام دهند و از این موازی کاری ها که هزینه دو برابری را برای شهروندان دارد جلوگیری شود.
 
شایق با اشاره به اینکه باید مراجعه حضوری شهروندان در شهرداری کاهش یابد، گفت: با توجه به وجود دفتر کارگزاری و شبکه های پاسخگویی آنلاینی که در شهرداری موجود می باشد و این دفاتر به آن هم متصل هستند، باید تدابیری اندیشیه شود که مراجعات حضوری مردم به شهرداری با استفاده از این امکانات کاهش یابد.

سید محمد جواد عرفانفر

تکلیف کار دفاتر کارگزاری با شهرداری مشخص شود , مرتضی شایق عضو شورای اسلامی شهر یزد

https://www.asianews.ir/u/5ol
اخبار مرتبط
یزد - عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: برای احداث پردیس سینمایی در یزد از آخرین فناوری های روز دنیا سبک معماری مطابق با فرهنگ بومی یزد بهره گرفته می شود
یزد - نائب رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه، نوروز امسال شروع آن مصادف با میلاد امام زمان (عج) و اختتامیه آن هم با آغاز ماه مبارک رمضان است، گفت: خوشبختانه برابر اخباری که منتشر می شود وضعیت شیب کرونا پیش بینی می شود در ایام عید کمتر خواهد بود به همین منظور استان یزد باتوجه به اینکه یک شهر تاریخی و ثبت جهانی است و آثار باستانی و گردشگری زیادی دارد و همچنین حضور گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از شهر یزد، باید استقبال خوبی از مهمانان نوروزی داشته باشیم
یزد - عضو شورای شهر گفت: آموزش های حقوق شهروندی بیشتر در رابطه با قوانین مرتبط با شهرداری باشد
یزد - عضو شورای اسلامی شهر بر لزوم اتخاذ تدابیری برای رفع آسیب های اجتماعی در جامعه تاکید کرد ​
یزد - عضو شورای اسلامی شهر بر لزوم تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به شهروندان در شهرداری یزد تاکید کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید