صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۰:۳۰
کد خبر: 8568
گزارشگر: 2
۱۰۴۶
۰
۰
۳
از ارزانترین به گرانترین

بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش در فلای تودی

بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش در فلای تودی
برای سفر به کیش، بهترین قیمت بلیط را از فلای تودی بخواهید.

به تعطیلات که نزدیک می‌شویم بسیاری از مسافران بلیط هواپیما کیش را خریداری می‌کنند و به این جزیره جنوبی ایران سفر می‌کنند. کیش یکی از زیباترین جزایر جنوبی کشورمان است که سالانه بیش از چند صد هزار بازدیدکننده دارد و از سوی سازمان گردشگری جهانی به عنوان چهارمین منطقه گردشگری جنوب غربی آسیا انتخاب شد. برای سفر به این منطقه، بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش در فلای تودی را از فلای تودی بخواهید.

 

جاهای دیدنی کیش

 

کیش جزیره کوچکی است، از این رو پیدا کردن جاذبه های آن کار سختی نیست. از جاذبه های تاریخی کیش می‌توان به دره پرتغالی ها، پایاب با دنیای زیرزمینی چند هزار ساله، قلعه جنی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، آب انبار دوقلو، درخت سبز کیش و... اشاره کرد.
اگر هم به دنبال تفریحات کیش هستید، این جزیره کوچک تفریحات زیادی مانند باغ پرندگان، پارک دلفین ها، اسکله تفریحی، جزیره هندورابی، نمایشگاه خزندگان، آکواریوم، قلعه وحشت و... دارد.
مجموعه مارینا کیش بزرگترین کلوپ تفریحی دریایی در ایران است که امکانات و تجهیزات فوق‌العاده‌ای مانند شناورهای تفریحی لوکس و پارک آبی بادی و... دارد. پیست اسکی روی یخ، کارتینگ، بولینگ، شهربازی و اسب‌سواری از تفریحات مناسب خانواده‌ها در کیش محسوب می‌شود.
ورزش های آبی کیش مانند پاراسل، قایق‌سواری، اسکوتر زیردریایی، جت اسکی، اسکی روی آب، فلای بورد، بنانا سواری، شاتل سواری، پدل بورد و غواصی هم طرفداران زیادی در میان گردشگران دارد.
از کنار مراکز خرید کیش هم نمی‌توان به راحتی گذشت که با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص این منطقه، تجربه‌ای متفاوت برای گردشگران است. از مراکز خرید معروف کیش می‌توان به مرکز خرید مروارید، سارینا ۱ و ۲، بازار دامون، بازار پردیس ۱ و ۲، بازار عرب ها و ... اشاره کرد. همه این امکانات و جاذبه‌ها باعث شده تا بسیاری با رزرو هتل کیش ، این مقصد محبوب را حتی جایگزین سفرهای خارجی کنند.

 

قیمت بلیط هواپیما کیش

 

قیمت بلیط هواپیما کیش به عوامل مختلفی مانند زمان سفر، ایرلاین، مسافت پرواز، کلاس پرواز و... بستگی دارد. بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا از اواخر پاییز تا اوایل بهار است. با وجود اینکه هوای تابستان در کیش گرم و شرجی می‌شود، اما با توجه به برگزاری کنسرت و جشنواره‌ها، در این فصل نیز مسافران زیادی راهی جزیره می‌شوند. اگر به دنبال خرید بلیط ارزان کیش و زمان‌های خلوت سال هستید، اسفندماه می‌تواند بهترین زمان سفر به این جزیره زیبای جنوبی کشورمان باشد. حتی شاید بتوانید بلیط لحظه آخری کیش را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید.

 

خرید بلیط کیش

 

خرید بلیط هواپیما کیش با بهترین قیمت در میان انبوه اطلاعات و پروازهای داخلی کار آسانی به نظر نمی‌رسد، حتی گاهی تفاوت قیمت‌ها باعث سردرگمی افراد می‌شود. بنابراین اولین قدم، پیدا کردن یک منبع معتبر است که نه تنها امکان رزرو بلیط از ایرلاین های معتبر را فراهم می‌کند، بلکه می‌توانید بلیط ارزان هواپیما را با مقایسه قیمت ها خریداری کنید. سایتی که آخرین قیمت بلیط هواپیما و انواع بلیط سیستمی، چارتری و لحظه آخری را در دسترس کاربر قرار دهد. در هر زمانی که سفر کنید، با استفاده از امکانات و ابزار فلای تودی می‌توانید رزرو ارزانترین بلیط هواپیما کیش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

 

رزرو هتل

بلیط رفت و برگشت کیش

 

بهترین گزینه برای مسافرانی که تاریخ برگشت خود را به طور دقیق می‌دانند، یا برای انجام سفرهای کاری، ملاقات با اشخاص و... به کیش سفر می‌کنند، خرید بلیط رفت و برگشت کیش است. در این صورت نرخ بلیط هواپیما برای مسافر به مراتب ارزانتر می‌شود. برای خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت کیش کافی است علاوه بر تاریخ رفت، تاریخ برگشت خود را نیز در کنار اطلاعاتی مانند مبدا، مقصد، تعداد مسافر و کلاس پروازی مشخص کنید.

 

بلیط چارتر کیش

 

به طور کلی چارترکننده‌ها تعداد زیادی بلیط کیش را خریداری می‌کنند و تا زمان پرواز به فروش می‌رسانند. بلیط چارتری کیش معمولا قیمت کمتری نسبت به بلیط سیستمی دارد. البته همیشه قبل از خرید، قیمت این دو نوع بلیط را با هم مقایسه کنید، چراکه در برخی از مواقع تفاوتی میان آنها وجود ندارد. اما در بسیاری از مواقع بهترین نرخ بلیط کیش در میان پروازهای چارتری در دسترس است. به طور معمول بلیط چارتری کیش با یک برچسب مشخص می‌شود و به این ترتیب می‌توانید بلیط موردنظر خود را از میان گزینه‌های سیستمی یا چارتری بخرید.

 

خرید بلیط هواپیما کیش با بهترین قیمت در فلای تودی

 

خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش را در سایت فلای تودی با ارزانترین قیمت انجام دهید. فرقی نمی‌کند به دنبال بلیط تهران کیش یا هر شهر دیگری باشید، فقط پس از ورود به سایت، به بخش پرواز داخلی بروید. در این بخش اطلاعات موردنیاز مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت (در صورت رفت و برگشت بودن بلیط)، تعداد مسافر و نوع کلاس پروازی را مشخص کنید. اگر به دنبال خرید بلیط کیش ارزان هستید، گزینه پیش‌فرض کلاس پروازی را که روی اکونومی است، تغییر ندهید. پس از ورود اطلاعات با کلیک روی گزینه جست و جوی پرواز، تمام بلیط های کیش در تاریخ موردنظرتان را مشاهده می‌کنید.

 

فلای تودی

قیمت بلیط هواپیما کیش در این سایت به ترتیب از ارزانترین گزینه به گرانترین دسته‌بندی شده است. بنابراین پیدا کردن ارزانترین بلیط کیش کار سختی نیست، همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترهای سایت ایرلاین، نوع بلیط، فرودگاه و... را مشخص کنید.
دو ابزار نموار و تقویم قیمتی فلای تودی را هم برای رزرو ارزان بلیط کیش بررسی کنید. تقویم قیمتی ارزان‌ترین پروازهای کیش در حوالی تاریخ انتخابی شما را نشان می‌دهد، در حالی که با نموارد قیمتی کمترین، بیشترین و متوسط قیمت بلیط هواپیما کیش در دسترس‌تان قرار دارد. در نهایت با یک مقایسه ساده و بررسی قیمت‌ها، می‌توانید ارزانترین بلیط کیش را پیدا کنید.
فلای تودی یک سایت جامع، آنلاین و معتبر برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با مناسب‌ترین قیمت است. همچنین این سایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته، پاسخگوی تمام سوالات و مشکلات شما حتی در روزهای تعطیل خواهد بود.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/5p5
اخبار مرتبط
کمیته امنیتی انتظامی ستاد کرونا جزیره کیش تصویب کرد همه اداره‌ها و مشاغل این جزیره، از یک‌شنبه ۱۷ مرداد تعطیل خواهند بود و این تعطیلی می‌تواند به دوهفته افزایش پیدا کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید