صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۳
کد خبر: 8614
گزارشگر: 213
۳۷۵۵
۰
۰
۳
ستاره دنیای سرگرمی در نمایش خانه مد بالنسیاگا

لباس چسبی کیم کارداشیان چه جنجالی درست کرد؟

لباس چسبی کیم کارداشیان چه جنجالی درست کرد؟
کیم کارداشیان در نمایش مد خود را چسب‌پیچ کرده است و گفته شده او هنگام راه رفتن صدای نوار چسب می‌دهد.

به گزارش آسیانیوز، کیم کارداشیان در نمایش مد خود را چسب‌پیچ کرده است و گفته شده او هنگام راه رفتن صدای نوار چسب می‌دهد.

------------

بیشتر بخوانید

سلامی دوباره به زیبایی و شلوار جین!

-------------------------------------------------------------

وی درحالی‌که از گردن تا نوک انگشتان پا با چسب زردرنگ احتیاط پوشیده شده بود در نمایش مجموعه جدید بالنسیاگا حاضر شد.


کیم کارداشیان با پوشاندن سراپای خود با نوار زردرنگ «احتیاط» که روی آن نام بالنسیاگا حک‌شده بود، بار دیگر به همراه این خانه مد خبرساز شد.

لباس چسبی کیم کارداشیان جنجالی شد

این ستاره دنیای سرگرمی، یک لباس چسبان مشکی سراسری، چکمه‌های پاشنه‌بلند و کیف‌دستی به همراه داشت که همه آن‌ها با نوار زردرنگ بالنسیاگا پوشانده شده بودند.

در مجموعه‌ای از ویدئوهایی که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌شده، کیم در محاصره دستیارانی دیده می‌شود که بدن او را از گردن تا نوک پا در نوار زردرنگ می‌پیچند.

------------

بیشتر بخوانید

جوراب‌شلواری‌هایتان را از کمد خارج کنید!
----------------------------------------
او در توضیح این ویدئو به اشتراک گذاشته‌شده نوشت: «در حال آماده شدن برای نمایش بالنسیاگا».

ونسا فریدمن، سردبیر مد نیویورک تایمز، با به اشتراک گذاشتن تصویری از کارداشیان در توییتر خود نوشت: «او هنگام راه رفتن صدای نوار چسب می‌دهد.»

پس از پایان نمایش کارداشیان فاش کرد که این پوشش عجیب را نگه داشته است و گفت که دستیارانش آن را به‌گونه‌ای بریده‌اند که همچنان برای آرشیو دست‌نخورده و قابل‌استفاده باقی بماند.

البته ایده اصلی متعلق به دمنا واسلیا طراح مجموعه پاییز و زمستان این خانه مد لوکس اسپانیایی-فرانسوی بود که در هفته مد پاریس روی صحنه نیز ظاهر شد.

واکنش‌ها به این لباس ابداعی در شبکه‌های اجتماعی چندان یکدست نبود.

درحالی‌که بسیاری در مورد نحوه استفاده کارداشیان از توالت با وجود این لباس کنجکاو بودند یکی از کاربران با کنایه کپی بودن طرح نوشت: ««حال و هوای لیدی گاگا» که اشاره‌ای به پوشش مشابه لیدی گاگا در سال ۲۰۱۰ بود.

دیگران در مورد صدای جیرجیر تولید شده توسط لباس کیم نظر دادند. کاربری نوشت: «انگار که در آرام‌ترین قسمت فیلم، سعی کنی یک مشت چیپس بخوری».

بااین‌حال، همه این طراحی غیرمعمول را مسخره نکردند. یکی از کاربران نوشت: «این جسورانه بود و جواب داد.»

کارداشیان در سال گذشته با دمنا واسلیا، مدیر خلاقیت این برند، از نزدیک همکاری کرده است و برخی از جسورانه‌ترین طراحی‌های این برند را بر تن کرده؛ مانند پوشیدن سرهمی سیاهی که تمام تن و تمام صورت او را می‌پوشاند در مت گالا ۲۰۲۲.

زمانی که این بالنسیاگا در ماه فوریه کمپین تابستانی ۲۰۲۲ خود را معرفی کرد، کیم در کنار ایزابل هوپر، بازیگر کهنه‌کار فرانسوی، به‌عنوان چهره رسمی این برند معرفی شد./


https://www.asianews.ir/u/5qe
اخبار مرتبط
اثر داستانی «خانه گوچی» روایتگر قتل مائوریتزیو گوچی، نوه‌ی بنیان‌گذار شرکت گوچی شروع می‌شود و در فضایی مافیایی ادامه می‌یابد که سرشار از حسادت و رقابت و شکست و پیروزی است.
با آغاز هفته مد لندن از روز جمعه ۱۸ فوریه ، طراحان و خلاقان نوپا در کنار دیگر غول‌های دنیای مد به روی صحنه آمده اند.
با آغاز هفته مد نیویورک، هر روز ظاهر و سبک‌هایی جذاب و متفاوت برای طرفداران دنیای مد به نمایش درمی‌آید و ویلفردو جراردو، نام تجاری و در اصل نام طراح این نشان تجاری است که در این هفته مد نیویورک جایگاه ویژه‌ای میان مشتریانش پیدا کرده است.
دوره پوشیدن جوراب شلواری مشکی، ضخیم یا نازک، ساتن یا مخملی، خال‌خالی، تورماهی، کریستالی، یا جوراب‌های شلواری با طرح‌های گرافیکی آغاز شده است.
از روزی که سازمان بهداشت جهانی همه‌گیری کووید را اعلام کرد و جهان در قرنطینه فرو رفت، دو سال می‌گذرد؛ همان زمانی که جین‌های ما جای خود را به لباس‌های ورزشی، راحت و سبز جلبکی به سبک قهرمانان بازی مرکب دادند.
کتاب «مد استایل»، اثر تالیفی امیر زبده؛ مدل با سابقه ایرانی که در برگیرنده مباحث مختلف حوزه مدلینگ و آموزش آن(براساس الگوی ایرانی اسلامی) است، منتشر شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید