صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۳
کد خبر: 8617
گزارشگر: 213
۱۲۴۱
۰
۰
۳
چرثقیل؛ این بار بر فراز ساختمان های تهران

چرا پالادیوم تهران در حال تخریب است؟/شلیک تیر هوایی در حین اجرای عملیات+ویدیو

چرا پالادیوم تهران در حال تخریب است؟/شلیک تیر هوایی در حین اجرای عملیات+ویدیو
شهردار تهران در حالی به بی نظمی شهری اشاره می کند که به گفته او بی نظمی شهری در زیرزمین دو تونل و تونل هوایی مرکز تجاری پالادیوم طبق کمیسیون ماده 100 و رای قوه قضاییه منجر به تخریب شد.

به گزارش آسیانیوز، ویدیویی از تخریب پل بین دو ساختمان مرکز تجاری پالادیوم را در ادامه ببینید. گفته شده در حین اجرای عملیات تخریب پلیس تیر هوایی شلیک کرده است./خبرفوری

 

 

شهردار منطقه یک تهران با اشاره به اجرایی شدن کمیسیون ماده ۱۰۰ در خصوص دو تونل زیرزمینی و یک تونل هوایی در ساختمان پالادیوم گفت: معبر عمومی که به علل مختلف مورد تجاوز افراد مختلف قرار گرفته بود، امروز با حکم قوه قضائیه آزادسازی شد.

--------------

بیشتر بخوانید

آخرین دقایق جلوه گری برج زیبای چالوس قبل از تخریب/لحظه های تلخ قبل از نابودی ساختمان+ویدیو

-----------------------------------------
حمیدرضا حاجوی افزود: امروز بی نظمی شهری در زیرزمین دو تونل و تونل هوایی مرکز تجاری پالادیوم طبق کمیسیون ماده 100 و حکم بدوی و تجدیدنظر قوه قضائیه تخریب شد در حالی که به مالکان مهلت داده و جلسات زیادی با آنان داشتیم و کارشکنی های بسیاری صورت گرفته بود اما بالاخره حکم اجرایی شد.

 
حاجوی تاکید کرد : نظم شهری و ساخت و ساز غیر مجاز خط قرمز مجموعه مدیریت شهری است و ما معبر عمومی ر اکه هم در زیر زمین و هم به صورت پل بود آزاد کردیم .

شهردار منطقه یک گفت: طبق کمیسیون ماده 55 شهرداری ها حفظ و صیانت از معابر شهری یک اصل است و به عنوان یکی از پروژه ها با وجود این که زمان زیادی از کمیسیون ماده 100 می گذرد طبق ضوابط و مقررات موظف بودیم تخریب آن را انجام دهیم.

حاجوی تاکید کرد : میثاق ما در مدیریت شهری رعایت ضوابط و مقررات طرح تفصیلی شهر تهران است و هرگونه اقدام براساس قانون با اخذ مجوز از شهرداری است و ما تسهیلات لازم را در این بخش به شهروندان می دهیم همچنین برای صدور پروانه های ساختمانی در منطقه یک خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه می شود.

معاون دادستان تهران هم گفت: حکم تخریب پالادیوم قطعی بود و لازم الاجرا شد ، ما با افراد متخلف برخورد می کنیم و هر کسی که جلوی حکم را بگیرد برابر قانون برخورد می شود.

محمدحسین جعفری با اشاره به تخریب قسمت های غیر مجاز پالادیوم افزود: حکم پالادیوم قطعی شده بود و با کسانی که در چنین مداخله داشته اند برخورد می شود.

وی افزود : قوه قضائیه با تمام متخلفینی که قانون را رعایت نمی کنند و بدون مجوز ساخت و ساز انجام می دهند برخورد قانونی می کند و بعد از صدور حکم تا آخرین لحظه پای اجرای آن می ایستیم و تخریب می کنیم.

این در حالی است که در فرآیند تخریبی که این روزها شهرداری تهران در پیش گرفته، هفته گذشته نیز کاخ زیبایی که بر فراز یک ملک متعلق به دوران پهلوی ساخته شده بود و بنایی تاریخی به شمار می آمد، با ادعای اختلال در جریان آب شرب تهران ، به دستور رئیس قضا تخریب شد./

https://www.asianews.ir/u/5qg
اخبار مرتبط
ویدیویی آخرین تصاویر را از داخل کاخ پهلوی در چالوس هنگام تخریب ضبط کرده است؛ لحظاتی تلخ که گویی می خواهند تاریخ را هم با خود از میان ببرند.
کاخ زیبایی که بر فراز یک ملک متعلق به دوران پهلوی بنا شده امروز به دستور رییس دستگاه قضا تخریب شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید