صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۳
کد خبر: 8618
گزارشگر: 213
۱۶۱۰۸
۰
۱
۶
فقدان بازیگر جوان زن مبهم است

خودکشی زهره فکورصبور واقعی نیست/مرگ با مصرف قرص صحت ندارد!

خودکشی زهره فکورصبور واقعی نیست/مرگ با مصرف قرص صحت ندارد!
در حالی که هنوز علت واقعی مرگ زهره فکورصبور، بازیگر جوان تلویزیون و سینما مشخص نشده است، بازپرس جنایی پرونده درباره موضوع عجیب خودکشی وی با مصرف قرص توضیحاتی داده است.

به گزارش آسیانیوز، در حالی که هنوز علت واقعی مرگ زهره فکورصبور، بازیگر جوان تلویزیون و سینما مشخص نشده است، بازپرس جنایی پرونده درباره موضوع عجیب خودکشی وی با مصرف قرص توضیحاتی داده است.

------------------------

بیشتر بخوانید

افشای جزییات تازه از مرگ زهره فکورصبور به روایت همسرش+ویدیوی آخرین حرف های هنرپیشه زن و سریالی که نیمه تمام ماند!

------------------------------------

قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی با اشاره به اظهارنظرهای مغرضانه پس از درگذشت زهره فکورصبور می‌گوید در فضای مجازی عنوان شد که خانم بازیگر حدود ۱۰۰ قرص مصرف کرده است و این نکته واقعا برای ما جای سؤال دارد که این شایعه عجیب با چه استنادی انتشار یافته است؟!


جسد زهره فکورصبور شامگاه سه‌شنبه، دهم اسفندماه در آپارتمانش در حوالی قلهک کشف شد. از همان زمان تیم جنایی تحقیقات خود را در این پرونده آغاز کرد. خانم بازیگر همسر یکی از تهیه‌کنندگان مطرح بود و این مرد نخستین کسی بود که پس از ورود به خانه با جسد بی‌جان او که در اتاق خواب افتاده بود روبه‌رو شده و پلیس و اورژانس را خبر کرده بود.

تیم جنایی در کنار جسد چند ورق قرص پیدا کرد. پزشکان علت اولیه مرگ را مسمومیت دارویی اعلام کردند. با وجود این جسد برای انجام آزمایش‌های تخصصی‌تر با دستور قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس پرونده به پزشکی قانونی انتقال یافت.

از همان زمان، افرادی شایعه‌پراکنی در ماجرای مرگ خانم بازیگر را شروع کردند و با اظهارنظرهای غیرواقعی به این ماجرا دامن زدند.

--------------

بیشتر بخوانید

حاشیه های تلخ مراسم تشییع پیکر زهره فکورصبور با حضور خانواده وی و برخی بازیگران/فیلم و عکس

------------------------------------------------------------
قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی در این‌باره می‌گوید: «متأسفانه در این ماجرا اظهارنظرهای مغرضانه‌ای مطرح شده که موجب التهاب در فضای مجازی و همچنین آزرده‌خاطر شدن خانواده متوفی شده است. باید تأکید کنم که قطعا مراجع قضایی با افرادی که چنین شایعاتی را منتشر می‌کنند یا به آن دامن می‌زنند برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.»

بازپرس جنایی با اشاره به اظهارنظرهای مغرضانه گفت: «به‌دنبال انتشار خبر مرگ خانم بازیگر عده‌ای شروع کردند به اظهارنظر درباره علت مرگ وی. حتی در فضای مجازی عنوان شد که خانم بازیگر حدود ۱۰۰قرص مصرف کرده است. این نکته واقعا برای ما جای سؤال دارد که با چه استنادی این شایعه عجیب انتشار یافته است؟ چه‌طور به راحتی تعداد قرص‌ها را دقیق اعلام می‌کنند درصورتی‌که هنوز پزشکی قانونی علت اصلی مرگ و نتیجه آزمایش‌های سم‌شناسی را اعلام نکرده است.»

بازپرس جنایی ادامه داد: «پس از کشف جسد، تحقیقات قضایی از خانواده و همسر این بازیگر آغاز شده و جسد نیز به پزشکی قانونی انتقال یافته و دستور بررسی بیشتر و آزمایش‌های تخصصی‌تر برای روشن شدن علت اصلی مرگ و همچنین آزمایش سم‌شناسی را داده‌ام.»

--------------

بیشتر بخوانید

سردار آزمون دلیل مرگ زهره فکور صبور را افشا کرد+عکس
--------------------------------------------------------------
او در ادامه به شایعه‌پراکنان هشدار داد: «به‌دنبال تسویه حساب‌های شخصی در فضای مجازی نباشید و به رعایت قانون پایبند باشید. برخی ادعا کرده‌اند که متوفی دارای افسردگی بوده که حتی این موضوع هم اثبات نشده است.»/(همشهری آنلاین)

این در حالی است که با آنکه جزییات تازه تری درباره علت مرگ این بازیگر هنوز اعلام نشده است، سردار آزمون، بازیکن فوتبال اظهار نظر عجیبی را در اینستاگرام مطرح کرد و در یک استوری انگشت اتهام را به سوی یک خبرنگار گرفت و او را علت اصلی خودکشی زهره فکور صبور دانست و در این باره در استوری اینستاگرام پیامی را منتشر کرد که در آن نوشته بود به زودی تاوان پس می دی شکی در آن نیست!(خانه فوتبال)

تصویر این پست را در ادامه آمده است:

مرگ زهره فکورصبور با مصرف قرص واقعی نیست!

 

https://www.asianews.ir/u/5qh
اخبار مرتبط
سردار آزمون به درگذشت زهره فکور صبور واکنش نشان داد و پیامی عجیب را در استوری اش درباره علت مرگ این بازیگر جوان منتشر کرد.
مراسم تشییع پیکر زهره فکور صبور، بازیگر جوان حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در میان بی تابی مادر و خانواده و اندوه همکارانش برگزار و پیکر وی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
در حالی که گفته شد زهره صبور فکور ، بازیگر جوان در اثر مصرف تعداد زیادی آرامبخش درگذشته است، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران بعد از کالبدشکافی پیکر وی توضیحاتی داده است.
شب گذشته خبر مرگ مشکوک زن جوانی(زهره فکور صبور) در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و ماموران برای پیگیری موضوع این مرگ به سراغ همسر وی رفتند.
زهره فکور صبور بازیگر جوان سینما و تلویزیون ساعت ۸ شب در منزل شخصی خود درگذشت؛ در حالی که هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست، اما بنا بر گفته برخی منابع این بازیگر بر اثر خودکشی شب به بیمارستان منتقل شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید