صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۵
کد خبر: 8620
گزارشگر: 306
۳۱۱
۰
۰
۱

دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات یزد با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد

دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات یزد با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد
یزد - چندتن از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان یزد با مجید دهقانی زاده، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد دیدار و گفتگو کردند
آسیانیوز  / یزد ؛ در ابتدای این دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این نهاد صنفی را ارائه کردند.
در ادامه مجید دهقانی زاده، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد در سخنانی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در جامعه افزود: رسانه ها باید به صورت همزمان اطلاع رسانی به موقع و شفاف و نیز نقد منصفانه و سازنده را در دستور کار خود قرار دهند.
دهقانی زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش فرهنگ و رسانه در گسترش امید در جامعه افزود: رسانه ها می توانند با خبرهایی که از فعالیت های انجام شده توسط دستگاه های اجرایی مخابره می کنند، نقش بسیار مفیدی در گسترش امید به آینده داشته باشند. ما امروز شاهد بسیاری از پروژه های نیمه تمام هستیم که امیدواریم با همت همه دستگاه های اجرایی این پروژه ها به سرانجام برسند و خبرهای خوبی منعکس شود. خانه مطبوعات به عنوان متولی امور رسانه ای استان، می تواند نقشی مهم در این زمینه ایفا کند، که این مهم با تعاملات مناسب فراهم خواهد شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه های مهم دولت انقلابی در سال آینده افزود: سال 1401 سال بسیار مهمی برای کشور و استان است، سالی است که برنامه هفتم توسعه کشور نوشته خواهد شد و ما باید در این زمینه تمام همت خود را بخرج دهیم تا برنامه مفیدی برای آینده داشته باشیم.
دهقانی زاده در بخش پایانی سخنانش با اشاره به محدودیت های بودجه ای ارگان های فرهنگی افزود: امیدواریم بتوانیم با رویکردی مثبت، کمکی مناسب در جهت بهبود شرایط اهالی رسانه استان داشته باشیم.

سید محمد جواد عرفانفر

دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات یزد با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد ,  مجید دهقانی زاده، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد 

https://www.asianews.ir/u/5qi
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید