صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۴:۰۳
کد خبر: 8635
گزارشگر: 213
۲۰۵۱
۰
۰
۳
نامزد آمریکایی سام اصغری می خواهد مادر شود

تصمیم بریتنی اسپیرز برای بچه‌دار شدن در تعطیلات

تصمیم بریتنی اسپیرز برای بچه‌دار شدن در تعطیلات
بریتنی اسپیرز، خواننده ۴۱ ساله آمریکایی که به همراه نامزدش سام اصغری ۲۶ ساله در تعطیلات به سر می‎‌برند، می‌گوید قصد دارد مادر شود؛ این زوج که ۱۴ سال تفاوت سن دارند، به نظر می رسد روابط عاشقانه ای را به رخ می کشند.

به گزارش آسیانیوز، بریتنی اسپیرز، خواننده ۴۱ آمریکایی که به همراه نامزدش سام اصغری ۲۶ ساله در تعطیلات به سر می‎‌برند، می‌گوید قصد دارد مادر شود؛ این زوج که ۱۴ سال تفاوت سن دارند، به نظر می رسد روابط عاشقانه ای را به رخ می کشند.

 رابطه عاشقانه بریتنی اسپیرز و سام اصغری سر صحنه موزیک ویدیوی بریتنی آغاز شد.

از نظر بسیاری از طرفداران بریتنی، سام اصغری مرکز الهام و انرژی او برای پیروزی در پرونده قیمومیت بود.

----------------

بیشتر بخوانید

لباس چسبی کیم کارداشیان چه جنجالی درست کرد؟

---------------------------------

حالا خواننده آمریکایی که به همراه نامزدش سام اصغری در تعطیلات به سر می‎‌برد می‌گوید قصد دارد دوباره مادر شود.

بریتنی اسپیرز با انتشار یک تصویر از خود در ساحل، به هوادارانش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اعلام کرد قصد دارد در پولینزی بچه‌دار شود.

این ستاره پاپ که به مناسبت جشن تولد نامزدش، سام اصغری، در حال گذراندن تعطیلات در مناطق گرمسیری و استوایی است، عصر دوشنبه اطلاعات جدیدی را درباره زندگی خود با حدود ۴۰ میلیون دنبال کننده حساب اینستاگرام‌اش به اشتراک گذاشت.

 بریتنی با اعلام اینکه «برنامه دارم در پولینزی بچه‌دار شوم!!!!!!» مورد تشویق و تحسین هوادارانش قرار گرفت.

این اظهارنظر ازآن‌جهت مهم و معنادار است که کمتر از یک سال پیش در دادگاهی که برای لغو تحت قیمومیت بودن بریتنی برگزار شد این خواننده گفت که در طول ۱۳ سالی که تحت قیمومیت و سرپرستی قرار داشت به‌رغم تمایلش به داشتن فرزندان ، اجازه نیافته وسیله جلوگیری از بارداری را از رحم خود خارج کند.

این پست تنها چند روز پس‌ازآن منتشر شد که بریتنی چندین بار از سام اصغری به‌عنوان «شوهر» خود یاد کرد و گمانه‌زنی‌های زیادی را در میان طرفداران در مورد اینکه آیا این زوج در خلوت ازدواج کرده‌اند و این سفر ماه‌عسل آن‌هاست برانگیخت.

رابطه عاشقانه بریتنی اسپیرز و سام اصغری سر صحنه موزیک ویدیوی بریتنی آغاز شد. اصغری بازیگر، بدلکار و رقصنده آن‌طور که از حساب اینستاگرامش به نظر می‌آید بسیار شوخ و سرزنده است. او در مصاحبه‌ای با نشریه سلامت مردان گفت که بر اثر اصرار و تشویق خواهرش وارد حرفه مدلینگ شد.

سام اصغری که به‌احتمال‌زیاد به زودی پدر خواهد شد در ۱۳ اسفند ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمد. هنگامی‌که او ۲ ساله بود، پدرش، به لس‌آنجلس نقل‌مکان کرد تا به‌عنوان یک راننده کامیون یدک‌کش کار کند، به این امید که خانواده‌اش سرانجام بتوانند به او در ایالات‌متحده بپیوندند.

اصغری در دوران نوجوانی به علت مهاجرت مجبور شد چند سال جدا از خانواده زندگی کند. شاید گذراندن روزهای سخت تنهایی باعث شد که ارتباط عاطفی عمیقی بین او و بریتنی اسپیرز شکل بگیرد و از نظر بسیاری از طرفداران بریتنی، سام اصغری مرکز الهام و انرژی او برای پیروزی در پرونده قیمومیت و پس گرفتن آزادی و اختیارات قانونی‌اش بود./

https://www.asianews.ir/u/5qy
اخبار مرتبط
کیم کارداشیان در نمایش مد خود را چسب‌پیچ کرده است و گفته شده او هنگام راه رفتن صدای نوار چسب می‌دهد.
اثر داستانی «خانه گوچی» روایتگر قتل مائوریتزیو گوچی، نوه‌ی بنیان‌گذار شرکت گوچی شروع می‌شود و در فضایی مافیایی ادامه می‌یابد که سرشار از حسادت و رقابت و شکست و پیروزی است.
با آغاز هفته مد لندن از روز جمعه ۱۸ فوریه ، طراحان و خلاقان نوپا در کنار دیگر غول‌های دنیای مد به روی صحنه آمده اند.
با آغاز هفته مد نیویورک، هر روز ظاهر و سبک‌هایی جذاب و متفاوت برای طرفداران دنیای مد به نمایش درمی‌آید و ویلفردو جراردو، نام تجاری و در اصل نام طراح این نشان تجاری است که در این هفته مد نیویورک جایگاه ویژه‌ای میان مشتریانش پیدا کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید