صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۳
کد خبر: 8727
گزارشگر: 213
۶۳۹
۱
۰
۵
سایت های اینترنتی وزارتخانه در حمله سایبری قطع شد

حمله هکری به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمله هکری به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
شماری از سایت‌های اینترنتی و وب‌سایت وزارت فرهنگ و ارشاد با حمله سایبری مواجه و تصاویر رهبران مجاهین خلق از آنها پخش شد.

به گزارش آسیانیوز، شماری از سایت‌های اینترنتی و وب‌سایت وزارت فرهنگ و ارشاد روز دوشنبه ۲۳ اسفند با حمله سایبری مواجه شدند.

-------------

بیشتر بخوانید

پشت پرده حمله سایبری دوباره به صداو سیما

--------------------------

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که در این سایت‌ها، تصاویری از رهبران سازمان مجاهدین خلق منتشر شده است.

در این میان خبرگزاری ایسنا نیز گزارش داده است که پس از نمایش تصاویر «گروهک تروریستی منافقین»، با برخی مسوولان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مربوطه تماس گرفته است اما موفق به دریافت پاسخی نشد.

چندی پیش نیز در اتفاقی مشابه، برخی شبکه‌های صداوسیما و همچنین تلوبیون هک شدند.

 

-------------

بیشتر بخوانید

حمله هکری به صدا و سیما
----------------------------------------

تلوبیون، پلتفرم پخش زنده و آرشیو شبکه‌های رادیو و تلویزیون  نیز روز ۱۲ بهمن از سوی گروه سایبری «عدالت علی» هک شد./


https://www.asianews.ir/u/5tg
اخبار مرتبط
گروه سایبری «عدالت علی» به برخی رسانه ها گفته است که بخشی از سامانه‌های زندان قزل‌حصار کرج را هک کرده و مدعی شده که مدارکی را نیز ارائه کرده است.
عصر امروز پنجشنبه چند شبکه رادیویی و تلویزیونی، از جمله شبکه اول تلویزیون جمهوری اسلامی ایران، رادیو پیام، رادیو جوان و رادیو قرآن، هک و تصاویری از رهبران سازمان مجاهدین خلق و چند شعار پخش شد.
آمریکا و متحدانش در اقدامی بی سابقه جمهوری اسلامی ایران را به استفاده از باج‌افزار متهم کرده‌اند؛ آنها هشدار دادند که هکرهای مورد حمایت دولت ایران شمار وسیعی از قربانیان در بخش‌های مختلف آمریکا از حمل و نقل تا خدمات درمانی را هدف گرفته‌اند.
همچنانکه دبیر شورای عالی فضای مجازی روز گذشته گفت جایگاه‌های سوخت تا روز پنج‌شنبه به وضعیت عادی برمی گردد، اختلال در جایگاه سوخت همچنان ادامه دارد و امروز وزیر نفت از اهدای سهمیه بنزین ویژه‌ به منظور جبران این مدت برای مردم خبر داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
امید
۱۴۰۱/۰۱/۰۶
0
0
0

سایت https://maraakez.ir/ مربوط به صدور مجوز موسسات فرهنگی از 23 اسفند تا امروز 6 فروردین 1401 هنوز خارج از دسترسه. لطفا پیگیری کنید. منتظر صدور مجوز موسسه خود از طریق این سایت هستیم ولی هیچ خبری نشده هنوز. با سپاس


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید