صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۱
کد خبر: 8753
گزارشگر: 213
۱۴۹۷
۰
۰
۴
دعوت رییس تسلا برای نبرد دو نفره با رییس جمهور روسیه

چرا ایلان ماسک می خواهد با پوتین بجنگد؟

چرا ایلان ماسک می خواهد با پوتین بجنگد؟
در خواست ایلان ماسک صاحب خودروسازی تسلا از ولادیمیر پوتین برای جنگ خبر ساز شده است.

به گزارش آسیانیوز، ، صاحب خودروسازی تسلا از رییس جمهوری روسیه دعوت کرده تا بر سر اوکراین با او نبرد تن به تن کند. رییس جمهوری چچن که بسیار به پوتین نزدیک است به ماسک گفته بهتر است وارد این نبرد نشود چون "هم‌وزن" پوتین نیست.

ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد دنیا، صاحب خودروسازی تسلا و موسس شرکت هوافضای SpaceX در صفحه توییترش، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه را به نبرد تن‌به‌تن با خود بر سر جنگ اوکراین دعوت کرده است.

او در این توییت که به زبان‌های انگلیسی، روسی و اوکراینی نوشته شده، گفته است: «من به این وسیله از ولادیمیر پوتین برای نبرد یک مرد با مرد دعوت می‌کنم. شرط بر سر اوکراین است.»

او در توییتش نام پوتین را به روسی و نام اوکراین را به اوکراینی نوشته است.

ماسک در توییت بعدی‌اش با خطاب قرار دادن مستقیم توییتر انگلیسی ولادیمیر پوتین به روسی نوشته است: «در این نبرد شرکت می‌کنی؟» او اضافه کرده که پیشنهادش "کاملا جدی" است و پس از آن یکی از ۷۷ میلیون و ۸۰۰ هزار فالوئرش پرسیده که آیا او درباره این پیشنهاد به درستی فکر کرده است؟

ایلان ماسک در پاسخ نوشته است: «وقتی پوتین می‌تواند غرب را به این راحتی تحقیر کند، پس این چالش را هم می‌تواند بپذیرد.»
و بعد اضافه کرده که اما پوتین این دعوت به نبرد را نپذیرفته؛ کرملین تا کنون به درخواست او پاسخی نداده است.

 

پاسخ "سگ هار" پوتین به ایلان ماسک

هرچند پوتین به دعوت نبرد دونفره با ایلان ماسک پاسخی نداده، اما دوست و رفیق نزدیک او رمضان قدیراوف، رییس جمهوری چچن در کانال تلگرامش خطاب به ماسک نوشته است: «به تو توصیه می‌کنم قدرتت را با پوتین اندازه نگیر، شما دوتا هم وزن نیستید.»

 قدیراوف به عنوان "سگ هار" پوتین شهرت دارد. با کمک او پوتین توانست در سال ۲۰۰۴ در جنگ چچن پیروز شود. او دوشنبه شب در یک پیام ویدیویی اعلام کرد که برای جنگ با اوکراین و کمک به پوتین عازم این کشور خواهد شد.

ایلان ماسک پس از آغاز حمله روسیه به اوکراین خدمات اینترنت ماهواره‌ای شرکتش SpaceX را که به نام اینترنت استارلینک معروف استدر اوکراین راه‌اندازی کرد و وسایل مورد نیاز برای استفاده از این اینترنت ماهواره‌ای را به این کشور فرستاد تا مناطقی که در اثر حملات روسیه اینترنتشان قطع شده، بتوانند با اینترنت جهانی مرتبط شوند.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین بابت این کار رسما از ایلان ماسک قدردانی کرد./

https://www.asianews.ir/u/5u3
اخبار مرتبط
در ادامه جنگ روسیه علیه اوکراین و به دنبال اقدامات کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی در برابر روسیه، مانور نظامی کشورهای عضو ناتو و شرکای آنها امروز در نروژ برگزار می‌شود.
جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا گفت درگیری مستقیم بین ناتو و روسیه به معنای «جنگ جهانی سوم» است.
در حالی که زمزمه قطع اینترنت در ایران افکار عمومی را نگران کرده است، برقراری سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در شرایط جنگی اوکراین و پیش از آن هنگام وقوع آتشفشان در تونگا نشان می دهد این فناوری می تواند برای دسترسی به اطلاعات آزاد در ایران موثر باشد.
معاون رئیس‌جمهور اوکراین با انتشار عکس تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک متعلق به شرکت ایلان ماسک نوشت: استارلینک اینجاست. ممنون ایلان ‌ماسک!
مارک رایلنس، بازیگر سینما گفته که آنها فکر نمی‌کنند آدم‌های بدی باشند، درست برعکس ایلان ماسک، مدیرعامل میلیاردر تسلا شخصی «خطرناک» است!
به اعتقاد کارشناس ارشد بورس، معیارهای زنجیره‌ای نشان می‌دهد با وجود ترس حاکم در بازار بیت‌کوین در روندی نزولی ندارد؛ در حالی که فرصتی برای خرید است.
در آستانه نگرانی ها از ادامه «زمستان رمزارزی»، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا غول فست‌فود جهان را برای پذیرش رمزارز تحت فشار قرار داد و اعلام کرد اگر مک‌دونالد دوج‌کوین را به عنوان ارز پرداخت بپذیرد، در تلویزیون از خوراکی‌های مک‌دونالد می‌خورد!
قابلیت استفاده از تراشه‌های مغزی نیورالینک تقریبا نامحدود است و به نظر می‌رسد ایلان ماسک به آغاز نخستین آزمایش انسانی فناوری رابط کامپیوتر مغز خود نزدیک شده؛ در حالی که نخستین استفاده نامحدود عملی فناوری نیورالینک درمان بیماران مبتلا به ناهنجاری‌ها و بیماری‌های مغزی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید