صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۲
کد خبر: 8761
گزارشگر: 213
۸۱۷
۰
۰
۳
جزییات برنامه های عید ۱۴۰۱ در تلویزیون

معرفی و زمان پخش سریال های نوروزی

معرفی و زمان پخش سریال های نوروزی
معرفی و ساعت پخش همه سریال های نوروز ۱۴۰۱ اعلام شد.
به گزارش آسیانیوز، با مشخص شدن ساعت پخش سریال های نوروزی، مجموعه های «زیر خاکی ۳» و «دردسرهای شیرین» از ۲۹ اسفند ماه و سریال های «خداداد» و «نجلا» از یکم فروردین روی آنتن می روند.

 شبکه یک سیما، سریال طنز تلویزیونی «زیر خاکی ۳» به کارگردانی جلیل سامان و با بازی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی را از ۲۹ اسفند ماه پخش می کند. این سریال در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه هر شب در نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود.

پخش سریال «خداداد» به کارگردانی علی غفاری در شبکه دو سیما نیز از یک فروردین ماه آغاز و در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روی آنتن خواهد رفت.

شبکه سه سیما، فصل دوم سریال «نجلا» را که تا پایان ماه رمضان هم ادامه پیدا می‌کند، از یک فروردین روی آنتن می برد. این سریال در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه پخش می شود.

پخش سریال «دردسرهای شیرین» از شبکه پنج سیما نیز از ۲۹ اسفند ماه در جدول پخش جانمایی شده است. این سریال هم با درونمایه طنز ساعت۲۰ پخش خواهد شد.(ایسنا)

 
https://www.asianews.ir/u/5uc
اخبار مرتبط
رییس پلیس راهور گفت طبق قانون خودرو با جریمه بالای یک میلیون تومان را باید توقیف کنیم که در خصوص این موضوع نکاتی ابلاغ شده است،
در حالی که در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و زیاد شدن بیکاری دولت اعلام کرد که یارانه نقدی نوروز را در حمایت از معیشت مردم پرداخت می‌کند، امسال هنوز زمان واریز یارانه حمایتی و معیشتی نوروز مشخص نیست.
هنوز تعدادی از یارانه های و پرداختی های اسفند ماه باقی مانده است که به زودی واریز می شود.
براساس رویدادهای اساطیری داستان فرار جوانان از دست ضحاک به کوه ها و پیروزی کاوه در نبرد با ضحاک در غروب سه شنبه آخر سال روی داد.
قیمت شیرینی شب عید از سوی رئیس اتحادیه قنادان اعلام شد؛ همچنین خرید آجیل نیز موضوعی است که در آستانه نوروز از وجوه مختلف باید به آن توجه داشت.
به نظر می رسد جاده چالوس در آستانه سفرهای نوروزی مسدود شده و مشخص نیست تا چه زمانی بازگشایی آن به طول خواهد انجامید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید