صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۳
کد خبر: 8762
گزارشگر: 213
۱۹۰۶
۰
۰
۵
عدم توانایی برقراری ارتباط با جنس مخالف

چرا دختر زیبا نمی تواند ازدواج کند؟

چرا دختر زیبا نمی تواند ازدواج کند؟
برخی از افراد نمی توانند کارهایی از قبیل ازدواج و ارتباط با جنس مخالف را به سادگی و مانند دیگران انجام دهند.

به گزارش آسیانیوز، برخی از بیماری خاص و عجیب که در دنیا وجود دارد باعث می شود تا خیلی از افراد نتوانند کارهایی از قبیل ازدواج و ارتباط با دیگران را به سادگی و مانند دیگران انجام دهند.

آرزوی هر دختری است که روزی با فرد موردعلاقه اش ازدواج کرده و رخت عروسی به تن کند، اما گاهی شرایطی غیرعادی برای برخی از افراد بوجود می آید که تحقق این آرزو را غیرممکن می سازد. شرایطی مثل یک بیماری عجیب و غریب که شاید حتی شنیدن نامش نیز، مخاطب را دچار احساس ناخوشایندی کند.

--------------

بیشتر بخوانید

سخنان جنجالی «آرش فرزین» درباره ازدواج با دختر علی پروین+فیلم

------------------------------------------------

بیماری خاص و مانع ازدواج 
بیماری های خاص و عجیبی در دنیا وجود دارند که شاید تا به حال نام آنها را نشنیده باشید اما بخش دردناک جایی است که این بیماری ها گاهی سبب می شوند که فرد نتواند ازدواج کند و یا به راحتی با دیگران ارتباط برقرار نماید. در اینجا در مورد دختر جوانی صحبت می کنیم که غیر قابل لمس است و به خاطر آلرژی عجیبی که دارد هیچگاه کسی نمی تواند با او ازدواج کند.

چرا دختر زیبا نمی تواند ازدواج کند؟

دختری که نباید لمس شود
پریسیلا دختر زیبا اما بدشانسی است که دچار بیماری نادری گشته و به دلیل ابتلا به این بیماری نمی تواند با کسی ازدواج کند. این دختر باید از لمس شدن توسط دیگران و هر گونه فشار روی بدنش از سوی فردی دیگر اجتناب نماید به همین سبب او دختری غیر قابل لمس است و هرگز نمی تواند ازدواج نماید.


بیماری درماتوگرافی

این بیماری تراژیک، درماتوگرافی نامیده می شود. اگر پوست فرد مبتلا به بیماری نادر درماتوگرافی لمس شده و یا خراش یابد، پوست ملتهب شده و این خراش ها به یک برآمدگی بزرگ مانند کهیر تبدیل می شود.

-----------------

بیشتر بخوانید

«پایداری جوانی» در زنان و افزایش سن بارداری/ زنان ۴۰ و ۵۰ ساله همانند ۲۰ ساله ها هستند!/سن شناسنامه ای بی اهمیت شد

-------------------------------------

علت درماتوگرافی ناشناخته است و ممکن است این عارضه به علت یک واکنش آلرژیک باشد. لمس شدن پوست فرد مبتلا و کوچک ترین تحریک پوست او سبب آزاد شدن هیستامین شده و موجب می شود او علائم و نشانه هایی مانند قرمزی، تورم، جوش، خارش و... را تجربه کند که این علائم ممکن است طی 30 دقیقه از بین بروند و به ندرت، این علائم می تواند چندین ساعت تا چند روز ادامه یابد.

حساسیت پوستی مانع ازدواج

(نمونه ای از حساسیت پوستی)

این بیماری سبب بروز خلاقیت هایی در فرد بیمار شده و شخص بیمار با استفاده از فشار یک قلم یا با کشیدن انگشت بر روی پوست، می تواند نقشهایی مانند تاتو واقعی روی پوست خود ایجاد کند اما این خطوط تا سی دقیقه باقی می مانند. فرد مبتلا به این بیماری نادر باید تا حد امکان از عوامل ایجاد کننده آلرژی دوری کند./نمناک

پروانه توکلی

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/5ud
اخبار مرتبط
در سال های اخیر در ایران در حالی که مردان جوان توانایی ازدواج ندارند، زنان و دختران به مردان مسن گرایش نشان می‌دهند و برخی مردان مسن حاضرند برای زنان جوانتر که گاه تفاوت سنی آن‌ها به بیش از ۳۰ سال می‌رسد، ماهیانه هزینه‌های میلیونی را انجام دهند؛ این قبیل مردان به «شوگرددی» معروف هستند.
آرش فرزین، فرزند زنده یاد فرزین، خواننده پرسپولیسی، سخنانی جنجالی درباره علی پروین و ماجرای ازدواجش با دختر علی پروین را در یک مصاحبه بیان کرد.
هر دختر و پسری که در این روز بازداشت شود نکاح آنان شرعاً توسط منسوبین امارت صورت خواهد گرفت.
فرش قرمز فیلم «با من ازدواج کن» (Marry Me) در لس‌آنجلس بار دیگر صحنه ابراز محبت صمیمانه بن افلک و جنیفر لوپز شد و در یک صحنه بسیار پراحساس افلک، جنیفر را در آغوش گرفت و سر او را بوسید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ از مصوبه افزایش وام ازدواج جوانان به ۱۵۰ میلیون تومان و همچنین پرداخت وام فرزندآوری خبر داده است.
مطابق با آخرین سرشماری کشور، اگر علت و توجیه رواج تعدد زوجین در کشور را کاهش آمار دختران مجرد در کشور و افزایش آمار ازدواج تلقی کنیم، باید بدانیم رواج پدیده چند همسری در کشور به افزایش آمار مردان مجرد در جامعه دامن می زند و این سوال در ذهن تداعی می شود که با جمعیت زیاد پسران و مردان مجرد در کشور چه باید کرد؟!
به عقیده روانشناسان مردان اصلا دوست ندارند که همسرشان در برابر دیگران از آنها ایراد گرفته و انتقاد کند.
براساس تحقیقات جهانی ۵۰ درصد افراد مجرد آماده‌اند تا سال ۲۰۲۲ را با شروع رابطه‌ای پرشور و عاشقانه آغاز کنند و به اصطلاح از پیله بیرون بیایند؛ چرا که روندهای آغاز روابط امسال خوب به نظر می‌رسند.
در حالی که به گفته تحقیقات پزشکی «پایداری جوانی» و «سن بارداری زنان» افزایش یافته، طبق آمار سازمان ثبت احوال نیز، میانگین سن ازدواج در کشور به نسبت ۵۰ سال گذشته حدود ۱۰ سال افزایش پیدا کرده است و این موضوع در اغلب کشورهای جهان مشاهده می شود؛ همچنانکه استاد دانشگاه تهران معتقد است در ازدواج و فرزندآوری سن زیستی و روانی مهم‌تر از سن شناسنامه‌ای است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید