صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۰:۱۲
کد خبر: 8765
گزارشگر: 213
۴۹۳۰
۳
۰
۶
پرداخت یارانه ۹۵۰ هزار تومانی

جزییات واریز عیدی ۱۵۰ هزار تومانی نوروز

جزییات واریز عیدی ۱۵۰ هزار تومانی نوروز
یارانه یک خانواده چهار نفره امشب به بیش از ۹۵۰ هزار تومان می‌رسد.

به گزارش آسیانیوز، واریز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی نوروز آغاز شد. یک خانواده چهار نفره امشب ۶۰۰ هزار تومان یارانه نوروز دریافت می‌کند. با این واریزی مبلغ یارانه برای چهار دهک اول به بیش از ۹۵۰ هزار تومان می‌رسد.

---------------------

بیشتر بخوانید

پرداخت یارانه ۶۸۲ هزار تومانی در سال جاری یا ۱۴۰۱؟
-------------------------------------------------------------
واریز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی نوروز آغاز شد. براساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها امشب ۱۲ میلیون و ۳۸۵ هزار سرپرست خانوار مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر کدام از اعضای خانوار دریافت می‌کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها کشور، ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفند ماه یارانه نوروز واریز می‌شود. کمک معیشتی ۱۵۰ هزار تومانی کمک معیشتی عید نوروز است.

به نقل از تجارت نیوز، رئیس جمهور در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، یارانه حمایت معیشتی عید باستانی نوروز به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به ازای هر یک از اعضای خانواده به حساب سرپرستان ۱۲ میلیون ۳۵۸هزار سرپرست خانوار واریز می شود.

 

-----------

بیشتر بخوانید

آخرین وضعیت واریز بسته معیشتی نوروز ۱۴۰۱
-------------------------------------------------
مشمولان یارانه معیشتی نوروز،‌ غالبا از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی و بهزیستی کشور هستند که به هر دلیلی از دریافت سهام عدالت جا افتاده اند.

چهار دهک اول کسانی‌اند که ملک یا خودرویی به نام خود ندارند. از اعضای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند. همچنین مجموع درآمد خانوار از حداقل حقوق وزارت کار کمتر باشد. در واقع درآمد ثبت شده بالایی نداشته باشند.

مبلغ این یارانه ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر است. یعنی یک خانواده چهار نفره امشب ۶۰۰ هزار تومان یارانه سال نو دریافت می‌کند.

این خانوار از مشمولان یارانه نقدی و یارانه معیشتی بنزین نیز هستند. یعنی ۱۷۲ هزار تومان یارانه معیشتی بنزین و ۱۸۲ هزار تومان یارانه نقدی دریافت کرده‌اند. با یارانه نوروز، مجموع یارانه واریزی برای خانوارهای چهار دهک اول، ۹۵۴ هزار تومان است./


https://www.asianews.ir/u/5ug
اخبار مرتبط
در حالی که در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و زیاد شدن بیکاری دولت اعلام کرد که یارانه نقدی نوروز را در حمایت از معیشت مردم پرداخت می‌کند، امسال هنوز زمان واریز یارانه حمایتی و معیشتی نوروز مشخص نیست.
هنوز تعدادی از یارانه های و پرداختی های اسفند ماه باقی مانده است که به زودی واریز می شود.
براساس تصمیم نمایندگان مجلس، برخی خانواده‌ها در سال جدید یارانه ۶۸۲هزار تومانی دریافت خواهند کرد.
معاون پالایشی وزیر نفت گفت: اجرای طرح بنزین برای همه در حال بررسی است و برای اجرای سراسری آن تصمیم گرفته شد.
دولت در آستانه یکی از سخت ترین و حساس ترین تصمیمات دهه اخیر قرار دارد و باید حتما کارشناسان و نخبگان اقتصاد کشور دست به کار شوند و به کمک دولت بیایند.
با حذف ارز ترجیحی اعطای کالا برگ الکترنیکی برای خرید کالاهای اساسی نهایی شد؛ در این حالت به یارانه بگیران کالابرگ تعلق می گیرد.
براساس اصلاحیه امروز مجلس، دلار ۴۲۰۰ تومانی مشروط حذف شد و دولت باید به ازای آن به خانواده ها یارانه بیشتری بدهد؛ این در حالی است که پیش از این تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هشدار داده بودند که حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در بودجه ۱۴۰۱ باعث افزایش شدید قیمت‌ها خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
نادربابایی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
2
0
0

سلام من خانواده۴نفره هستم درامدم ماهانه۱ملیون ونه خونه نه ماشین از اول عمرم به اسم ندارم از اول هم برام میدادن ماه قبل کمک۱۰۰تومنی به من تعلق میگرف ولی این بار دیشب بهم ندادن شب عیده ی ریال نداریم

ناشناس
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
0
0
0

بنده عضو هیچ کجا نیستم ویارانه ومعیشتم میگیرم ولی نه عیدی دادن ۱۵۰ تومنی رو نه اون ۱۰۰قبلی رو ،چرا آخه؟؟؟

یاشار شهبازی
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
0
0
0

با وجود اینکه خانواده من سه نفره هست ولی کلا ۱۵۰ تومن یعنی یارانه یک نفر برای من واریز شده چطوری میشه پیگیری کنم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید