صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۱:۵۶
کد خبر: 8824
گزارشگر: 213
۷۴۴
۰
۰
۳
تحلیل کیتکو درباره قیمت فلز زرد در روزهای آینده

پرش قیمت طلا براساس پیش بینی جهانی تا کجا؟

پرش قیمت طلا براساس پیش بینی جهانی تا کجا؟
تحلیلگران کیتکو پیش‌بینی کردند طلا همچنان به عنوان یک دارایی جایگزین درخشان می درخشد و درباره قیمت طلا در کوتاه مدت توضیحاتی ارایه داده اند.

به گزارش آسیانیوز، احساسات در بازار طلا علیرغم کاهش نزدیک به 3 درصدی این هفته همچنان قوی است.

معاملات آتی طلا بدترین هفته خود را از نوامبر شاهد بود، اما احساسات در بازار همچنان قوی است، زیرا قیمت همچنان به حمایت واضح بالای 1900 دلار در محیطی از عدم اطمینان و نوسانات فزاینده ادامه می دهد.

----------------

بیشتر بخوانید

«بازارهای امن سرمایه گذاری» در سال ۱۴۰۱
---------------------------------------------
آخرین نتایج نظرسنجی هفتگی طلا کیتکو نیوز، احساسات صعودی گسترده ای را در میان تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران مین استریت نشان می دهد.

به نقل از اقتصاد نیوز، شان لوسک، یکی از مدیران هجینگ تجاری والش تریدینگ، گفت که اگرچه طلا همراه با تمام بازارهای مالی بی ثبات خواهد بود، اما همچنان به عنوان یک دارایی جایگزین درخشان می درخشد. او پیش بینی می‌کند قیمت طلا در کوتاه مدت به بالای 2000 دلار خواهد رفت.

او گفت: «همه جا بلاتکلیفی وجود دارد و این سوال باقی می ماند که صندوق ها پول خود را در کجا قرار می دهند. سرمایه گذاران باید در شرایط نزولی خرید کنند.»

این هفته 16 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکونیوز شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان، 9 تحلیلگر، معادل 56 درصد، افزایش قیمت طلا در هفته را پیش بینی کردند. در عین حال، چهار تحلیلگر معادل 25 درصد نسبت به طلا در کوتاه مدت پیش بینی نزولی داشتند و سه تحلیلگر معادل 19 درصد نسبت به قیمت ها بی طرف بودند.

در همین حال، 822 رای در نظرسنجی آنلاین خرده فروش ها به صندوق انداخته شد. از این تعداد، 560 پاسخ دهنده یا 68 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته بودند. 147 نفر دیگر، یا 18 درصد، کمتر گفتند، در حالی که 115 رأی دهنده، یا 14 درصد، در کوتاه مدت بی طرف بودند./

https://www.asianews.ir/u/5w2
اخبار مرتبط
زلنسکی می‌گوید زمان مذاکرات جدی با پوتین فرارسیده است؛ در حالی که هم‌زمان اوکراین اعلام کرده که با هدف به‌دست گرفتن کنترل حومه پایتخت، یک عملیات ضدحمله‌ را آغاز کرده است.
در حالی که استفاده از رمز ارزها توسط روسیه برای دور زدن تحریم‌های آمریکا با واکنش شدید قانون‎گذاران آمریکا مواجه خواهدشد، خرید بیت کوین در روسیه و اوکراین افزایش یافته است و در این باره پیامدهای بلندمدت مثبت و منفی برای ارزهای دیجیتال قابل تامل است.
پیش‌بینی‌ها در مورد بازارهای مالی و موازی تحت تاثیر برخی رخدادهای سیاسی روز قرار دارند؛ در حالی که افراد برای ورود به هر بازاری باید متغیرهای موثر بر آن را رصد کنند؛ همچنانکه سرمایه گذاری در بازار سهام مسکن و خودرو نکات قابل تاملی دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید